Skip to main content

Ik heb hetzelfde probleem als GL19. Soms gaat het dagen goed en dan krijg ik ´s morgens als eerste de melding op mijn mobiel dat Whatsapp geen backup heeft kunnen maken omdat de wifi verdwenen is/was. Dan moet ik het wachtwoord opnieuw invullen en dan wordt er weer verbinding gemaakt. Dat gebeurt ook op de GSM van mijn vrouw en op een draadloze laptop. Het is ook raadselachtig als de wifi even weg is geweest waarom je dan het wachtwoord opnieuw moet invullen. Daarom : Is er al een oplossing voor dit probleem?

Ik heb al 2 van die zwarte Experia wifi versterker kastjes, die verbeteren de signaalsterkte wel, maar blijkbaar niet de stabiliteit.

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

@HannesH Welkom op het forum. 

Wat vreemd dat je verbinding wegvalt. Vooral omdat het steeds in de nacht gebeurt. 

Ook is het vreemd dat je steeds het wachtwoord opnieuw moet invullen. Blijft dit ook gebeuren als je aangeeft dat je automatisch verbinding wil maken met het netwerk? 

Is het wegvallen van de verbinding echt alleen in de nacht? En behouden apparaten die bekabeld aangesloten zijn wel de verbinding? 


Hallo Rutger,

Ik had niet door dat ik email had ontvangen over dit item.
Inmiddels ben ik bij een KPN winkel geweest en mag daar mijn Experia Box omruilen.
In de logging was een foutmelding herkend die de (waarschijnlijke) oorzaak is.

Bedankt voor je reactie.

 


@HannesH Fijn om te lezen dat je je modem mag omruilen. 

Kun je hier laten weten of het probleem hiermee inderdaad opgelost is?