Ik heb te weinig technische kennis, maar ervaar de laatste tijd problemen met WIFI, zeer traag en valt steeds uit. Is door KPN getest met de ap en download is slechts 10mb/s. Het is veel beter geweest. We hebben een oude Experia. Zelf heb ik 2 stuks TPlink AV500 powerline adapters gekocht omzet bereik te vergroten. Moet je wel regelmatig wisselen van tplink naar experia. De Experia is dus slechter geworden. Bekabeld is er geen probleem. Onze pcgamers klagen daar niet over. Alleen alle wifi gebruikers ervaren slecht en traag wifi. 5 smartphones, 2 tablets, ip camera en tv. De KPN app bevestigd dat het slecht is en adviseert dan om SuperWifi dingen te kopen voor Euro 149,00. Slechte service vind ik. Ik weet dat Wifi niet gegarandeerd wordt maar als een apparaat veel slechter is geworden dan zou je toch een betere service verwachten. Wat is nu de beste optie vraag ik mij af? De Fritz 7590 of wachten op de Box? En zijn dan de TPLinken nog te gebruiken? Ik zou graag een jip en janneke reactie willen. Ben 65 jaar en geen techneut.
Admin: eigen topic voor vraag gemaakt, afgesplitst van topic