Skip to main content

Hai ik zoek hulp! Heb sinds week een kapotte wifi versterker boven, waardoor ik amper tv kan kijken. Ook internetten boven lukt moeizaam en soms helemaal niet! Al meerdere keren contact gezocht. Alle stappen doorlopen. Kortom uitkomst wifi is geen superwifi want is kapot. Eerst zeiden ze we gaan het oplossen. Maar later nu geeft ie signaal. Uitgelegd dat dit hele dag af en aan is maar dat wifi versterkpunt niet werkt! Uiteindelijk gaf KPN toe dat het kapot is, maar dat ik naar winkel moet om te wisselen. Mooi verhaal, maar zit in rolstoel. Aangegeven dat ik niet even naar een winkel kan. De dichtsbijzijnde is 25 km verderop. Dus verzoek gedaan om deze op te sturen en dat ik oude, kapotte terugstuur. Met geen mogelijkheid wil men meewerken. Er werd gezegd is jouw probleem! Sorry maar bij afsluiten abonnement werd er gezegd als er probleem is even bellen en wordt altijd geregeld. Nu blijkt dat hun apparatuur niet werkt en kapot is, is dat mij probleem. Mag wel betalen maar service ho maar. En nog heel onbeschoft te woord gestaan ook. Vind het nare ervaring. Maar heb nog steeds het probleem wat niet is opgelost…...en nu? gr Marion

 

Admin: topic verplaatst naar juiste board

Wat vervelend dat ie niet goed werkt. Hoe is deze daar aangesloten? Ik mag toch hopen dat er wel een netwerkkabel naartoe loopt. Een draadloos verbonden accesspoint werkt nooit goed.

De wifiversterker is dan wel bij KPN gekocht maar het is geen huur. Daardoor kan deze niet omgeruild zoals je wilt. En omruil kan alleen als je 'm nog geen 14 dagen hebt. Want je hebt 'm gekocht. Is ie nog geen 2 jaar dan kan ie ter reparatie aangeboden worden. Maar ook daarvoor zal KPN niet aan huis komen.

 

Sorry maar bij afsluiten abonnement werd er gezegd als er probleem is even bellen en wordt altijd geregeld.

Dat geldt voor de apparatuur die je in huur / bruikleen hebt. Dit zijn alleen de Experiabox en de tv-ontvangers. Overige randapparatuur is je eigen verantwoordelijkheid.

Heb je niet iemand die je kan helpen? Die bijvoorbeeld met dat accesspoint naar de winkel kan. Wel de aankoopbon mee.