Skip to main content
Vraag

Woox deurbel niet meer benaderbaar via mobiele telefoon

• February 27, 2026
  • 7 reacties
  • 52 keer bekeken

Ahf
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

ik kan mij woox deurbel sinds kort niet via mobiel niet bereiken. Krijg de fout melding Network instabiliteit loading failed (-52)

7 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • February 27, 2026

​@Ahf  Welk modem heb je precies en heeft die resentelijk een update gekregen 

Ahf
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 27, 2026

Ik heb de experia box v10. Niet dat ik weet dat deze een update heeft gehad.

Maar ik kan geen de bel niet aannemen als op het mobile netwerk van KPN 4 of 5 g zit. Als ik op een wifi net werk zit is er geen probleem of ik nu thuis ben of bij voor beeld  bij Ikea op het wifi netwerk zit kan ik de Video deurbel aannemen.

Sprak net mijn buurvrouw de de zelfde Video deurbel heeft. Die heeft het zelfde probleem en heeft ook KPN mobiele abonnement. Het ligt waarschijnlijk aan KPN

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • February 27, 2026

​@Ahf  Je kunt bellen met de klantenservice 0800-0402 

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Ahf, welkom op de community. Ik ben zelf niet bekend met deze deurbel, waardoor mijn mogelijkheden daarbij beperkt zijn. Het kan zijn dat de deurbel een 2.4 GHz wifi netwerk nodig heeft om goed te functioneren. Je kunt daarvoor een apart 2.4 GHz netwerk aanmaken in het modem door de optie 'Extra Wifi’ te activeren: 

Het kan zijn dat het daarmee weer werkt.

Ahf
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 2, 2026

Heb ik gedaan en heb UPnP aangezet. Probleem blijft.

Op elk wifi netwerk waar ik ook ben is het geen probleem. Laatst bij IKEA geweest en daar via hun wifi effe getest kan gewoon naar buiten kijken via de deurbel. 

Het probleem doet zich alleen op het mobiele net werk voor 4 of 5 g maakt niet uit. 

Vanmorgen Kpn aan de lijn gehad die kunnen mij niet help omdat ze niet meer opafstand in de experia v10 kunnen. Nu komt er een kennis mee kijken.

Jasper van KPN
Moderator

Dat is wel een rare inderdaad. Ik ben benieuwd wat die kennis gaat proberen, en of het daarmee opgelost is. Als diegene het oplost, kan je dan delen wat de oplossing was? Dat kan voor anderen die dit lezen mogelijk ook helpen.

Ahf
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 3, 2026

Ok doe ik.