Skip to main content

Hallo!

Onlangs hangt er een V10 experia box aan de muur en sinds mijn stiefvader heeft gelezen dat de wifiverstekers de ‘main’wifi eruit gooit en de wifiverstekers weggedaan heeft, omdat hij volgnens hem optimaal wifi geeft, heb ik hier met mijn telefoon geen profijt van en vind ik het erg vreemd dat het op mijn telefoon (iPhone XR) een haperige en wegvallende wifi heeft. De wifi op mijn telefoon geeft een goede sterkte aan maar laat dit niet merken op mijn telefoon (Zit voornamelijk op mijn 4G).. Baal hier heel erg van aangezien er geen oplossing is, wat ik wel graag hoop te krijgen. 

Alvast bedankt! :)

 

Dus als ik het goed begrijp heeft je stiefvader de wifiversterkers weggedaan en zou de wifi weer van de V10 moeten komen ? :thinking:

De wifi in de V10 wordt idd uitgeschakeld als er wifiverterkers (Experiawifi) op worden aangesloten.

Misschien een overbodige vraag maar staat de wifi in de box weer aan ?

Zo ja dan is de wifi waarschijnlijk toch te zwak.

Ga eens met je telefoon bij de V10 staan en kijk hoe het dan werkt.

 

 


Ja hij heeft hier goed verstand van en zelf voor zulke bedrijven gewerkt. We hebben de V10 nu 2 dagen. Hij heeft alles helemaal nagecheckt en zelfs in de boxen geweest om te kijken of dat alles na behoren werkt of niks uitgeschakeld is, dit was allemaal 100% en ‘AAN’. Als ik langs de box zit heb ik goede wifi met soms wat ‘vertraging’, als ik naar de keuken loop (z’n 4,5 meter) gaat mijn bereik van 3 naar 2 streepjes met nogsteeds wel wifi maar al zwakker (vreemd).. Als ik naar de 1e verdieping ga geeft hij dus optimale verbinding aan maar laat deze het niet merken en zit dus merendeel op mijn 4G.. Met de wifiversterkers is het probleem eigenlijk weg, alleen is het vreemd dat hij de ‘main wifi’ eruit knalt wat eigenlijk niet zou moeten kunnen volgens mijn stiefvader. En ben bang als ik het verander dat ik dan een boze blikken krijg hahaha! 

Alleen vind het vreemd dat alle Android toestellen hier geen problemen mee hebben alleen de Apple toestellen. Hoop zo graag dat dit opgelost wordt, en anders ga ik KPN bellen, want wifiversterkers hebben we al. In ieder geval dankjewel voor je reactie alvast! :)


Nogmaals ter aanvulling !!

Als jij met de "main wifi” de wifi van de V10 bedoeld, dan wordt op het moment dat je de Wifverstekers (Experiawifi) ? aansluit op de V10 de "main wifi” automatisch uitgeschakeld.

Dat is dus normaal :expressionless: