Skip to main content

Ik ben mijn ww kwijt voor de toegang tot het modem. Als ik een reset doe is mijn inlog tot wifi dan ook anders? We hebben namelijk nog de inloggegevens van het vorige modem. Dat heeft de monteur zo geregeld. Maar als we terug gaan naar fabrieksinstellingen, naar welk ww gaan we dan terug. Die van achter op het modem of die welke de monteur heeft overgenomen van het vorige modem? 

Als je reset gaat alles terug naar fabrieksinstellingen.  Dus moet je een nieuw ww maken om in het modem te komen. Kon bewaart je huidige wifi gegevens meestal. Is dat nuet het geval dan gebruik je de gegevens die op het modem staan. Duidelijk zo??


Dank je wel voor je reactie. Hopen dat het WiFi ww blijft zoals het was want anders moet ik heel veel bij langs om opnieuw te connecten. 


Nog van harte welkom hier @Andrea1967, ben je er uit gekomen met de uitleg van Joep? Laat het gerust weten als je vragen hebt.


Is gelukt, dank jullie wel.


Is gelukt, dank jullie wel.

Was het wachtwoord bewaard gebleven waarmee je andere apparaten verbind? Is dat iets nieuws?


Nee bij ons ging dit terug naar de gegevens achter op het modem. Dus was nog wel even een werkje. 


Helder! Je had natuurlijk ook de netwerknaam en wachtwoord kunnen aanpassen naar de oude gegevens. Dan was je sneller klaar geweest.


@Andrea1967 Super, en dankjewel voor het delen, mogelijk zijn andere forumbezoekers daar ook weer mee geholpen 🙂 De tip van Jeroen is misschien een goede voor een volgende keer, mocht zoiets nog eens voor komen. Je weet ons hier te vinden als we je ergens mee kunnen helpen.

Helder! Je had natuurlijk ook de netwerknaam en wachtwoord kunnen aanpassen naar de oude gegevens. Dan was je sneller klaar geweest.

 


Dank voor de tip. Ik ben niet echt heel kundig binnen het modem. Ik wilde erin om het kanaal aan te passen omdat de verbinding steeds zo instabiel is. Dat is zo ongeveer ook het enige wat ik daar doe. Had dus geen idee dat wat je aangeeft als tip ook kon. Maar dit vergeet ik niet meer. ThanksÂ