Skip to main content

Om de Philips Hue Play Lampen koppelen om de entertainment aan te zetten vraagt mijn TV om de WPS-knop op mijn Experia router in te drukken. Heeft dit consequenties daarna voor mijn instellingen van alle tv-zenders (glasvezel) of staat dit los hiervan? Ik lees namelijk dat WPS een reset-knop is waardoor de Experia WiFi teruggezet wordt naar de fabrieksinstellingen.  
Philips Hue Bridge werkt goed met Philips Hue lampen. Alleen om de entertainment module aan te zetten moet de koppeling via de TV plaatsvinden en ik weet dus niet wat er gebeurd als ik de WPS-knop indrukt. Of dit consequenties voor de zenders?

Ik lees namelijk dat WPS een reset-knop is waardoor de Experia WiFi teruggezet wordt naar de fabrieksinstellingen.  

Dat is onzin. U kunt gewoon de WPS knop gebruiken. Heeft nergens gevolgen voor. 

De kans is aanwezig dat het niet werkt. Dan staat het uit.

U kunt de tv ook gewoon koppelen door het WiFi netwerk te selecteren en het wachtwoord in te voeren.


Van harte welkom op ons forum @Tanja Zavodna. Leuk dat je je vraag hier stelt!

Ik zie dat @Nick83 al toegesneld is in jouw topic. Wat hij aangeeft klopt, het gebruiken van de WPS knop heeft geen gevolgen voor andere instellingen of functies. Ben je er met zijn uitleg en tips uit gekomen?