Skip to main content

Beste KPN,

 

Zo als de title al zegt, wifi doet niks of valt weg

Wat ik heb geprobeerd is de volgende

 

Modem reset en hard reset 

Wifi lampje brand

Andere wifi chanels

Wifi versterkers met en zonder kabel

Wifi valt weg op andere kamer met max signaal en komt direct weer terug

Wifi extreem langzaam op punt van 5 min wachten voor Google of errors dat iets fout is gegaan

Wifi valt bijna niet weg op 1-5  meter afstand en zelfde kamer maar extreem langzaam en af en toen werkt die normaal voor heel eventjes paar seconden 

Overaal max signaal behalve buiten en ver van huis

Kabel internet en tv werken perfect 

Meer dan 1 jaar dat probleem maar word steeds erger en heb echt genoeg ervan 

Experiabox v8 

 

Ik ben al jaren bij jullie klant en toen ik er voor belde moest ik die wifi test doen en de uitslag was wifi versterker te kopen. Maar ik denk dat de v8 de probleem is. Want de eerste jaren had ik nooit problemen van wifi en opeens na paar jaar wel. Ik zie ook dat er heel veel klachten zijn over de v8.

Ik zou heel graag gratis de nieuwste experiabox willen of gratis een monteur om de probleem te corrigeren.

Bedankt!

 

Admin: topic verplaatst naar juiste board

Welke wifi versterkers heb je?


Bekabelde wifi versterker van kpn + tp link stopcontact en wireless geleend maar niks zo als ik zei ik had NOOIT problemen en opeens wel maar het word alleen erger op punt van niet eens Google te kunnen laden. Ik heb  al duizenden euro's al die jaren aan kpn betaald en ik ga niks zelf doen of kpn lost het snel op of ik ga naar andere provider.

 

 

Bedankt!


In dit geval lijkt het me dan verstandig om ook de verbinding naar de woning zelf door te meten @Dimi0. Kun je om die reden je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?