Skip to main content

Goedemorgen,
Afgelopen vrijdag de Iphone 12 telefonisch besteld. Helaas niet direct de Airpods met € 100,00 korting meebesteld. Medewerker heeft tijdens het gesprek niet aangegeven dat deze actie actief was. Achteraf op de site de actie gezien, maar ik kon mijn bestelling niet wijzigen.

Kan dit alsnog achteraf? alvast bedankt voor jullie reactie terug.

Mvg,

Anoop

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid​​

Hi, ik heb het zelfde probleem 23 october het formulier ingevuld en een bevestiging ontvangen maar nu 2 weken later nogsteeds niks ontvangen, ook geen betaalverzoek. Ik heb ook al 2 keer met de klanten service aan de telefoon gezeten maar die konden mij ook niet helepen.


Ik heb een week geleden al een bevestiging gehad dat ik ben geregistreerd, maar ik heb nog steeds geen betaal link ontvangen. Wanneer krijg ik mijn airpods?


Ik heb een week geleden al een bevestiging gehad dat ik ben geregistreerd, maar ik heb nog steeds geen betaal link ontvangen. Wanneer krijg ik mijn airpods?

Precies ook mijn vraag… ik heb al 2 weken geleden hetzelfde gedaan


Hi @Rick99, @VVV Venlo en @Maikel26,  ik heb jullie reacties verplaatst naar dit topic dat specifiek over de AirPods actie voor de iPhone 12 gaat. Er is bij deze actie helaas een achterstand ontstaan bij het afhandelen van alle aanvragen waardoor het voor jullie vele malen langer duurt dan de bedoeling is :slight_frown:  Als je een mail met registratienummer ontvangen hebt, is de aanvraag wel in goede orde binnengekomen. Ik hoop dat dat in ieder geval een geruststelling is!


Beste kpn

24 okt mijn iphone 12 besteld 3 november ontvangen en 4 november mijn formulier voor de airpods ingevuld.

Kreeg een bedankt mail dat hun mijn gegevens gaan controleren zit nog steeds te wachten.

Hoelang gaat het duren voordat ik een reactie krijgt 


Hoi, 

 

23 oktober heb ik mijn IPhone 12 binnen gekregen. 
Lang getwijfeld maar afgelopen vrijdag 6 november heb ik toch het formulier voor de AirPods actie ingevuld. 
 

Nou heb ik zelfs geen bevestiging gekregen. En aangezien de actie bijna voorbij is, kneip ik hem wel een beetje.

Maja, heb jij misschien enig idee of mijn aanvraag is binnen gekomen? 
 

groetjes! 


Hi @TaraK, als je geen bevestiging binnen hebt gekregen snap ik je zorgen :grimacing: Heb je de aanmelding voor de actie gedaan met het mailadres dat in het opmerkingsveld in je profiel staat? Of met degene waarmee je bent aangemeld op het forum? Hoor het graag zodat ik weet voor welk mailadres ik navraag moet doen :slight_smile:


Hi @TaraK, als je geen bevestiging binnen hebt gekregen snap ik je zorgen :grimacing: Heb je de aanmelding voor de actie gedaan met het mailadres dat in het opmerkingsveld in je profiel staat? Of met degene waarmee je bent aangemeld op het forum? Hoor het graag zodat ik weet voor welk mailadres ik navraag moet doen :slight_smile:

Ik had inderdaad mijn e-mailadres waarmee ik aangemeld heb, alvast in het opmerkingen veld gezet.. :grin:

ik heb overigens gisterenavond nogmaals geprobeerd het formulier in te vullen, en toen zei hij dat het imei nummer al gebruikt was.. dus ga er vanuit dat de aanvraag wel binnen is gekomen..:fingers_crossed_tone1: 

 

alvast bedankt voor je moeite! 
 

groetjes


Ik had inderdaad mijn e-mailadres waarmee ik aangemeld heb, alvast in het opmerkingen veld gezet.. :grin:

ik heb overigens gisterenavond nogmaals geprobeerd het formulier in te vullen, en toen zei hij dat het imei nummer al gebruikt was.. dus ga er vanuit dat de aanvraag wel binnen is gekomen..:fingers_crossed_tone1: 

Terwijl ik een bericht naar jou aan het typen was, had ik al een reactie terug, lekker snel :smiley:

Je aanmelding is in goede orde ontvangen en er is ook een bevestiging terug gestuurd. Kan zijn dat die niet goed bij je aan is gekomen omdat je mailadres via een hostingpartij gebruikt, daar gaat vaker iets niet helemaal goed mee. Ik heb nu gevraagd of ze het andere maildres (van je forum account) als alternatief mailadres willen gebruiken voor verdere communicatie, omdat alles daar verder wel goed mee zal gaan!


Ik had inderdaad mijn e-mailadres waarmee ik aangemeld heb, alvast in het opmerkingen veld gezet.. :grin:

ik heb overigens gisterenavond nogmaals geprobeerd het formulier in te vullen, en toen zei hij dat het imei nummer al gebruikt was.. dus ga er vanuit dat de aanvraag wel binnen is gekomen..:fingers_crossed_tone1: 

Terwijl ik een bericht naar jou aan het typen was, had ik al een reactie terug, lekker snel :smiley:

Je aanmelding is in goede orde ontvangen en er is ook een bevestiging terug gestuurd. Kan zijn dat die niet goed bij je aan is gekomen omdat je mailadres via een hostingpartij gebruikt, daar gaat vaker iets niet helemaal goed mee. Ik heb nu gevraagd of ze het andere maildres (van je forum account) als alternatief mailadres willen gebruiken voor verdere communicatie, omdat alles daar verder wel goed mee zal gaan!

Oh top! Hartstikke bedankt!! 


Oh top! Hartstikke bedankt!! 

Graag gedaan en alvast veel plezier met de AirPods :blush:


Hoe kan mijn dochter meedoen met deze actie. Ze is overgestapt naar kpn en heeft een iPhone 12 aangeschaft. Ze kreeg in de winkel te horen dat het wel 4 weken kan duren voor de iPhone wordt geleverd en heeft inmiddels ook bericht gehad dat deze nog niet geleverd kan worden. Ze is voor deze actie overgestapt en wil hiervan gebruik maken. Ze kan echter het aanvraagformulier niet invullen omdat dat vraagt om een imei nummer en dat heeft ze nog  niet.


@Maja_ ik heb op 19-10 mijn iphone besteld en 2 dagen later het formulier voor de airpods ingevuld.

Daarna heb ik helemaal niks meer gehoord, geen bevestiging of niks.

Bellen met de klantenservice word ik niet wijzer van, daar wordt gezegd dat ik dan het formulier maar opnieuw moet invullen maar dat lukt niet want dan krijg ik de melding dat het maximale aantal voor het IMEI is overschreden.

Ik lees hier dat anderen wel al een bevestiging hebben ontvangen, ook mensen die later dan ik de aanvraag hebben ingevuld. DUs wat gaat er bij mij fout?

Ik vind het echt lang duren voor ik uberrhaupt een bevestiging krijg…..


Hi,

 

ik zie dat hier diverse mensen worden geholpen mbt de airpods actie. Ik heb ze helaas ook nog niet ontvangen, maar ook nog geen betaallink. Ik heb kpn al gebeld en die kunnen me niet helpen zeggen ze. 
 

ik heb wel een bevestiging gehad dat de aanmelding goed is aangekomen en ik heb ook een registratienummer. 
 

Kan iemand me verder helpen?

 

gr maikel

Ik zou bellen met het nummer uit de reactie van Sander: 

“inmiddels heb ik contact gehad met een telefoonnummer dat ik via-via-via gekregen heb en ben uitgekomen bij de betreffende afdeling. voor vragen kunnen jullie bellen met 085-8884856

Wellicht helpt dit. Dit bedrijf regelt de actie, na mijn belletje kreeg ik die middag de link over mijn registratie (contract uploaden) en vanmorgen kreeg ik de goedkeuring en de betaallink, nu binnen 4 weken mijn ipods binnen lijkt het…. 


Hoi, 

Gister heb ik het formulier ingevuld voor de airpods actie. Echter heb ik geen bevestigingsmail ontvangen. Is er iets niet goed gegaan of is dit de standaard procedure ? 
 

mvg dana 


Hoe kan mijn dochter meedoen met deze actie. Ze is overgestapt naar kpn en heeft een iPhone 12 aangeschaft. Ze kreeg in de winkel te horen dat het wel 4 weken kan duren voor de iPhone wordt geleverd en heeft inmiddels ook bericht gehad dat deze nog niet geleverd kan worden. Ze is voor deze actie overgestapt en wil hiervan gebruik maken. Ze kan echter het aanvraagformulier niet invullen omdat dat vraagt om een imei nummer en dat heeft ze nog  niet.

Het is inderdaad pas mogelijk om mee te doen aan de actie, nadat het toestel in ontvangst is genomen. Zodra ze haar toestel heeft en het IMEI nummer weet, kan ze het formulier invullen :slight_smile:


@NatasjaHP en @Danavanbalen, hebben jullie beide nog steeds geen bevestiging ontvangen? Zo nee, zouden jullie dan het mailadres dat je hebt gebruikt voor deze actie in willen vullen in het opmerkingsveld van jullie profiel zodat ik hier navraag over kan doen?


@Maja_  nee nog niet ontvangen ik heb mijn e-mail adres erin gezet. Alvast bedankt. 


Hoe kan mijn dochter meedoen met deze actie. Ze is overgestapt naar kpn en heeft een iPhone 12 aangeschaft. Ze kreeg in de winkel te horen dat het wel 4 weken kan duren voor de iPhone wordt geleverd en heeft inmiddels ook bericht gehad dat deze nog niet geleverd kan worden. Ze is voor deze actie overgestapt en wil hiervan gebruik maken. Ze kan echter het aanvraagformulier niet invullen omdat dat vraagt om een imei nummer en dat heeft ze nog  niet.

Het is inderdaad pas mogelijk om mee te doen aan de actie, nadat het toestel in ontvangst is genomen. Zodra ze haar toestel heeft en het IMEI nummer weet, kan ze het formulier invullen :slight_smile:

 Maar dat kan nog 4 weken duren volgens de verkoper in de winkel. Dan is de actie afgelopen terwijl ze wel de iPhone op tijd heeft gekocht en juist voor deze actie nu is overgestapt. Wat nu te doen?


@Maja_  nee nog niet ontvangen ik heb mijn e-mail adres erin gezet. Alvast bedankt. 

Bedankt! Ik zie dat je een mailadres hebt gebruikt dat via een hostingpartij loopt, dat zou uiteraard moeten kunnen maar in de praktijk blijkt dat de communicatie vanaf onze kant niet altijd goed doorkomt. Zou je eens willen kijken of je iets in de spam map of de map met ongewenste email ziet staan? Zo nee, mag ik dan het mailadres dat je hebt gebruikt doorgeven als alternatief mailadres voor verdere communicatie over deze actie?


Hoe kan mijn dochter meedoen met deze actie. Ze is overgestapt naar kpn en heeft een iPhone 12 aangeschaft. Ze kreeg in de winkel te horen dat het wel 4 weken kan duren voor de iPhone wordt geleverd en heeft inmiddels ook bericht gehad dat deze nog niet geleverd kan worden. Ze is voor deze actie overgestapt en wil hiervan gebruik maken. Ze kan echter het aanvraagformulier niet invullen omdat dat vraagt om een imei nummer en dat heeft ze nog  niet.

Het is inderdaad pas mogelijk om mee te doen aan de actie, nadat het toestel in ontvangst is genomen. Zodra ze haar toestel heeft en het IMEI nummer weet, kan ze het formulier invullen :slight_smile:

 Maar dat kan nog 4 weken duren volgens de verkoper in de winkel. Dan is de actie afgelopen terwijl ze wel de iPhone op tijd heeft gekocht en juist voor deze actie nu is overgestapt. Wat nu te doen?

Ik snap je zorgen, maar het gaat helemaal goed komen :slight_smile: Als blijkt dat nog niet alle toestellen uit zijn geleverd op het moment dat de einddatum van de actie nadert, kan die einddatum worden opgeschoven zodat iedereen alsnog de kans krijgt om er aan mee te doen :blush:


@Maja_ daar had ik inderdaad ook in gekeken maar daar zit het ook niet in. Een alternatief e-mail adres is ***@gmail.com

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Heel goed dat je daar al gekeken had @Danavanbalen, ik heb nu het alternatieve mailadres doorgegeven!


Hier helaas hetzelfde. 
25 oktober het formulier ingevuld en de bevestiging gekregen dat de deelname in goede orde is ontvangen. 
Maar daar is dan ook alles mee gezegd…  Ben ook wel benieuwd of en wanneer we een goedkeuring ontvangen. 

Hi @Gudde, heb je vraag even verplaatst naar dit algemene topic :slight_smile: Er is bij deze actie helaas een achterstand ontstaan bij het afhandelen van alle aanvragen waardoor het voor jullie vele malen langer duurt dan de bedoeling is :slight_frown:  Als je een mail met registratienummer ontvangen hebt, is de aanvraag wel in goede orde binnengekomen. Ik hoop dat dat in ieder geval een geruststelling is!


Beste lezer,

Ik heb 10 dagen geleden een mail terug gekregen met het bericht dat mijn ingevulde gegevens zouden worden nagekeken voor de actie. Ik heb echter nog geen bericht terug en het duurt allemaal een  beetje lang. Wanneer kan ik dit verwachten?

Alvast bedankt,

Luca 

Ik heb direct 24 oktober na ontvangst van mijn iPhone 12 het formulier ingevuld en verzonden met alle bijbehorende bijlagen , maar ik heb al 10 dagen niets gehoord.

Hi @lucadell en @jrsnijders, jullie berichten zijn naar dit algemene topic verplaatst :slight_smile: 

Er is bij deze actie helaas een achterstand ontstaan bij het afhandelen van alle aanvragen waardoor het voor jullie vele malen langer duurt dan de bedoeling is :slight_frown:  Als je een mail met registratienummer ontvangen hebt, is de aanvraag wel in goede orde binnengekomen. Ik hoop dat dat in ieder geval een geruststelling is voor jou @lucadell!

@jrsnijders, heb je wel een bevestiging ontvangen na het aanmelden of dat ook niet?