Skip to main content

Hi KPN,

Hopelijk zijn jullie nog allemaal gezond en wel!

ik ben al jaren een trouwe klant en correcte betaler. Hoe kunnen jullie mij helpen met de WiFi in de tuin? Ik telewerk al paar weken van thuis maar ondervind problemen met de connectie. Video calls op een afstand van +10m van de modem werken niet. Modem staat niet weggestoken of zo. Staat zo goed als in de verlenging van waar ik zou willen zitten.
 

Lijkt me toch niet te mogen gezien jullie standaard. Heb jullie online tools al geprobeerd maar die gaven geen relaas.

 

bedankt voor jullie feedback en oplossing.

 

Mvg,

 

Mathias

Je zal toch met Wi-Fi versterkers aan de slag moeten. Doe de Wi-Fi manager nog een keer en op het punt waar je wifi het slechtst is blijf je minimaal 5 minuten staan. De uitkomst is dan bijna altijd dat je 2 experia wifi's krijgt.  Geheel gratis.  Overigens moeten die wel bekabeld aangesloten worden op de experiabox. Wi-Fi is natuurlijk sterk afhankelijk van omgevingsfactoren. Wil je 100% probleemloos werken dan doe je dat natuurlijk bekabeld. Laat even weten wat de uitkomst is

 


Hoi @Mathias Jespers ,

Je zou eens Superwifi kunnen proberen. Officieel is dat alleen voor in huis, maar als je nou eens één van de opstelpunten op de vensterbank voor het raam zet…..

Kijk voor meer info over Superwifi hier : 

 

https://www.kpn.com/internet/wifi/superwifi.htm


Hoi @Mathias Jespers, hier gaat alles naar omstandigheden goed, met jou ook hoop ik :slight_smile: Het zijn gekke tijden, ik kan me goed voorstellen dat je voorkeuren en behoeftes veranderen nu je vanuit huis werkt. 

Ik zie dat Joep en Noordzee al met je mee gedacht hebben, dat is fijn. De WiFi verbinding vanuit het modem dekt tot ongeveer 10 meter afstand, dat is ook erg afhankelijk van de andere signalen en storingsbronnen in jouw omgeving. Het is daarom goed om naar een WiFi versterker te kijken, aangezien je het over een grotere afstand hebt. Kan je uit de voeten met de tips die je gekregen hebt en laat je ons weten hoe het is gegaan?


Hoi @Mathias Jespers ,

Je zou eens Superwifi kunnen proberen. Officieel is dat alleen voor in huis, maar als je nou eens één van de opstelpunten op de vensterbank voor het raam zet…..

Kijk voor meer info over Superwifi hier : 

 

https://www.kpn.com/internet/wifi/superwifi.htm

@Mathias Jespers

Heb je al besloten wat je gaat doen om jouw WiFi buitenshuis te verbeteren?