Skip to main content

Goedemorgen,
Afgelopen vrijdag de Iphone 12 telefonisch besteld. Helaas niet direct de Airpods met € 100,00 korting meebesteld. Medewerker heeft tijdens het gesprek niet aangegeven dat deze actie actief was. Achteraf op de site de actie gezien, maar ik kon mijn bestelling niet wijzigen.

Kan dit alsnog achteraf? alvast bedankt voor jullie reactie terug.

Mvg,

Anoop

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid​​

Ik stuur je even een pb!


Goedemiddag,

 

Ondertussen zijn we nog eens 8 dagen verder en nog steeds geen bericht terug van kpn@consumercare.info 


Hi @Maurice85, niet zo fijn dat je nog steeds aan het wachten bent :slight_frown: Door kerst en Oud en Nieuw zijn ze een aantal dagen niet aanwezig geweest en dat zal voor enige vertraging zorgen ben ik bang. Ik heb er zonet nogmaals achteraan gemaild om te vragen of ze jouw aanvraag morgen direct op willen pakken!


Goedemiddag,
Ik wacht al vanaf eind november op een betaallink van de KPN. Alles goedgekeurd, maar blijkbaar gaat de mail niet goed. Krijg wel bericht dat er een link is gestuurd, maar helaas niet ontvangen. Ook niet in mijn spam box. Reacties duren lang bij de KPN. 

Wie kan mij helpen met een link????


Hi @Junus, als we zoeken op het emailadres dat je ook voor je forumaccount gebruikt, komen we een goedgekeurde registratie tegen waarbij op 8 december, en op 4 én 6 januari wat naar je is verzonden. Heb je wellicht een alternatief emailadres waar de link nogmaals naar verzonden kan worden? We horen wel vaker dat de mail met de link niet aankomt bij klanten die een mailadres gebruiken dat via een hostingpartij loopt. Dit zal ergens geblokkeerd worden.

Mocht je dus een andere account hebben, bijvoorbeeld hotmail of Gmail, zou je dat mailadres dan in het opmerkingsveld van je profiel willen noteren en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan geef ik dit mailadres door en vraag ik of ze de link nogmaals willen versturen!


🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳

 

🙌🏾 De betaallink is binnen! 🙌🏾

 

🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳


Hi Maja m'n alternatieve email adres heb ik als opmerking in mijn profiel gezet!


🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳

 

🙌🏾 De betaallink is binnen! 🙌🏾

 

🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳

YESSS! De aanhouder wint hoor :muscle_tone2:

Dan is voor mij nu het moment aangebroken om alvast veel plezier met je AIrPods te zeggen :blush:


Hi Maja m'n alternatieve email adres heb ik als opmerking in mijn profiel gezet!

Bedankt, ik geef hem door en vraag of ze de link nogmaals willen versturen naar dit emailadres!

 


Beste KPN, in oktober deed ik een verlenging met een iPhone 12 Pro rechtstreeks via jullie app en kon daarmee meedoen met de kortingsactie voor de Airpods. Alles gelijk ingevuld en ingediend en op 1 nov een bericht dat mijn aanvraag onder 220185* bekend staat. Op 11 dec mailde ik naar kpn@consumercare.info met de vraag hoe het er mee stond en op 16 dec kreeg ik uitleg dat mijn ingeleverde gegevens niet volledig waren. Er moest een overeenkomst ingediend worden waarin het mobiele nummer, de verlenging met de iphone 12 op 1 document vermeld stonden. Ik heb vervolgens dezelfde dag nog de mailbevesting van mijn verlenging als bewijs gemaild. Sindsdien is het weer doodstil. Graag wil ik weten hoe het ermee voorstaat. Alvast bedankt!


Hi @StJuttemis, ik snap heel goed dat je inmiddels wel wilt weten wat de status van je aanvraag is!

Zou je het mailadres waarmee je mee hebt gedaan aan deze actie en het volledige registratienummer in willen vullen in het opmerkingsveld van je profiel en hier een seintje willen geven als je dat hebt gedaan? Dan gaan we op onderzoek uit!


Hi @StJuttemis, ik snap heel goed dat je inmiddels wel wilt weten wat de status van je aanvraag is!

Zou je het mailadres waarmee je mee hebt gedaan aan deze actie en het volledige registratienummer in willen vullen in het opmerkingsveld van je profiel en hier een seintje willen geven als je dat hebt gedaan? Dan gaan we op onderzoek uit!

@Maja_ Dank je wel voor je reactie. Ik heb mijn profiel zo goed mogelijk aangevuld met relevantie gegevens. In het opmerkingenveld heb ik zowel het registratienummer als het e-mail adres van waaruit ik de aanvraag deed. Ik hoop dat jullie hiermee verder kunnen, dank!


Bedankt! Er missen nog steeds gegevens, zou je in plaats van de mail bevestiging, je volledige contract naar ze willen mailen? daar staan alle benodigde gegevens in vermeld. Via de volg mijn bestelling- pagina kan je je contract downloaden, mocht je hem niet meer in de mail hebben :blush:


Beste KPN,

 

Op 1 december jl.  heb ik een iPhone 12 besteld waardoor ik mee kon doen aan de Airpods actie. Na meerdere keren contact opgenomen te hebben, ontving ik de link om gegevens in te vullen en heb ik op 15 december betaald. De medewerker van de promotieafdeling gaf aan dat ik na betaling z.s.m. een track & trace code ontvangen om de bestelling te volgen. 
Volgens de actievoorwaarden zou je na betaling binnen 4 weken de Airpods ontvangen; dit zou dan uiterlijk morgen zijn maar ik heb helaas nog steeds niets ontvangen (zowel een track & trace als de Airpods zelf). 
Ik baal hier ontzettend van en vraag mij af wanneer ik eindelijk iets kan ontvangen??
Alvast bedankt.

 

N.B. mijn registratienummer + e-mailadres heb ik aan mijn profiel toegevoegd. 


Bedankt! Er missen nog steeds gegevens, zou je in plaats van de mail bevestiging, je volledige contract naar ze willen mailen? daar staan alle benodigde gegevens in vermeld. Via de volg mijn bestelling- pagina kan je je contract downloaden, mocht je hem niet meer in de mail hebben :blush:

Beste @Maja_ , ik heb ze nu weer gemaild met het contract dat ik in je link heb opgehaald. Hopelijk is hiermee de aanvraag af te ronden. Duimen maar en thanks!


Top! Het duurt een dag of 3 voordat ze aan je mail toe zullen komen, ik ga er dus van uit dat je later deze week een reactie terug zult ontvangen :slight_smile:


Beste Maja_, ik zie dat je in dit topic veel mensen alsnog blij hebt kunnen maken. Hopelijk zou je voor mij hetzelfde willen doen!

Ik heb de benodigde stukken op 1 december retour gestuurd, en ben nog in afwachting van een reactie. Zou je voor mij kunnen achterhalen of alles goed ontvangen is?

Ontzettend bedankt voor de moeite!


Hi @xNietje!

Er wordt momenteel gewacht op een nieuwe levering AirPods, ze zijn er helemaal doorheen :slight_frown: Zo'n levering bestaat meestal uit honderden exemplaren dus zodra er weer wat binnenkomt, zullen jouw AirPods naar je verzonden worden. Het duurt dus iets langer dan oorspronkelijk de bedoeling was, maar alles gaat wel goed komen :slight_smile:


Hi @SJRB, als we jouw deelname er bij zoeken, zien we dat je aanvraag af is gekeurd (hier zou op 23-11 een mail over zijn gestuurd) omdat je buiten de actieperiode zou hebben besteld. Dat is de laatste actie bij je aanvraag, als je op 1 december iets hebt verzonden lijkt dat dus niet aangekomen of verwerkt te zijn :thinking:

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren zodat ik even kan kijken hoe je bestelling bij ons in de systemen staat!


Hi @SJRB, als we jouw deelname er bij zoeken, zien we dat je aanvraag af is gekeurd (hier zou op 23-11 een mail over zijn gestuurd) omdat je buiten de actieperiode zou hebben besteld. Dat is de laatste actie bij je aanvraag, als je op 1 december iets hebt verzonden lijkt dat dus niet aangekomen of verwerkt te zijn :thinking:

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren zodat ik even kan kijken hoe je bestelling bij ons in de systemen staat!

 

Bedankt voor je snelle reactie, erg tof! Ik heb mijn gegevens ingevuld bij mijn profiel.

Ik heb nog gecontroleerd, maar geen mail ontvangen op 23-11. Ik heb mijn bestelling op 31-10 geplaatst shier heb ik bevestigingsmailtjes van], en op 20-11 is mijn iPhone 12 geleverd rtevens ingangsdatum contract].

Thanks voor het nakijken!


Ah, dan denk ik dat ik al weet waar het fout gaat, deze actie wordt beheerd door een externe partij die geen inzage heeft in de KPN systemen en dus alleen af kan gaan op de informatie op je contract. Daar zal 20-11 op staan, wat dus niét de datum is waarop je hebt besteld. 

Zou je de bestelbevestiging die je hebt ontvangen nadat je de bestelling hebt geplaatst, samen met je contract en een de uitleg over de verschillende data nog weer naar kpn@consumercare.info willen mailen? Bij voorkeur met een hotmail/gmail account of iets in die richting, aangezien ik meer signalen binnen krijg dat mails vanuit deze partij niet altijd aankomen bij mailadressen die via hosting lopen! Hoop dat het nu wel goed gaat! 


Hi @xNietje!

Er wordt momenteel gewacht op een nieuwe levering AirPods, ze zijn er helemaal doorheen :slight_frown: Zo'n levering bestaat meestal uit honderden exemplaren dus zodra er weer wat binnenkomt, zullen jouw AirPods naar je verzonden worden. Het duurt dus iets langer dan oorspronkelijk de bedoeling was, maar alles gaat wel goed komen :slight_smile:

 

Hallo Maja, bedankt voor je reactie. Helaas is dit hetzelfde antwoordt dat ik al sinds 22 december jl. krijg; ze zijn niet op voorraad :( Terwijl je de Airpods wel gewoon op de website kunt bestellen:thinking:
Enige idee wanneer ze weer leverbaar zijn voor de klanten die gebruik hebben gemaakt van de actie?


Ik heb het formulier weken gelden ingevuld voor de actie EarPods.

Na 3 keer opnieuw in te sturen uiteindelijk gelukt.

Tot op de dag van vandaag geen EarPods gezien, geen communicatie of iets waar ik heen kan bellen/mailen. 

Graag hulp bij het opsporen van mijn EarPods, mijn dank zal groot zijn 


Ik vraag het na @xNietje, zou wel fijn zijn om te weten wanneer je ze eindelijk kunt verwachten!


Hi KPN, hoe lang duurt het meestal voordat je een betaallink hebt ontvangen na het invullen van het formulier?