Skip to main content

Afgelopen week veel hebben mijn ouders veel problemen gehad met hun Xperia box v10a

Ze kunnen niet meer gebeld worden en zelf ook niet bellen hebben daarover gebeld met hun gsm.

Er zijn 3 monteurs langs geweest hebben de oa oude wand aansluiting vervangen door een irsa aansluiting, de box gereset toen deed de box weer naar behoren, alleen van korte duur na een uur of 3 konden ze niet meer bellen, hebben wel tv en radio.

De experia box doet nu niets meer ( lampje op de voorkant brandt niet meer ) en de box is gloeiend heet je kan hem niet eens vastpakken.

Ik heb hun experia box vervangen als test door mijn experia box ( de oude v10 zonder a ) en alles doet het nu al een paar uur na behoren, echter ik heb mijn eigen box zelf nodig.

Kan Kpn een andere experia box of soortgelijke box toe sturen ( liefst niet de v10a versie )

 

Hoi @Groninger1975 .  Ik denk dat jouw ouders pech hebben gehad met die v10a.

Wij hebben duizenden van dit soort experiaboxen in Nederland staan die het zonder problemen doen.

Kun jij je profiel aanvullen en daar de gegevens van jouw ouders ook in vermelden (het veld onderin) en vervolgens hier een seintje geven? 


Hoi @Groninger1975 .  Ik denk dat jouw ouders pech hebben gehad met die v10a.

Wij hebben duizenden van dit soort experiaboxen in Nederland staan die het zonder problemen doen.

Kun jij je profiel aanvullen en daar de gegevens van jouw ouders ook in vermelden (het veld onderin) en vervolgens hier een seintje geven? 

Heb inmiddels alles ingevuld, alleen heb hun klant nummer niet bij de hand, maar die kunnen jullie vast vinden als jullie op adres zoeken in jullie gegevens


Hoi @Groninger1975 . Dank voor die gegevens.

Ik snap het nu niet helemaal meer. Als ik de lijn meet kom ik die v10a tegen. Die lijkt het prima te doen. Ik meet ook nog een itv ontvanger.  Alle diensten zouden het moeten doen. Wat is nu de situatie bij jouw ouders?


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.