Skip to main content

Sinds kort hebben wij, in verband met slecht wifi bereik, twee zwarte versterkers gekregen van KPN welke door een monteur zijn aangesloten. Tot voor kort werkte alles perfect.

 

Sinds afgelopen weekend worden twee devices niet meer herkent waardoor deze geen wifisignaal meer ontvangen. Het betreft de evohome van Honeywell en rs-smarthome om onze lampen te bedienen.

 

Wellicht kan dit in de router aangepast worden (op afstand). Zelf heb ik hier te weinig kennis van om dit op te lossen.

Hallo @Anita061966 , branden de 2 linkse lampjes wel op de wifipunten, de linkse groen en de 2e van links blauw? En de meest rechtse soms groen?


Beste Jan,

 

Hier branden 3 lampjes.

 

Meest linker groen

Volgende blauw

Daarna een lampje dat niet brand

Meest rechtse brand continu groen


Telefonisch contact met KPN heeft niets opgelost. Men gaf aan dat alles goed werkte en de betreffende devices niet van KPN waren waardoor zij niets meer konden.

 

De Evohome heb ik gelukkig weer weten te koppelen door het gasnetwerk uit te schakelen in de thuis app van KPN.

 

Met Rs-smarthome krijg ik (nog) geen verbinding. Bij de omschrijving van dit product staat dat de AP isolation in de router uitgeschakeld moet zijn. 

Tot op dit moment kan ik nog niet vinden waar de AP isolation uit te schakelen is.


Hoi @Anita061966! Wat lastig dat het nog niet is gelukt. Heb je misschien iets aan het volgende topic: AP-isolatie uitschakelen? Ik hoop dat je daarmee verder komt!