Hi,
ook ik heb te lijden van het zwart beeld probleem.
Ik gebruik een eigen router en switch in mijn netwerk (mikrotik). Alles heeft met de huidige instellingen correct gewerkt. Ik ben alle stappen doorgeweest die op dit forum worden gesuggereerd; resets van devices, vervangen van kabels, upgraden van HMB software. Het helpt allemaal niets.
Op de mikrotik devices heb ik igmp-proxy debug logging ingeschakeld en ik kijk live mee op de bandbreedte die door de verschillende interfaces loopt. Ik zie keueig netjes leave en join messages bij het wisselen van kanaal. Ook als ik een van de commerciele zenders aankies is er een leave en join. En na de join is een 7.5Mb gebruik te zien dat vanaf de glas aansluiting netjes te volgen is tot het interface waar de hmb aan hangt. De datastream komt dus wel degelijk binnen.
Volgende verklaring zou dan zijn dat de hdmi kabel geen encrypted data wil doorgeven, maar ook dat is niet het geval, netflix laat zich keurig bekijken via de hmb.
Mijn vermoeden is een probleem in de uitwisseling van keys om de multicast stream te decrypten. Heeft iemand hier ervaring mee of een idee hoe ik dit issue verder kan debuggen?