Skip to main content

Goedemorgen,

Sinds een paar dagen flink aan het stoeien met de Wifi in huis. Toevallig ook een week geleden een Ring deurbel (wired) geplaatst. Ik heb al 20x de Wifi probleemoplossers gedaan, een enkele keer werkte het dan weer. Ook resetten (of stroomloos maken) van de modem helpt de ene keer wel, dan weer niet. De ene keer werken alle apparaten niet, dan die van mij weer wel en van mijn vriendin weer niet. Soms lost het zich op als ik de stekker van de deurbel er uit haal. Maar ook momenten dat de deurbel helemaal is afgeschakeld, en toch weer geen verbinding krijgen. Vanochtend had ik zelf Wifi (mijn vriendin niet - verbonden zonder internet). En op het moment dat ik de Ring app opende vloog de internetverbinding er weer uit. Dit zijn een heleboel zinnen om eigenlijk te vertellen dat ik een beetje radeloos ben….iemand een idee?

 

Alvast bedankt,

Ben

Welk modem heb je? Gebruik je WiFi versterkers? Werkt LAN dan nog wel?


Bedankt voor je reactie!

 

  • Ik heb een Experia V10A.
  • Ik gebruik een TP-link AV600 powerline versterker (heeft jaren goed gewerkt)
  • Ik heb inderdaad gewoon verbinding via LAN. Tv en PC werken goed

Geen probleem. Als je de TP-Link tijdelijk afkoppelt. Werkt het dan wel goed?

Staat het WiFi kanaal op automatisch op zowel de TP-Link als de V10A?


Hi King,

 

Ik heb vanochtend de TP-link afgekoppeld en weer in het stopcontact gedaan, en het gaat al heel de dag goed. Toen ik de Ring installeerde heb ik de Chime in de Powerline adapter gedaan (later wel er uit gehaald). Mogelijk dat de Ring toen iets heeft veranderd in de TP-link?

 

Vooralsnog lijk ik geholpen, nogmaals dank!

Ben


Helemaal goed! 😃