Skip to main content

Goedemorgen,
Afgelopen vrijdag de Iphone 12 telefonisch besteld. Helaas niet direct de Airpods met € 100,00 korting meebesteld. Medewerker heeft tijdens het gesprek niet aangegeven dat deze actie actief was. Achteraf op de site de actie gezien, maar ik kon mijn bestelling niet wijzigen.

Kan dit alsnog achteraf? alvast bedankt voor jullie reactie terug.

Mvg,

Anoop

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid​​

 

@jrsnijders, heb je wel een bevestiging ontvangen na het aanmelden of dat ook niet? 

Bedankt voor je reactie.

Al drie maal. Ik heb namelijk ook al drie keer mijn 06 opnieuw moeten invullen in het formulier...


27 oktober aangemeld voor de AirPods actie en bevestigingsmail gekregen met registratienummer maar ook ik heb nog steeds niet meer gehoord over de betaling/levering. Hierover ook al via de mail en telefoon contact gehad met KPN maar de klantenservice kon mij ook niet meer vertellen. Ik vind de communicatie over deze actie erg slecht, als er problemen zijn houd ons hier dan van op de hoogte. Ik heb momenteel geen headset die ik kan gebruiken op mijn nieuwe iPhone 12 en dat is erg onhandig. Is er inmiddels al meer duidelijkheid over wanneer er mails verstuurd gaan worden? En wat maakt dat de levertijd na betaling (als ik hier op het forum goed lees) 4 weken is? 


Hi @Markvw80 en @HildevdH, normaal gesproken hoor je na het invullen van het formulier binnen een paar dagen een reactie met betaallink te ontvangen. Bij de start van deze actie liep er echter iets niet helemaal lekker, waardoor er een achterstand in het verwerken van de formulieren is ontstaan. Ze zijn nu druk bezig om die achterstand weg te werken en geven aan dat iedereen die het formulier inmiddels in heeft gevuld, uiterlijk over een week -vanaf nu- de betaallink zal ontvangen! 

Hoi Maja,

ik heb tot op heden geen bericht ontvangen. Dit zou binnen uiterlijk een week gebeuren. We zijn inmiddels anderhalve week verder. Wanneer kan ik bericht verwachten?

Groet,

Mark


Op 23 oktober mijzelf aangemeld en direct een registratiemail ontvangen. Sindsdien niets meer gehoord. Erg vervelend omdat ik thuis geen bluetooth oortjes of oortjes met een lightning connector heb liggen. Op de website van KPN zijn de Airpods gewoon te bestellen, vandaag besteld - morgen geleverd, is het misschien mogelijk om op de website de korting van 100 euro te krijgen en de registratie te laten vervallen? Ik heb nu het idee dat het probleem van KPN, het probleem van de klant word. Ik wil best geduldig zijn, maar ikkrijg ook weinig communicatie over wat er speelt.


Op 23 oktober mijzelf aangemeld en direct een registratiemail ontvangen. Sindsdien niets meer gehoord. Erg vervelend omdat ik thuis geen bluetooth oortjes of oortjes met een lightning connector heb liggen. Op de website van KPN zijn de Airpods gewoon te bestellen, vandaag besteld - morgen geleverd, is het misschien mogelijk om op de website de korting van 100 euro te krijgen en de registratie te laten vervallen? Ik heb nu het idee dat het probleem van KPN, het probleem van de klant word. Ik wil best geduldig zijn, maar ikkrijg ook weinig communicatie over wat er speelt.

 

Ja ik heb hetzelfde probleem…. 28 oktober alles ingevuld daarna niks meer gehoord. Ik pleit ook voor een kortingscode voor de KPN website. 


Ik heb mijn airpods binnen! 23 oktober besteld, heeft allemaal wel lang geduurd voor je wat hoort, duurde 2 weken voor ik link voor aanvulling van mijn gegevens (upload contract) kreeg, dagen daarna de bevestiging van deelname, dagen daarna de betaallink (afgelopen maandag) nu dus de airpods binnen…. 


Al meerder weken ben ik bezig mij aan te melden voor de actie Ipod IPhone 12. Na het invullen van het formulier, de eerste keer, kreeg ik een bevestiging maar toen werd het stil. Na een mail naar de organisatie kreeg ik bericht dat niet alle vakjes waren ingevuld en dat dit toch echt moest. Wel vreemd want bij het invullen wordt het invullen gecheckt en kan pas bij volledigheid de laatste stap worden gezet. Maar goed het kan verkeren. Daarna, tot vanochtend toe, heb ik deze invuloefening 20 keer herhaald. Steeds wordt de ontvangst bevestigd en telkens ontvang ik kort daarna het bericht dat niet alles is ingevuld. Steeds gaat het om de zelfde gegeven (IMEI, Abonnementsvorm, telefoonnummer) en dat de bijlages van aankoop - bij KPN zelf - niet leesbaar is. Tussendoor, zelfs vandaag nog, stuurde ik een email met bijlages (aankoopformulier, geprinte bevestiging van het bestelformulier, etc.). Tot nu toe lijkt er geen oplossing c.q. reactie die iets verhelpt. Wie of hoe kan ik dit verhelpen of moet ik maar afzien van deze actie Ipods en gewoon naar de MediaMarkt? Ik vind dit alles wel erg sneu voor een grote organisatie als KPN. Tot nu toe kon ik zeggen dat ik geen klagen had bij KPN, die mening hoef ik toch niet bij te stellen??


Ze willen een kopie van het contract waarop en je hussel abo staat met mobiele nummer en je aanschaf van de iphone 12. Deze kun je dowloaden in mijn kpn. (Ff terugkijken bij eerder antwoorden daar staat de url). Nadat ik deze had ingestuurd kreeg ik maandag de betaallink en vanmorgen de ipods. 
Ik had idd ook facturen enz uiteindelijk gebeld en toen werd verteld dat het contract moest worden geupload… had best wat duidelijker op het aanvraagformulier gemogen 😞


Bedankt voor je beantwoording, Linda_H.

Uiteindelijk heb ik, via ‘mijn bestellingen’ op de MijnKPN site kunnen vinden.

Het is een heel gezoek maar toch. Ik denk dan, maak dat duidelijk met bijvoorbeeld een link in het formulier. Ben benieuwd naar het resultaat.

 

Groet

 

Nick

 


Voor iedereen die x op x de mail krijgt dat je gegevens moet aanvullen, je moet je contract uploaden. 

Deze URL kun je gebruiken, je moet wel inloggen. 

https://www.kpn.com/service/administratie/bestelling.htm

Hier je bestelnummer (staat in de bevestigingsmail van je bestelling bij KPN, hierin zit ook een link naar je bestelling maar deze werkt niet bij mij). + postcode, kan krijg je een overzicht waarin je rechts ziet staan Contract download beschikbaar. Deze gedownload, en in de mail met de link geupload. Succes!!


ik heb tot op heden geen bericht ontvangen. Dit zou binnen uiterlijk een week gebeuren. We zijn inmiddels anderhalve week verder. Wanneer kan ik bericht verwachten?

Hmm, duurt nu wel erg lang bij jou, ik wil toch even navraag doen.

Op 23 oktober mijzelf aangemeld en direct een registratiemail ontvangen. Sindsdien niets meer gehoord. Erg vervelend omdat ik thuis geen bluetooth oortjes of oortjes met een lightning connector heb liggen. Op de website van KPN zijn de Airpods gewoon te bestellen, vandaag besteld - morgen geleverd, is het misschien mogelijk om op de website de korting van 100 euro te krijgen en de registratie te laten vervallen? Ik heb nu het idee dat het probleem van KPN, het probleem van de klant word. Ik wil best geduldig zijn, maar ikkrijg ook weinig communicatie over wat er speelt.

Zelfde geldt voor jou, duurt me nu ook wel erg lang. 

Zouden jullie me kunnen vertellen of het mailadres waarmee je je forumaccount aan hebt gemaakt hetzelfde is als je voor deelname aan de actie hebt gebruikt? Zo nee, dan mag dat mailadres even genoteerd worden bij het opmerkingen veldje in je profiel.


Ik had idd ook facturen enz uiteindelijk gebeld en toen werd verteld dat het contract moest worden geupload… had best wat duidelijker op het aanvraagformulier gemogen 😞

Dank voor je uitleg hier @Linda_H! Bij het formulier staat: ‘Upload aankoopbewijs of contract’ maar als alleen het contract geaccepteerd wordt, zou het handiger zijn als dat er gewoon staat. Nu snap ik de verwarring omdat niet duidelijk is wat ze precies van je willen hebben.

Ik ga dit signaal even doorgeven!

Uiteindelijk heb ik, via ‘mijn bestellingen’ op de MijnKPN site kunnen vinden.

Het is een heel gezoek maar toch. Ik denk dan, maak dat duidelijk met bijvoorbeeld een link in het formulier. Ben benieuwd naar het resultaat.

Jij hebt het contract nu ook meegestuurd begrijp ik, laat je het weten als je er een reactie op krijgt? Ben benieuwd of je aanvraag nu dan goed wordt gekeurd!


Hmm, duurt nu wel erg lang bij jou, ik wil toch even navraag doen.

Op 23 oktober mijzelf aangemeld en direct een registratiemail ontvangen. Sindsdien niets meer gehoord. Erg vervelend omdat ik thuis geen bluetooth oortjes of oortjes met een lightning connector heb liggen. Op de website van KPN zijn de Airpods gewoon te bestellen, vandaag besteld - morgen geleverd, is het misschien mogelijk om op de website de korting van 100 euro te krijgen en de registratie te laten vervallen? Ik heb nu het idee dat het probleem van KPN, het probleem van de klant word. Ik wil best geduldig zijn, maar ikkrijg ook weinig communicatie over wat er speelt.

Zelfde geldt voor jou, duurt me nu ook wel erg lang. 

Zouden jullie me kunnen vertellen of het mailadres waarmee je je forumaccount aan hebt gemaakt hetzelfde is als je voor deelname aan de actie hebt gebruikt? Zo nee, dan mag dat mailadres even genoteerd worden bij het opmerkingen veldje in je profiel.

 

Ik zie nu dat ik een mail heb in mijn spam (een week geleden). Onhandig dat deze daar beland, reguliere mails van kpn komen in de inbox. In de mail wordt aangegeven dat ik geen 06nummer heb gevuld en mijn contract niet duidelijk is. Dat 06 nummer stond geloof ik niet op de eerste lijst, maar er staat ook een ander 06 nummer (contact) op het formulier. Ook inderdaad de opmerking dat er staat aankoopbewijs OF contract. Handiger zou zijn twee verschillende vragen, of alleen contract. Ik geloof dat het wel weer goed gaat komen.


Ah, fijn dat de mail toch boven water is gekomen @PeterHI :slight_smile: Dan ga ik er nu ook van uit dat het bij jou goed gaat komen!


@NatasjaHP en @Danavanbalen, hebben jullie beide nog steeds geen bevestiging ontvangen? Zo nee, zouden jullie dan het mailadres dat je hebt gebruikt voor deze actie in willen vullen in het opmerkingsveld van jullie profiel zodat ik hier navraag over kan doen?

Hi Maja,

ik heb nog steeds niks ontvangen. Heb het mailadres van de aanvraag in mijn profiel gezet.

Ik hoor graag.


Bedankt @NatasjaHP, ik heb navraag voor je gedaan. Zodra ik iets van ze hoor, hoor jij dat weer van mij!


Opgelost


Beste KPN medewerkers,

Ik heb in de actie periode een Iphone besteld; echter deze is 3 x uitgesteld qua levering en pas vorige week uitgeleverd. Dat is op zich niet heel erg, maar wel is de actie nu verlopen en om gebruik te maken van de actie had/heb je de gegevens van de Iphone nodig. Hoe kan ik hier alsnog gebruik van maken? MvG, Arjan

 

 

 


Goedemorgen, 
Vorige week heb ik een iPhone 12 pro aangeschaft, maar ze waren helaas niet op voorraad. De actie met 100 euro korting op de Airpods liep tot 8 november en ik heb de iPhone daarvóór besteld. Omdat ik nog geen IMEI nummer heb, kan ik ook geen gebruik maken van de actie. Eergisteren heb ik nogmaals geïnformeerd naar de wachttijd, maar die bedraagt zeker nog enkele weken! Hoe kan ik dan alsnog gebruik maken van de kortingsactie op de Airpods? 
Alvast hartelijk bedankt voor jullie reactie! 


Opgelost

Het is bij jou gelukt met de aanvraag? Alvast veel plezier met je AirPods! :slight_smile:


Opgelost

Het is bij jou gelukt met de aanvraag? Alvast veel plezier met je AirPods! :slight_smile:

nog niet helemaal niet helemaal, ik zag gisteren een extra mail in de spam dat ik mijn telefoon nummer niet had toegevoegd. Dit gedaan echter verder nog geen reactie of bevestiging gekregen.


Hi @ArjanofAmsterdam en @NandaJansen, ik heb jullie vragen naar dit algemene topic verplaatst :slight_smile:

Bij dit soort acties is het gebruikelijk dat je je hier achteraf voor aanmeldt aangezien je het IMEI nummer door moet geven. Je kunt je aanmelden via het Apple AirPods iPhone 12 actie formulier, nadat je je toestel ontvangen hebt :blush: Dit kan tot en met 6 december en mocht het zo zijn dat dan nog niet iedereen zijn of haar toestel ontvangen heeft, dan hebben we de optie om die datum te veranderen. 


Vriendelijk bedankt voor je toelichting Maja! De medewerker in de KPN winkel kon mij deze informatie niet geven. 


nog niet helemaal niet helemaal, ik zag gisteren een extra mail in de spam dat ik mijn telefoon nummer niet had toegevoegd. Dit gedaan echter verder nog geen reactie of bevestiging gekregen.

Ah, goed dat je iets gevonden hebt bij de spam! Nu je je telefoonnummer door hebt gegeven komt het vast helemaal goed :slight_smile:


Vriendelijk bedankt voor je toelichting Maja! De medewerker in de KPN winkel kon mij deze informatie niet geven. 

Graag gedaan! Gelukkig maar dat dat je hier naar toe bent gekomen met je vraag :blush: