Skip to main content

Beste,

 

Sinds kort heb ik een met het spelen van 1 specifieke game een probleem met het verbinden ervan. Namelijk de nieuwe Call of Duty. Nou is het zo dat ik NAT Type Open heb, UpNp is ingeschakeld en ik voor de rest geen problemen heb met het verbinden van online games. Daarnaast zijn die games ook niet laggy oid, werken gewoon prima. 

 

Het viel mij op dat ik 100% pakketverlies heb en vrienden van mij, die wel kunnen verbinden, dit niet hebben. Overigens is dit op bekabelde en draadloze verbinding. Ik gebruik de Experiabox V10a.

 

Iemand die een oplossing heeft?

Hoi Levi, welkom op het forum! Begrijp ik goed dat je alléén problemen hebt met Modern Warfare, geen andere spellen? Is het echt het verbinden met het spel dat niet wil, of is het verbinden met XBox Live dat niet wil? Heb je de stappenplannen en suggesties hier doorgenomen?


Dag Levi,

 

Ik heb exact hetzelfde probleem gehad met 100% pakketverlies, totdat ik UPNP uitschakelde en handmatig de poorten van de Xbox opende in de router.

 

Groetjes,

 

Wesley


Hoi allemaal,

Dit topic is alweer een half jaar oud, maar ik reageer toch even. Ik heb zojuist een nieuw topic aangemaakt waarin ik een permanente oplossing beschrijf die voor mij goed werkt.

Ik zie dat Wesley al min of meer hetzelfde antwoord geeft. Vraag je je af hoe je poorten handmatig moet openen? check dan even https://forum.kpn.com/internet-9/fix-voor-package-loss-xbox-one-kpn-experiabox-v10a-515455?postid=1122571#post1122571. De oorzaak van het probleem staat hier ook in beschreven.