Skip to main content

Hoi, Ik heb mijn wifi netwerk een andere naam gegeven. Nu werkt mijn draadloze printer niet meer. Ik heb de LAN-instellingen van de printer gereset zoals in de handleiding van de printer staat. Dan moet hij opnieuw verbinding maken met de router Experia V10. Volgens de handleiding, 2 sec op de WPS knop drukken en dan zou er verbinding gemaakt worden met de printer. Dat gebeurd dus niet. Hoe krijg ik nu weer verbinding met mijn printer?

 

grt.

Dave

Hi GDP, welkom hier. 

De LAN instellingen hebben niets met WiFi te maken. Over het algemeen is het opnieuw installeren van de software op de pc/laptop de makkelijkste manier om weer verbinding te krijgen. Heb je dat al gedaan? 


Hallo Alex_p,

Bedankt voor je reactie. Ik ben op de hoogte dat lan niets met wifi te maken heeft. Het zou zo simpel moeten zijn volgens de handleidingen van zowel kpn (Experia) en Canon. Maar niets is minder waar. Opnieuw installeren heb ik nog niet gedaan en zou niet nodig moeten zijn. Heeft ook niets met de herinstallatie te maken. Er moet een verbinding tussen de printer en de router tot stand gebracht worden en dat lukt (nog) niet. De wps activeren is toch 2 sec de knop aan de zijkant indrukken?

 


Eens! Ergens neemt hij toch niet de juiste instellingen over, vandaar mijn suggestie om het opnieuw te doen.