Beantwoord
Wifi lampje knippert
Modem H368N: Mijn groene knopje van de Wireless zou volgens de instructies continu groen moeten branden, maar hij knippert continu. Veel sneller dan het lampje internet, wat wel mag knipperen. De Wifi werkt ook niet zonder ethernet kabel. Hij geeft wel aan signaal te hebben, maar er is geen verbinding via Wifi. Recentelijk een Asus extender geïnstalleerd en toe kwam ik daar achter. Die werkte ook niet. Wat is dit ?
Beste antwoord door ruuddebree
De WifiTuner gedraaid en dat bleek iets met de Modem kanaal instelling te zijn. Mijn probleem zit overigens nu wel duidelijk in de installatie van de ASUS extender en niet in de Wifi van het modem. Want andere Wifi apparaten (IPAD en iPhone) doen het wel goed. Dus internet draait wel goed op zowel kabel als Wifi.
Ik heb inmiddels gezien dat de ASUS in een AP modus geïnstalleerd moet worden om als bedraad ethernet extender naar wifi te kunnen gebruiken. Maar hoe weet ik nog niet. Ik kan de installatie niet vinden op de site van ASUS. Mocht iemand mij nog een tip kunnen geven ?
Bekijk origineelIk heb inmiddels gezien dat de ASUS in een AP modus geïnstalleerd moet worden om als bedraad ethernet extender naar wifi te kunnen gebruiken. Maar hoe weet ik nog niet. Ik kan de installatie niet vinden op de site van ASUS. Mocht iemand mij nog een tip kunnen geven ?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.