Skip to main content

Ik heb hetzelfde probleem. Al een aantal keer alles gereset en gemeten etc. Wifi is OK, maar begrijp niet waarom het bij tijd en wijlen weg valt. Erg lastig omdat al mijn lessen online zijn en leerlingen mij vaak niet kunnen horen, of ik val weg, bevries, krijg een rare stem etc. TV doet hetzelfde: valt ook weg

 

 

*admin: topic afgesplitst

Goedenavond @lakama, welkom! U kunt het volgende doen: Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. En wat uw tv betreft: heeft u dit al eens geprobeerd?

Laat u me nog even weten of het gelukt is?


Goedemorgen @lakama,

Wat lastig dat de verbinding af en toe wegvalt, zeker wanneer je online les moet geven! Ervaar je ook uitval van de verbinding wanneer je de laptop/pc rechtstreeks met een kabel aansluit op de Experia Box?

Als dat het geval is, dan raad ik je aan om eens met ons te bellen zodat mijn collega jouw verbinding door kan meten. Dat gaat makkelijker en sneller wanneer je telefonisch contact hebt. Mijn collega's zitten elke dag tussen 8.00 - 22.00 uur voor je klaar en zijn bereikbaar op het nummer 0800 0402 (gratis).