Skip to main content

Hi!

Ik heb in 2017 een iphone 7 plus aanschaft met een abonnement bij KPN, Nu is deze op vakantie gesneuveld :cry: , nu wil de verzekering een aankoopbon hebben van de telefoon, nu kan ik deze nergens meer terug vinden.. Kan dit nog terug gevonden worden via KPN?

 

ik heb mijn mail al helemaal onderste boven gehaald! :upside_down:

Groetjes Linda

Welkom op het forum @Mevr Bakels. Dat zal een domper zijn geweest op je vakantie. Hoop dat verder vakantie wel fijn is geweest!. Je kunt vanuit KPN een vervangend aankoopbewijs opgestuurd krijgen per e-mail. Zou jij je profiel willen invullen, dan kan ik vervolgens voor je aan de slag!


Welkom op het forum @Mevr Bakels. Dat zal een domper zijn geweest op je vakantie. Hoop dat verder vakantie wel fijn is geweest!. Je kunt vanuit KPN een vervangend aankoopbewijs opgestuurd krijgen per e-mail. Zou jij je profiel willen invullen, dan kan ik vervolgens voor je aan de slag!

Gedaan! En zou super zijn! Ik hoop dat het te vinden is...... 


Ik heb alles kunnen vinden @Mevr Bakels! Het vervangende aankoopbewijs komt per e-mail naar je toe.
Heb je nog andere vragen? Stel ze hier gerust! De KPN Community denkt graag met je mee :muscle_tone1: