Skip to main content

Ik heb teruggezocht in het forum en lees hier meer problemen.

ik heb enkele malen per week dat mijn iPhone 11 aangeeft dat het WiFi wachtwoord onjuist is en verbreekt de verbinding.

wifi uit en aanzetten op de telefoon lost het issue weer op.

ook de iPhone se van zowel mijn dochter, als ook mijn vrouw ervaren dit. Dat het niet aan mijn telefoon ligt, weet ik zeker. Deze is namelijk afgelopen week nieuw en ook met de vorige (ook 11) had ik dit issue.

alles is al meermaals herstart.Ik heb een experia V10 met 3 experia WiFi punten(zwarte).

wat kan ik meer doen?

Hoi @Rene Donkers, welkom op het forum!
Dit kan meerdere verschillende oorzaken hebben. Hoe brandt het wiflampje op je experiabox? En je experia wifi's?
Wat voor netwerkapparatuur heb je nog meer op je netwerk aangesloten? Denk bijvoorbeeld aan routers,switches maar ook apparaten als een Sonos Bridge?


@Thomas Ik heb 3 experia wifi punten (zwarte), welke alle rechtstreeks op de experiabox zijn aangesloten.

op de 4e poort zit een switch met hieraan gekoppeld de synology nas en alle pc’s. Tv kadetjes zitten doorgelust op de 2e poort van de experiawifi.

ja, ik heb ook een Sonos systeem via WiFi lopen. Kan dat kwaad?


Zet die Sonos eens uit en kijk even hoe het dan gaat.


Het probleem doet zich ongeveer 2 keer per week voor.

dan zou ik een week mijn Sonos moeten uitzetten? 
Zou het ook mijn hue systeem kunnen liggen?

 

De Sonos heb ik al langer en ik heb eerder een probleem met mijn WiFi gehad.

zou de experia WiFi dan toch niet kwalitatief genoeg zijn en moet ik aan een duurder meshsysteem?


Het probleem wat zich voordoet met sonos apparatuur en onze aansluiting word in het onderstaande topic uitvoerig besproken, dit is vaak wel goed op te lossen gelukkig!