Skip to main content

Ik zou graag willen weten hoe ik dat moet doen, verbinden via dvs. Ik heb geen mogelijkheid om een kabel te trekken (bij de bouw pijp verstopt getaakt) Misschien kan iemand mij het op een simpele manier uitleggen. Alvast bedankt.

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag, afgesplitst van topic
Ā 

De tv is nu met een kabel verbonden met dvs, ik ga gewoon eens rond kijken wat we kunnen doen om het internet te verbeteren. Iedereen bedankt voor het meedenken.


Hey @gert.visser50, ik hoop dat de DVS een uitkomst voor je is! 🙂 Wifi verbeteren? Dan hebben we hier nog wat extra uitleg en tips voor je: Oplossingen voor trage en wegvallende wifi

Doe er je voordeel mee!


Nadia, ik gebruik al heel lang DVS, mijn vraag ging over het gebruik van Experia wifi in combinatie met DVS.Ā 

Ā 


Nadia, ik gebruik al heel lang DVS, mijn vraag ging over het gebruik van Experia wifi in combinatie met DVS.Ā 

Dat had ik begrepen, Gert ;)Ā Voor het beste resultaatĀ verbind je de Experia wifi met kabel, dan ben je zeker van een snelle en stabiele verbinding 🙂 Maar je kunt het altijd proberen aan te sluiten met een DVS, onogelijk is het niet. Alleen kunnen we dan niet beloven dat de kwaliteit van wifi nu of in de toekomst goed is.


Reageer