Skip to main content

Sinds gisteren kan mijn smart tv geen verbinding meer maken met de wifi. De melding is dat het wachtwoord verkeerd is, maar die klopt wel (x keer opnieuw geprobeerd). Als ik bij de beschikbare netwerken kijk staat er bij mijn WiFi netwerk ‘ip configuratie mislukt’. Experiabox al een tijdje uitgezet en netwerk vergeten gedaan, maar dat lost het niet op. Op alle andere apparaten werkt de WiFi nog prima. 
 

Wat kan de oorzaak/oplossing zijn?

Hi @010Xander, ik lees dat je al het een en ander hebt geprobeerd. Het vergeten van het netwerk helpt vaak goed, maar ik lees dat ook dat nu geen verschil maakt.

Heb je de stekker van de tv al even uit het stopcontact gehaald? Soms helpt dat als iets in de tv niet lekker meer werkt of als deze ‘in de war’ lijkt. Als ook dat geen verschil maakt, dan raad ik je aan om contact op te nemen met de fabrikant van je tv. Zij kunnen je verder helpen hiermee.

Je kunt ook onze Wifi Manager proberen, die helpt je om wifi te verbeteren. Ik ben alleen bang dat dat nu niet helpt, omdat het puur om de tv gaat en wifi op andere apparaten wel gewoon goed werkt.