Skip to main content
Antwoord

Wifi Experia Box V10 doet 't niet meer, externe, bedrade WAP's TP Link nog wel

• April 2, 2025
  • 1 reactie
  • 18 keer bekeken

Sinds enige tijd (verband met update?) probleem met ‘hoofd’wifi, dwz met de wifi die vanuit de Experia box V10 zou moeten komen. Jarenlang geen enkel probleem, nu dus wel.

2 externe, bedrade WAP's, (TP-Links) doen het nog wel maar zitten natuurlijk op plaatsen waar de hoofdwifi niet kwam. Kan en wil ook niet zonder die hoofdwifi.

KPN gebeld (na wifi ‘oplossingstool’ geprobeerd te hebben ...), geen andere ideeën dan al verricht (reset, e.d.), dus geen effect. Met het huisartsen-advies ‘kijk het nog even aan’ afgewimpeld. Ben al jaren klant voor meer dan €100/mnd, dus niet erg blij met de ‘service'.

Wifi-lampje op de Experia V10 doet ‘t niet. Ging even aan na reset maar daarna weer ‘definitief’ uit.

Heeft iemand een idee? Is dit met instellingen oid te verhelpen of is de wifi in de box gewoon kapot?

Bvd, hg,

AJD

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@AJD. Wat vreemd dat de Wifi van je V10 modem het niet meer doet, of deed. Ik ben namelijk gelijk even bij je gegevens gaan kijken en ik zie dat bij je modemgegevens dat de Wifi weer aan zou moeten staan. Klopt dit? Ik zie dat je contact met ons hebt gehad en in dat gesprek is het destijds gelukt om het weer te verhelpen. Hopelijk werkt het nog steeds. 

Hoe dit dan kan gebeuren, is natuurlijk de volgende vraag. Maar dat is een beetje een mysterie ben ik bang. Ik kan mij nog herinneren dat ik op mijn eigen modem ook een keer weer de Wifi aan moest zetten door in te loggen op het modem. Gelukkig was dit wel eenmalig. 

Laat maar weten of er nog iets mis is en we je kunnen helpen!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 3, 2025

Hoi ​@AJD. Wat vreemd dat de Wifi van je V10 modem het niet meer doet, of deed. Ik ben namelijk gelijk even bij je gegevens gaan kijken en ik zie dat bij je modemgegevens dat de Wifi weer aan zou moeten staan. Klopt dit? Ik zie dat je contact met ons hebt gehad en in dat gesprek is het destijds gelukt om het weer te verhelpen. Hopelijk werkt het nog steeds. 

Hoe dit dan kan gebeuren, is natuurlijk de volgende vraag. Maar dat is een beetje een mysterie ben ik bang. Ik kan mij nog herinneren dat ik op mijn eigen modem ook een keer weer de Wifi aan moest zetten door in te loggen op het modem. Gelukkig was dit wel eenmalig. 

Laat maar weten of er nog iets mis is en we je kunnen helpen!