Skip to main content

Goedemorgen,
Afgelopen vrijdag de Iphone 12 telefonisch besteld. Helaas niet direct de Airpods met € 100,00 korting meebesteld. Medewerker heeft tijdens het gesprek niet aangegeven dat deze actie actief was. Achteraf op de site de actie gezien, maar ik kon mijn bestelling niet wijzigen.

Kan dit alsnog achteraf? alvast bedankt voor jullie reactie terug.

Mvg,

Anoop

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid​​

Hoi, vandaag probeer ik het iPods actie formulier in te vullen voor mijn op 6 november aangeschafte iPhone 12 Mini 128GB (gisteren uitgeleverd, factuur van 6-11). Nu loop ik vast bij de EAN code, aldaar geeft het formulier aan dat deze code niet in aanmerking komt voor de actie, maar ik kreeg de actie wel aangeboden.

Hoe kan ik nu toch in aanmerking komen?


Hallo @MartijnBro , waarschijnlijk ben je op de verkeerde actiepagina terecht gekomen, die van aanschaf tussen 16 oktober en 8 november 2020 van iPhone 12 of iPhone 12 pro.

Voor de iPhone 12 Mini is deze nieuwe link https://promo.deskservices.nl/nl-nl/20-0513

Die actie geldt voor alle klanten die tussen 6 november en 22 november 2020 een iPhone 12 Mini of een iPhone 12 Pro Max aanschaffen in combinatie met een nieuw 1 of 2-jarig KPN Hussel Mobiel abonnement.


Hallo,

Ik krijg een mail dat mijn bestelling vd airpods (79 euro) nog niet doorgaat omdat ze ze dingen missen, zie hieronder, maar kpn heeft mijn gegevens toch dus waar slaat dit dan op..

Wij hebben je deelname aan de KPN Apple AirPods promotie ontvangen en kunnen deze helaas nog niet goedkeuren. De reden hiervoor is: 

  • Er is geen 06-nummer behorende bij een KPN HUSSEL abonnement opgegeven/zichtbaar
  • Op je aankoopbewijs wordt geen deelnemend KPN abonnement vermeld.

De enigste factuur die ik heb staat geen 06 op dat klopt, en ik heb ook niet iets waar dat hussel abbo  op staat omdat kpn dat nergens opzet!

oja ik heb een nieuwe iphone 12 pro besteld op 16-10-2020 en een Husselabbo erbij met 15 gig

Dus hoe kan ik dit oplossen??


Hallo @MartijnBro , waarschijnlijk ben je op de verkeerde actiepagina terecht gekomen, die van aanschaf tussen 16 oktober en 8 november 2020 van iPhone 12 of iPhone 12 pro.

Voor de iPhone 12 Mini is deze nieuwe link https://promo.deskservices.nl/nl-nl/20-0513

Die actie geldt voor alle klanten die tussen 6 november en 22 november 2020 een iPhone 12 Mini of een iPhone 12 Pro Max aanschaffen in combinatie met een nieuw 1 of 2-jarig KPN Hussel Mobiel abonnement.


Thx Ruud, ik ga het zsm checken.


kpn??


Hoi Rita, volgens mij heb je net als ik een bevestigingsmail gekregen met als bijlagen een contract, de algemene voorwaarden en nog wat info.

Dit staat allemaal meestal onderaan die mail.

Ik zou even goed je mail checken dan vindt je het contract waarschijnlijk wat je voor de aanvraag nodig hebt, hier staat namelijk wel alles op.

Succes.


Hi @Rita64, ik heb je vraag verplaatst naar dit algemene topic :slight_smile:

Je geeft aan je een factuur op hebt gestuurd, maar als het goed is heb je per mail ook een contract ontvangen. Als je dat contract terugstuurt naar het mailadres waar je de afwijzing van hebt ontvangen hebben ze alle informatie die hiervoor nodig is :slight_smile:


@MartijnBro  en @Maja_ Nou was het maar zo n feest ik heb “de Voorwaarden en de Tarieven”  en wat ik besteld heb als mail  maar dat is geen officiële factuur en ook geen contract 

Zal ik dan maar een foto maken van die mail en dat dan maar opsturen maar dat is wel gewoon mijn “Bestelling’ wat op die mail staat


nog niet helemaal niet helemaal, ik zag gisteren een extra mail in de spam dat ik mijn telefoon nummer niet had toegevoegd. Dit gedaan echter verder nog geen reactie of bevestiging gekregen.

Ah, goed dat je iets gevonden hebt bij de spam! Nu je je telefoonnummer door hebt gegeven komt het vast helemaal goed :slight_smile:

Ik heb via een link mijn telefoon nummer doorgegeven. echter krijg ik dan binnen 3 minuten een reactie dat ik weer opnieuw mijn telefoon nummer moet doorgeven. Dit heb ik tot drie keer toe gehad en krijg telkens dezelfde reactie terug. @kpn kunnen jullie dit nakijken?

 


Ik heb 3 weken geleden al een registratie mail gekregen maar ik heb nog steeds geen airpods. Hoelang gaat het nog duren?


@MartijnBro  en @Maja_ Nou was het maar zo n feest ik heb “de Voorwaarden en de Tarieven”  en wat ik besteld heb als mail  maar dat is geen officiële factuur en ook geen contract 

Zal ik dan maar een foto maken van die mail en dat dan maar opsturen maar dat is wel gewoon mijn “Bestelling’ wat op die mail staat

Vreemd dat je geen contract hebt ontvangen @Rita64 :thinking: Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer waar het om gaat in het opmerkingenveld noteren. Dan zal ik je contract alsnog naar te toe mailen :slight_smile:


@Martijnfoole en @VVV Venlo, vreemd dat dit bij jullie zo moeizaam gaat. Zouden jullie het mailadres dat jullie hebben gebruikt voor deelname aan deze actie in willen vullen in het opmerkingsvenster van je profiel en het even aangeven als jullie dat hebben gedaan? Dan kan ik navraag doen bij de partij die deze actie voor ons beheert!


@MartijnBro  en @Maja_ Nou was het maar zo n feest ik heb “de Voorwaarden en de Tarieven”  en wat ik besteld heb als mail  maar dat is geen officiële factuur en ook geen contract 

Zal ik dan maar een foto maken van die mail en dat dan maar opsturen maar dat is wel gewoon mijn “Bestelling’ wat op die mail staat

Vreemd dat je geen contract hebt ontvangen @Rita64 :thinking: Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer waar het om gaat in het opmerkingenveld noteren. Dan zal ik je contract alsnog naar te toe mailen :slight_smile:

@Maja_ Ik heb mijn profiel ingevuld!


@Martijnfoole en @VVV Venlo, vreemd dat dit bij jullie zo moeizaam gaat. Zouden jullie het mailadres dat jullie hebben gebruikt voor deelname aan deze actie in willen vullen in het opmerkingsvenster van je profiel en het even aangeven als jullie dat hebben gedaan? Dan kan ik navraag doen bij de partij die deze actie voor ons beheert!

Gedaan. 


@MartijnBro  en @Maja_ Nou was het maar zo n feest ik heb “de Voorwaarden en de Tarieven”  en wat ik besteld heb als mail  maar dat is geen officiële factuur en ook geen contract 

Zal ik dan maar een foto maken van die mail en dat dan maar opsturen maar dat is wel gewoon mijn “Bestelling’ wat op die mail staat

Vreemd dat je geen contract hebt ontvangen @Rita64 :thinking: Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer waar het om gaat in het opmerkingenveld noteren. Dan zal ik je contract alsnog naar te toe mailen :slight_smile:

@Maja_ Ik heb mijn profiel ingevuld!

ook mobiele nummer nu :wink:


Op 21 oktober heb ik een blauwe iPhone 12 pro besteld met een KPN Hussel abonnement.

Helaas kan KPN die niet leveren. Op 10 november was het dan eindelijk zo ver en kreeg ik de telefoon geleverd. Meteen nog dezelfde avond het formulier ingevuld voor de Airpods. Ik moest natuurlijk wachten op het EMEI nummer. Op 17 november krijg ik een reactie dat er gegevens ontbreken. Ik die aangevuld. Vervolgens krijg ik dan een email dat ik niet voldoe aan de voorwaarden omdat mijn contract na de actie datum pas is ingegaan.

Dat kan toch niet. Het is niet mijn schuld dat KPN niet kon leveren. Voor mij was de korting een reden om bij KPN te blijven. Heb al ruim 20 jaar een mobiel abonnement bij KPN. Wat een service zeg. 
Hebben andere mensen dit ook meegemaakt? Waar kun je een klacht indienen?


@Martijnfoole en @VVV Venlo, vreemd dat dit bij jullie zo moeizaam gaat. Zouden jullie het mailadres dat jullie hebben gebruikt voor deelname aan deze actie in willen vullen in het opmerkingsvenster van je profiel en het even aangeven als jullie dat hebben gedaan? Dan kan ik navraag doen bij de partij die deze actie voor ons beheert!

Ik heb het nu bij over mij gezet is dat goed 


@NatasjaHP ze hebben lang gezocht maar kunnen géén registratie vinden met jouw emailadres, het lijkt er dus op dat je registratie niet goed door is gekomen :slight_frown: Zou je het formulier nogmaals in willen vullen? Je hoort vrijwel direct een bevestiging te ontvangen, als je die krijgt weet je dat het goed is gegaan :relaxed:


@Martijnfoole en @VVV Venlo dank, ik heb voor jullie beide nagevraagd hoe het zit, als ik een reactie heb horen jullie weer van me!


@Rita64 bij jou is er iets geks aan de hand, ik zie je nieuwe contract wel, maar die is niet naar jou zelf verzonden en ik kan het ook niet opnieuw doen. Normaal gesproken is dat 1 druk op de knop, bij recente contracten. Ik ga hier even achteraan, want jij hoort je contract uiteraard wel gewoon te ontvangen!


Op 21 oktober heb ik een blauwe iPhone 12 pro besteld met een KPN Hussel abonnement.

Helaas kan KPN die niet leveren. Op 10 november was het dan eindelijk zo ver en kreeg ik de telefoon geleverd. Meteen nog dezelfde avond het formulier ingevuld voor de Airpods. Ik moest natuurlijk wachten op het EMEI nummer. Op 17 november krijg ik een reactie dat er gegevens ontbreken. Ik die aangevuld. Vervolgens krijg ik dan een email dat ik niet voldoe aan de voorwaarden omdat mijn contract na de actie datum pas is ingegaan.

Dat kan toch niet. Het is niet mijn schuld dat KPN niet kon leveren. Voor mij was de korting een reden om bij KPN te blijven. Heb al ruim 20 jaar een mobiel abonnement bij KPN. Wat een service zeg. 
Hebben andere mensen dit ook meegemaakt? Waar kun je een klacht indienen?

Dit is inderdaad niet helemaal zoals het hoort, ik kan terugzien dat je je bestelling ruim binnen de actieperiode hebt geplaatst en dus aan de actievoorwaarden voldoet. Zou je het mailadres dat je hebt gebruikt voor deelname aan de actie willen vermelden in het opmerkingsveld van je profiel? Dan ga ik er voor je achteraan!


Zoals je wilt….

 

Dag Maja,

Kun jij zien wat de status is van mijn aanvraag voor de Airpods?

Aanvraag op 28 oktober (na ontvangen van iPhone 12 Pro)

Registratienummer: 2197989

Beste Mark,

Bedankt voor je deelname aan onze KPN Apple AirPods promotie!

Alvast bedankt voor het nakijken/navragen.

gr. Mark


@NatasjaHP ze hebben lang gezocht maar kunnen géén registratie vinden met jouw emailadres, het lijkt er dus op dat je registratie niet goed door is gekomen :slight_frown: Zou je het formulier nogmaals in willen vullen? Je hoort vrijwel direct een bevestiging te ontvangen, als je die krijgt weet je dat het goed is gegaan :relaxed:

Dat vind ik heel bijzonder want ik belde twee weken geleden met het telefoonnummer wat hier genoemd is en daar zeiden ze dat ze mijn aanmelding wel hadden. 

daarnaast heb ik het formulier geprobeerd opnieuw in te vullen maar dan krijg ik de melding dat het imei nummer al eens gebruikt is.  Dus daaruit zou je ook kunnen opmaken dat mijn aanmelding wel is ontvangen. 
 

dis het formulier opnieuw invullen lukt helaas niet. Wat nu?


@Rita64 bij jou is er iets geks aan de hand, ik zie je nieuwe contract wel, maar die is niet naar jou zelf verzonden en ik kan het ook niet opnieuw doen. Normaal gesproken is dat 1 druk op de knop, bij recente contracten. Ik ga hier even achteraan, want jij hoort je contract uiteraard wel gewoon te ontvangen!

heel graag want ik wil die Airpods nog wel graag nogmaals bestellen!!


@NatasjaHP ze hebben lang gezocht maar kunnen géén registratie vinden met jouw emailadres, het lijkt er dus op dat je registratie niet goed door is gekomen :slight_frown: Zou je het formulier nogmaals in willen vullen? Je hoort vrijwel direct een bevestiging te ontvangen, als je die krijgt weet je dat het goed is gegaan :relaxed:

Dat vind ik heel bijzonder want ik belde twee weken geleden met het telefoonnummer wat hier genoemd is en daar zeiden ze dat ze mijn aanmelding wel hadden. 

daarnaast heb ik het formulier geprobeerd opnieuw in te vullen maar dan krijg ik de melding dat het imei nummer al eens gebruikt is.  Dus daaruit zou je ook kunnen opmaken dat mijn aanmelding wel is ontvangen. 
 

dis het formulier opnieuw invullen lukt helaas niet. Wat nu?

Hmm, dan zou hij inderdaad wél goed ontvangen moeten zijn! Ik zal er nog even een mailtje aan wagen :slight_smile: