Skip to main content

Goedemorgen,
Afgelopen vrijdag de Iphone 12 telefonisch besteld. Helaas niet direct de Airpods met € 100,00 korting meebesteld. Medewerker heeft tijdens het gesprek niet aangegeven dat deze actie actief was. Achteraf op de site de actie gezien, maar ik kon mijn bestelling niet wijzigen.

Kan dit alsnog achteraf? alvast bedankt voor jullie reactie terug.

Mvg,

Anoop

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid​​

Hi @Brigitte1974 en @Eyleen, zouden jullie beide het mailadres dat jullie gebruikt hebben voor deelname aan deze actie willen noteren in het opmerkingsveld van je profiel? Dan kan ik er even achteraan!


Hi @Brigitte1974 en @Eyleen, zouden jullie beide het mailadres dat jullie gebruikt hebben voor deelname aan deze actie willen noteren in het opmerkingsveld van je profiel? Dan kan ik er even achteraan!

Toevallig kreeg ik vannacht de mail🤗


Hopelijk heb ik het goed gedaan


Ik heb in december de aanvraag gedaan voor de air pods actie. Deze aanvraag is goedgekeurd en ik heb middels de betaallink betaald. Nu een maand later heb ik nog niets gehoord. Waarom duurt de bestelling zo lang?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Ik heb tot 3 keer het formulier ingevuld en geen bevestiging en/of terugkoppeling ontvangen.

Ja , ik voldoe aan alle voorwaarden en heb alles juist ingevuld.

 

Nummer 043-8800150!is onbereikbaar

 

Wat kan er aan de hand zijn ? 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳

 

Ik heb een mail met een Track & Trace ontvangen. Dank je wel @Maja_ voor alle hulp :kissing_smiling_eyes: .

 

🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳


Mijn vrouw heeft alles met veel moeite ingevuld en op 21 december betaald voor de airpods.

We hebben nog steeds niets ontvangen, KPN hoe lang gaat dat nog duren??

*Admin: samengevoegd met bestaand topic


Aaah jammer, was een ander pakketje 😅 🤦🏾‍♂️


Ik heb tot 3 keer het formulier ingevuld en geen bevestiging en/of terugkoppeling ontvangen.

Ja , ik voldoe aan alle voorwaarden en heb alles juist ingevuld.

 

Nummer 043-8800150!is onbereikbaar

 

Wat kan er aan de hand zijn ? 

Nog geen reactie ontvangen ??

*Admin: samengevoegd met bestaand topic


Nou zeg! Blij met een dooie mus :sweat_smile: Tenzij het andere pakketje ook heel leuk was natuurlijk :blush:  Ik heb de vraag uitgezet bij Deskservices wanneer er weer AirPods op voorraad zijn, want het lijkt er op dat ze momenteel niet verstuurd worden doordat ze ‘op’ zijn. Zal het hier direct delen als ik daar een antwoord op ontvangen heb!


Was zeker een leuk pakketje, het Rituals pakket dat ik had gewonnen met de december kalender.


Oja ik had meegekregen dat je 1 van de winnaars was :smiley: Gefeliciteerd nog :blush:


Beste KPN,

Wij hebben op 03-12-2020 een aanvraag ingediend voor de Apple AirPods actie. De iPhone 12 hebben wij op 04-11 besteld dus in principe vallen we binnen de actie termijn, maar hebben eerst nog even getwijfeld of we mee deden aan de actie. Na het indienen van de aanvraag niks meer gehoord vanuit jullie. Kunt u mij zeggen waardoor dit komt en of ik nog kan rekenen op een bevestiging en mogelijkheid tot bestellen?

 

Alvast bedankt. 


Hi @van Dartel, heb je het mailadres waarmee deze forum account aan is gemaakt, ook gebruikt voor deelname aan de AirPods actie? Zo ja, dan denk ik dat het mis gaat omdat het een mailadres is dat via een hostingpartij loopt. We horen wel vaker dat reacties niet goed aankomen. Heb je wellicht een alternatief mailadres (zoals een hotmail of Gmail account) dat ik door kan geven voor verdere communicatie? Zo ja, zou je die dan in willen vullen in het opmerkingsveld van je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Hi KPN,

Ik heb op 7 januari een formulier ingevuld en een bevestiging van deelname ontvangen.

Helaas heb ik hieropvolgend niks meer ontvangen.

 

Kunnen jullie laten weten wat de huidige status is?

 

Alvast bedankt.


@Maja_ wat is de status van mijn bericht? Groet, Brigitte


Hi @Brigitte1974 en @Eyleen, zouden jullie beide het mailadres dat jullie gebruikt hebben voor deelname aan deze actie willen noteren in het opmerkingsveld van je profiel? Dan kan ik er even achteraan!

Toevallig kreeg ik vannacht de mail🤗

Wat is de status? ik heb mijn mailadres in mijn profiel gezet


Hoi Maja, Ik heb een alternatief e-mailadres ingevuld bij persoonlijke gegevens. Alvast bedankt voor de moeite. 

 


Ik heb meegedaan met deze Airpods actie en ook al op 5 januari betaald maar nog steeds niets ontvangen.  Bij contacten van de helpdesk wordt je onbeschoft behandeld en alleen gewezen naar KPN. Er is een leveringsprobleem en ze kunnen niets voor je betekenen. Je moet maar afwachten is het antwoord. Kunt u nagaan wanneer de Airpods geleverd gaan worden?

Met vriendelijke groet Erica 

 

*Admin: bericht toegevoegd aan algemeen topic


Hi, 

 

Ik lees vele vragen over wanneer we meer informatie/de airpods kunnen verwachten.  We krijgen allemaal een kort antwoord terug van KPN: je krijgt ze zo snel mogelijk. Verder geen informatie. Het lijkt me sterk dat er niet meer informatie bekend is of aan te komen valt. 

Ik zou toch graag meer informatie ontvangen over de levering/vertraging van de Airpods. In de mail werd aangegeven dat de Airpods binnen 2 weken na aankoop van de Iphone 12 geleverd zouden worden. Mijn aankoopdatum van de Iphone 12 is 05-12-2020. Dat is 6 weken geleden. Op 17-02-2020 heb ik de betaling gedaan.

2 weken terug is er een lading uit china gekomen. Ik ging er vanuit dat hier de Airpods wel bij zouden zitten maar heb niks mogen vernemen. 

 

Vriendelijke groet,

Koen 


@Maja_ wat is de status van mijn bericht? Groet, Brigitte

Ik zie dat jouw AirPods een dezer dagen verzonden gaan worden! Je aanvraag was al goedgekeurd, maar het was nog even wachten tot er weer een nieuwe voorraad AirPods geleverd werd zodat ze naar jullie verstuurd konden worde :slight_smile:


Kunnen jullie laten weten wat de huidige status is?

Ik zie dat jouw aanvraag vanmorgen goed is gekeurd, als het goed is heb je daar een mailtje over ontvangen inmiddels :slight_smile:

Er is een leveringsprobleem en ze kunnen niets voor je betekenen. Je moet maar afwachten is het antwoord. Kunt u nagaan wanneer de Airpods geleverd gaan worden?

Er zijn gisteren 1500 stuks binnengekomen dus het merendeel van de klanten zal ze op zeer korte termijn gaan ontvangen!

Ik lees vele vragen over wanneer we meer informatie/de airpods kunnen verwachten.  We krijgen allemaal een kort antwoord terug van KPN: je krijgt ze zo snel mogelijk. Verder geen informatie. Het lijkt me sterk dat er niet meer informatie bekend is of aan te komen valt. 

Deze actie wordt niet beheerd door KPN zelf, maar door een extern bedrijf, de klantenservice van KPN kan je er dus inderdaad weinig over vertellen. Wel goed nieuws, er zijn gisteren 1500 stuks geleverd dus ze worden deze week weer verzonden!


 

Wij hebben op 03-12-2020 een aanvraag ingediend voor de Apple AirPods actie. De iPhone 12 hebben wij op 04-11 besteld dus in principe vallen we binnen de actie termijn, maar hebben eerst nog even getwijfeld of we mee deden aan de actie. Na het indienen van de aanvraag niks meer gehoord vanuit jullie. Kunt u mij zeggen waardoor dit komt en of ik nog kan rekenen op een bevestiging en mogelijkheid tot bestellen?

Hmm, ik krijg nu de reactie terug dat jullie aanvraag af is gewezen omdat de aankoop van het toestel op 12-11 zou zijn gedaan, wat buiten de actieperiode valt. Heb je op 4-11 direct een bestelbevestiging ontvangen nadat je de bestelling hebt geplaatst? Zou ja, zou je die dan per mail willen opsturen naar  kpn@consumercare.info zodat ze daar ‘zwart op wit’ hebben dat je op de 4e al hebt besteld? Je mag dit mailen vanaf het mailadres waarmee je ook hebt meegedaan aan de actie en dan vragen of ze willen antwoorden op het alternatieve mailadres, zodat we zeker weten dat je alles daar op binnen gaat krijgen!

 


Ik heb in december de aanvraag gedaan voor de air pods actie. Deze aanvraag is goedgekeurd en ik heb middels de betaallink betaald. Nu een maand later heb ik nog niets gehoord. Waarom duurt de bestelling zo lang?

Er is langere tijd geen voorraad geweest waardoor de AirPods niet verzonden konden worden. Inmiddels worden ze weer verstuurd en ik verwacht dat je hier later deze week bericht over zult ontvangen!

Mijn vrouw heeft alles met veel moeite ingevuld en op 21 december betaald voor de airpods.

We hebben nog steeds niets ontvangen, KPN hoe lang gaat dat nog duren??

Er zijn maandag 1500 stuks binnengekomen dus ze worden deze week weer verzonden, het gaat nu dus niet lang meer duren voordat ze ze zal ontvangen :slight_smile:

Ik heb tot 3 keer het formulier ingevuld en geen bevestiging en/of terugkoppeling ontvangen.

Als je geen enkele bevestiging hebt ontvangen, lijkt het er op dat je aanmelding niet goed is gegaan. Gebruik je voor de aanmelding het mailadres dat je ook hebt gebruikt voor je forum account? Zo ja, zou je het aanmelden dan nog eens willen proberen met een alternatief mailadres zoals bijvoorbeeld Hotmail of Gmail?


 AirPods met €100,- korting

Heb je tijdens 1 van de actieperiodes een iPhone 12, 12 mini, 12 Pro, 12 Pro Max of een iPhone SE (2020) met een 1 of 2 jarig-abonnement besteld? Dan kun je € 100,- korting krijgen op Apple AirPods en betaal je slechts € 79,- € 179,-.

Wil je gebruikmaken van deze korting? Bestel dan via het juiste formulier je AirPods met korting. Na het invullen van het formulier zal je via e-mail op de hoogte gehouden worden van de status.

 

Belangrijk om te weten:

Deze actie wordt beheerd door een externe partner van KPN, de KPN klantenservice kan zodoende geen vragen beantwoorden over de status van je aanvraag. Als je vraag niet beantwoord wordt door de punten hieronder, kan je mailen naar kpn@consumercare.info of bellen met 043-8800150. Het kan maximaal 5 werkdagen duren voordat je een reactie terug ontvangt per mail

  • Heb je tussen 16 en 22 november een deelnemende iPhone besteld, dan kan je gebruik maken van de Black Friday actie. Mail je bestelbevestiging én contract naar kpn@consumercare.info en geef aan dat je graag nog gebruik wilt maken van de actie. Je aanvraag wordt dan alsnog in behandeling genomen!
  • Heb je een bevestigingsmail met een registratienummer ontvangen na het indienen van de aanvraag, dan is je aanvraag goed binnen gekomen en zal deze na een aantal dagen in behandeling worden genomen.
  • Upload bij ‘Upload aankoopbewijs of contract *’ altijd je volledige contract. Daar staat alle informatie op die nodig is om je aanvraag te kunnen behandelen. Via de volg mijn bestelling- pagina kan je je contract downloaden!
  • Wordt je aanvraag afgewezen omdat er een andere datum op je contract staat dan de datum waarop je jouw iPhone hebt besteld, stuur dan je bestelbevestiging naar ze op. Hier staat de datum van de bestelling wel op.
  • Mailadressen via een hostingpartij (eigen/bedrijfs website) en mailadressen van @zeelandnet kunnen problemen geven bij het ontvangen van de bevestigingsmail en de betaallink. Kijk daarom altijd even bij de spam of de map met ongewenste mail! Heb je geen enkele reactie ontvangen, dan zal je die ook niet meer binnen gaan krijgen op dat specifieke mailadres. Het enige dat je dan kunt doen is een mail sturen naar  kpn@consumercare.info met daarin een alternatief mailadres (bijvoorbeeld Hotmail of Gmail) en vragen of ze dat mailadres willen gaan gebruiken voor de verdere communicatie. 
  • Je kunt het formulier pas invullen nadat je jouw toestel hebt ontvangen aangezien het IMEI nummer ingevuld moet worden. Dit kan tot en met 31 januari 2021, maar er wordt rekening gehouden met de langere levertijd van de toestellen! 
  • Er wordt géén bevestiging verstuurd nadat je betaling verwerkt is. Als het bedrag bij jou is afgeschreven, gaat dat echter goed en zal je betaling binnen zijn gekomen. Nadat je de betaling hebt voltooid, kan het nog maximaal 4 weken duren voordat de AirPods verzonden gaan worden.