Skip to main content

Ik vraag mij af welke IR extender zou ik kunnen kopen voor de Arris VIP 2952. Na het lezen van veel topics kom ik er niet uit.

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Hi Jeroen. 

Wat wil je precies doen? Ik gok dat je de ontvanger wilt verstoppen achter de deuren van een kastje? Welke ontvanger heb je trouwens? 

Ik quote mezelf even:

"Zelf gebruik ik eentje van Marmitek, zolang de frequentie 56kHz wordt ondersteund. Ik heb zelf een bekabelde (de ontvanger plaats je dan voor de tv en het andere uiteinde bij de ontvanger). Door de gat in de muur zou je deze kunnen doortrekken. Je hebt ook draadloze opties. In dit topic heb ik ook antwoord gegeven. Hopelijk heb je hier iets aan. 🙂


Het is wasrschijnlijk goedkoper om zes maanden de 4K Ultra-HD optie aan te zetten voor €2,50 per maand. Het kost je dan in totaal €15,- om de Arris VIP5202 te ontvangen en na zes maanden mag je die houden ookal stop je het 4K Ultra-HD abonnement.

De 5202 wordt via bluetooth bediend en dus kan je de 5202 uit het zicht plaatsen.


Bij mij is maar 53 mbit beschikbaar waardoor het niet kan. Ze hebben mij die optie eens beloofd en toen ik het definitief wilde aanvragen kon het niet helaas.

Verder heb ik dat topic per ongeluk gereageerd. Heb je geen 220 stroom nodig maar alleen een USB poort?