Skip to main content

Goedemorgen,
Afgelopen vrijdag de Iphone 12 telefonisch besteld. Helaas niet direct de Airpods met € 100,00 korting meebesteld. Medewerker heeft tijdens het gesprek niet aangegeven dat deze actie actief was. Achteraf op de site de actie gezien, maar ik kon mijn bestelling niet wijzigen.

Kan dit alsnog achteraf? alvast bedankt voor jullie reactie terug.

Mvg,

Anoop

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid​​

Goedemiddag allen, normaal gesproken hoor je na het invullen van het formulier binnen een paar dagen een reactie met betaallink te ontvangen. Bij de start van deze actie liep er echter iets niet helemaal lekker, waardoor er een achterstand in het verwerken van de formulieren is ontstaan. Ze zijn nu druk bezig om die achterstand weg te werken en geven aan dat iedereen die het formulier inmiddels in heeft gevuld, uiterlijk over een week de betaallink zal ontvangen. Waarschijnlijk duurt het bij jullie minder lang, aangezien jullie het formulier allemaal al een aantal dagen geleden hebben ingevuld en dus als eerst ‘aan de beurt’ zullen zijn :slight_smile:

Hi @Maja_,
Je had het een week geleden over een week voordat wij de betaallink zouden moeten ontvangen en bij ons waarschijnlijk sneller. Echter heb ik helaas nog steeds geen goedkeuring en/of betaallink ontvangen…

Het begint als zeuren te voelen aan mijn kant, maar omdat jij ons enige contact punt bent zou ik graag willen vragen om er nog een keer achteraan te willen gaan. Ik waardeer de moeite die je erin steekt, helaas gaat het gewoon echt niet goed bij dat bedrijf en krijg ik er steeds minder vertrouwen in…

 

Groet, Niels


Beste KPN , 

Ik heb meegedaan aan de deelname promotie airpods. Hier ook een mail van gehad ! Maar verder zou ik nog te horen krijgen of alle voorwaarden klopten,  het is nu een week geleden maar hier niets meer over gehoord ? Ik zou graag de airpods willen bestellen met die 100€ korting.

Hopend op uw antwoord,

Cindy Crombach  

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Hier helaas hetzelfde probleem… 28 oktober reactie gehad dat het formulier was ingevuld daarna niks meer vernomen!  


Ook ik heb nog steeds geen betaallink ontvangen. Ik heb 23 oktober de aanvraag gedaan en ook 23 oktober de ontvangstbevestiging gekregen. Ik ben het inmiddels spuug zat.. ik heb meerdere keren contact gehad met de klantenservice maar ook hier wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd. Ik ben altijd klant gebleven bij KPN door de goede klantenservice, het wordt mij nu pijnlijk duidelijk dat dat slechts een illusie is.


Ook ik heb nog steeds geen betaallink ontvangen. Ik heb 23 oktober de aanvraag gedaan en ook 23 oktober de ontvangstbevestiging gekregen. Ik ben het inmiddels spuug zat.. ik heb meerdere keren contact gehad met de klantenservice maar ook hier wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd. Ik ben altijd klant gebleven bij KPN door de goede klantenservice, het wordt mij nu pijnlijk duidelijk dat dat slechts een illusie is.

Precies dit heb ik ook, morgen is het vrijdag en dus de laatste dag van de 2 weken bedenktijd. De hele zooi annuleren kan ik altijd nog doen. Gaat toch om 2 iphone 12 abbos en een thuis abbo 

Ik kreeg van de klantenservice chat net het nummer;0800-0402 maar ik het nog geen tijd gehad om dat te bellen misschien dat jij daar succes mee hebt… 

Want de klantenservice kan me niet helpen 🤔 waar zijn ze dan voor.. 

Als dit de service is waar we zoveel extra voor betalen is dat ook nutteloos..

Er zijn veel (goedkopere) aanbieders die ook geen service verlenen hier dus precies hetzelfde…. 

Doe dan gewoon geen actie 

1 woord: WAARDELOOS…! 


Beste,

Ik heb mezelf aangemeld voor de actie icm de aanschaf van de iPhone 12. 
2 weken geleden de volgende mail ontvangen met een registratienummer. 


Bedankt voor je deelname aan onze KPN Apple AirPods promotie!

Dit is de bevestiging dat je deelname in goede orde is ontvangen. Wij gaan je gegevens controleren en laten je spoedig weten of de ingestuurde gegevens aan alle actievoorwaarden voldoen.

Wij wensen je veel plezier met je aankoop!

Met vriendelijke groet,

KPN”

Na deze e-mail geen reactie meer ontvangen. 

Wat is de doorlooptijd en verwachting dat ik de Airpods kan ontvangen?


Alvast bedankt voor de reactie. 
 

Groet Pascal


Ik heb, 2 weken terug, een bevestiging gehad met een registratienummer en daarna niks meer gehoord. Tussendoor nog een keer gebeld maar daar kreeg ik te horen dat ik moest wachten op een mail. Moet binnenkort weg voor m’n werk en hoop ze dan te hebben maar zoals het er nu uit ziet gaat het hem niet worden zo. 


Ik heb direct 24 oktober na ontvangst van mijn iPhone 12 het formulier ingevuld en verzonden met alle bijbehorende bijlagen , maar ik heb ook al 12 dagen niets gehoord.


ik heb meerdere keren contact gehad met de klantenservice maar ook hier wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd. Ik ben altijd klant gebleven bij KPN door de goede klantenservice, het wordt mij nu pijnlijk duidelijk dat dat slechts een illusie is.

Deze actie loopt via een extern bureau dat alle aanvragen voor ons afhandelt, de gewone KPN klantenservice kan hier zodoende inderdaad niet mee helpen, zoals je hebt gemerkt. 

Hi @Maja_,
Je had het een week geleden over een week voordat wij de betaallink zouden moeten ontvangen en bij ons waarschijnlijk sneller. Echter heb ik helaas nog steeds geen goedkeuring en/of betaallink ontvangen…

Het begint als zeuren te voelen aan mijn kant, maar omdat jij ons enige contact punt bent zou ik graag willen vragen om er nog een keer achteraan te willen gaan. Ik waardeer de moeite die je erin steekt, helaas gaat het gewoon echt niet goed bij dat bedrijf en krijg ik er steeds minder vertrouwen in…

En terecht hoor, dit duurt langer dan is aangegeven dus heel goed dat je weer aan de bel trekt!

Ik heb gewapend met al jullie verhalen weer contact gezocht met Deskservices (de partij die deze actie voor ons beheert) en daar maken ze duizend maal excuses voor de lange afhandeltijd, nadat het opstarten van de actie niet goed ging en de achterstand is ontstaan, is er nog een probleem ontstaan waardoor ze de achterstand tot op heden niet weg hebben weten te werken. Ze zijn hier wel met man en macht mee bezig!

Als je een mail hebt ontvangen met een bevestiging/registratienummer is je aanvraag sowieso goed binnen gekomen. Mocht je daar twijfels over hebben omdat je niet zo'n bevestiging hebt ontvangen, dan mag je het mailadres dat je hebt gebruikt voor je deelname aan de actie in het opmerkingsveld van je profiel noteren en mij een seintje geven als je dat hebt gedaan. Ik kan dan navraag doen over jouw specifieke aanmelding!


@PascalvB en @Pitterke, ik heb jullie reacties verplaatst naar dit topic dat specifiek over de AirPods actie voor de iPhone 12 gaat. Er is bij deze actie helaas een achterstand ontstaan bij het afhandelen van alle aanvragen waardoor het voor jullie vele malen langer duurt dan de bedoeling is :slight_frown:  Als je een mail met registratienummer ontvangen hebt, is de aanvraag wel in goede orde binnengekomen. Ik hoop dat dat in ieder geval een geruststelling is!


@PascalvB en @Pitterke, ik heb jullie reacties verplaatst naar dit topic dat specifiek over de AirPods actie voor de iPhone 12 gaat. Er is bij deze actie helaas een achterstand ontstaan bij het afhandelen van alle aanvragen waardoor het voor jullie vele malen langer duurt dan de bedoeling is :slight_frown:  Als je een mail met registratienummer ontvangen hebt, is de aanvraag wel in goede orde binnengekomen. Ik hoop dat dat in ieder geval een geruststelling is!

 

Is er wel aan te geven wat de huidige doorlooptijd en verwachting is dat ik de Airpods kan ontvangen?


ik heb meerdere keren contact gehad met de klantenservice maar ook hier wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd. Ik ben altijd klant gebleven bij KPN door de goede klantenservice, het wordt mij nu pijnlijk duidelijk dat dat slechts een illusie is.

Deze actie loopt via een extern bureau dat alle aanvragen voor ons afhandelt, de gewone KPN klantenservice kan hier zodoende inderdaad niet mee helpen, zoals je hebt gemerkt. 

Hi @Maja_,
Je had het een week geleden over een week voordat wij de betaallink zouden moeten ontvangen en bij ons waarschijnlijk sneller. Echter heb ik helaas nog steeds geen goedkeuring en/of betaallink ontvangen…

Het begint als zeuren te voelen aan mijn kant, maar omdat jij ons enige contact punt bent zou ik graag willen vragen om er nog een keer achteraan te willen gaan. Ik waardeer de moeite die je erin steekt, helaas gaat het gewoon echt niet goed bij dat bedrijf en krijg ik er steeds minder vertrouwen in…

En terecht hoor, dit duurt langer dan is aangegeven dus heel goed dat je weer aan de bel trekt!

Ik heb gewapend met al jullie verhalen weer contact gezocht met Deskservices (de partij die deze actie voor ons beheert) en daar maken ze duizend maal excuses voor de lange afhandeltijd, nadat het opstarten van de actie niet goed ging en de achterstand is ontstaan, is er nog een probleem ontstaan waardoor ze de achterstand tot op heden niet weg hebben weten te werken. Ze zijn hier wel met man en macht mee bezig!

Als je een mail hebt ontvangen met een bevestiging/registratienummer is je aanvraag sowieso goed binnen gekomen. Mocht je daar twijfels over hebben omdat je niet zo'n bevestiging hebt ontvangen, dan mag je het mailadres dat je hebt gebruikt voor je deelname aan de actie in het opmerkingsveld van je profiel noteren en mij een seintje geven als je dat hebt gedaan. Ik kan dan navraag doen over jouw specifieke aanmelding!

Maja, ik begrijp dat jij hier zelf ook weinig aan kunt doen. Maar dit is echt kul.. ik heb direct na ontvangst van de iPhone (ochtend van 23 oktober) het formulier ingevuld en nog de zelfde dag de ontvangstbevestiging gekregen. Ik ben dus letterlijk één van de eerste die een reactie zou moeten krijgen! Gezien het feit dat ik nog niets heb vernomen van deze derde partij durf ik wel te stellen dat er nog helemaal NIETS is gedaan met de aanvragen!!

Het doen van een belofte om iets te verkopen en deze vervolgens niet nakomen noemen we misleiding in dit land.. misleiding is, om verwarring te voorkomen, strafbaar.

 


Ook hier niets gehoord, pre-order van de Iphone 12, de 23e oktober ontvangen en direct de Airpods besteld. De 23e om 14:04 bevestiging gehad van deelname + registratienummer. Niets meer gehoord, en ook geen mail in mijn spamfilter met een betaallink. Bij oudere topics in dit forum over eenzelfde Airpods actie bij de Iphone 11 zijn mensen 2 maanden bezig geweest om ze alsnog te kunnen bestellen?! Je zou denken dat KPN dan leert van een eerdere actie? Ookal is het een extern bedrijf wat de actie uitvoert, KPN doet de aanbieding en je zou dan ook de service verwachten die je ook bij KPN krijgt.


Klopt inderdaad, leuke aanbieding maar nu de rest nog, ook 25 oktober aangevraagd en registratienummer gekregen. Had iets meer verwacht als niets.


Zojuist ontving ik een mail of ik het 06 nummer en het afgesloten abonnement wil invullen! Dit gedaan, ik lijk een stap verder?….. 


Ik ben volslagen verbijsterd over de reactie van zojuist:

“Wij hebben je deelname aan de KPN Apple AirPods promotie ontvangen en kunnen deze helaas niet goedkeuren. De reden hiervoor is: 
 

  • Het maximale aantal deelnames per KVK nummer is overschreden.
  • Het maximale aantal deelnames per BTW nummer is overschreden.”

 

 

 

inmiddels heb ik contact gehad met een telefoonnummer dat ik via-via-via gekregen heb en ben uitgekomen bij de betreffende afdeling.

voor vragen kunnen jullie bellen met 085-8884856


Krijg je naar 2,5 week eindelijk bericht, Yes :(

kan men het land van aankoop en de verkopende winkel niet zien op bon.
Op de aankoopbon wordt alleen vermeld “fijn dat u kiest voor KPN”, fijn zo'n aankoopbon via mijn kpn en het land van aankoop staat op het overzicht (hoezo niet te zien).

Personen die aanvragen behandelen zijn KPN mederwerkers?


Alles maar weer opgestuurd, zal ik weer 2,5 week moeten wachten?

Succes KPN,


Mijn aanvraag is inmiddels goedgekeurd en heb de betaallink ontvangen! Er is licht aan het einde van de tunnel.

 

Ik kijk uit naar de ontvangst binnen 4 weken. 
 


Ook bij mij is inmiddels de promotie goedgekeurd en heb ik de betaallink ontvangen. Hierin wordt het volgende in vermeld: “Je ontvangt je AirPods binnen 4 weken na volledige goedkeuring van je deelname, we sturen je bericht zodra we de AirPods opsturen”.

Weet niet precies precies wat er bedoeld wordt met “volledige goedkeuring”, heb de betaling maar gelijk uitgevoerd en nu hopen dat ik gauw bericht krijg dat de Airpods mijn kant op komen.


Ik heb vanochtend ook de bevestiging en betaallink ontvangen met de melding: 

”Je ontvangt je AirPods binnen 4 weken na volledige goedkeuring van je deelname.”


Hi,

 

ik zie dat hier diverse mensen worden geholpen mbt de airpods actie. Ik heb ze helaas ook nog niet ontvangen, maar ook nog geen betaallink. Ik heb kpn al gebeld en die kunnen me niet helpen zeggen ze. 
 

ik heb wel een bevestiging gehad dat de aanmelding goed is aangekomen en ik heb ook een registratienummer. 
 

Kan iemand me verder helpen?

 

gr maikel


Ik heb nu 3 x opnieuw de mail ontvangen. Kopie van de KPN factuur van het toestel + kopie van de contractverlening was niet goed,  met dank aan SanderrrW voor het telefoonnummer ze willen het contract hebben, Deze heb ik gedownload in mijn KPN en in de link + als bijlage verzonden. Nu maar weer afwachten of er een betaallink volgt… 


Heb ik nu ook 2x gehad kan je me vertellen waar ik dat kan vinden? Heb tot nu toe steeds de bon gestuurd 


Deze URL kun je gebruiken, je moet wel inloggen. 

https://www.kpn.com/service/administratie/bestelling.htm

Hier je bestelnummer (staat in de bevestigingsmail van je bestelling bij KPN, hierin zit ook een link naar je bestelling maar deze werkt niet bij mij). + postcode, kan krijg je een overzicht waarin je rechts ziet staan Contract download beschikbaar. Deze gedownload, en in de mail met de link geupload. Succes!!


Deze URL kun je gebruiken, je moet wel inloggen. 

https://www.kpn.com/service/administratie/bestelling.htm

Hier je bestelnummer (staat in de bevestigingsmail van je bestelling bij KPN, hierin zit ook een link naar je bestelling maar deze werkt niet bij mij). + postcode, kan krijg je een overzicht waarin je rechts ziet staan Contract download beschikbaar. Deze gedownload, en in de mail met de link geupload. Succes!!

Gelukt! Nu nog wachten tot ze er nog een keer om vragen..