Skip to main content

Goedemorgen,
Afgelopen vrijdag de Iphone 12 telefonisch besteld. Helaas niet direct de Airpods met € 100,00 korting meebesteld. Medewerker heeft tijdens het gesprek niet aangegeven dat deze actie actief was. Achteraf op de site de actie gezien, maar ik kon mijn bestelling niet wijzigen.

Kan dit alsnog achteraf? alvast bedankt voor jullie reactie terug.

Mvg,

Anoop

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid​​

@SjekRecords ik heb het voor je nagevraagd, je hoort van me zodra ik meer weet!

 


ik heb tot op heden geen bericht ontvangen. Dit zou binnen uiterlijk een week gebeuren. We zijn inmiddels anderhalve week verder. Wanneer kan ik bericht verwachten?

Hmm, duurt nu wel erg lang bij jou, ik wil toch even navraag doen.

Op 23 oktober mijzelf aangemeld en direct een registratiemail ontvangen. Sindsdien niets meer gehoord. Erg vervelend omdat ik thuis geen bluetooth oortjes of oortjes met een lightning connector heb liggen. Op de website van KPN zijn de Airpods gewoon te bestellen, vandaag besteld - morgen geleverd, is het misschien mogelijk om op de website de korting van 100 euro te krijgen en de registratie te laten vervallen? Ik heb nu het idee dat het probleem van KPN, het probleem van de klant word. Ik wil best geduldig zijn, maar ikkrijg ook weinig communicatie over wat er speelt.

Zelfde geldt voor jou, duurt me nu ook wel erg lang. 

Zouden jullie me kunnen vertellen of het mailadres waarmee je je forumaccount aan hebt gemaakt hetzelfde is als je voor deelname aan de actie hebt gebruikt? Zo nee, dan mag dat mailadres even genoteerd worden bij het opmerkingen veldje in je profiel.

Hoi Maja,

aan mijn KPN profiel hangt mijn hotmail account, dat geldt ook voor mijn account op dit forum. Bij mij is niks in de spam verschenen. 
 

Heb je inmiddels al iets kunnen vinden?

 

Groet,

Mark


@Rita64 bij jou is er iets geks aan de hand, ik zie je nieuwe contract wel, maar die is niet naar jou zelf verzonden en ik kan het ook niet opnieuw doen. Normaal gesproken is dat 1 druk op de knop, bij recente contracten. Ik ga hier even achteraan, want jij hoort je contract uiteraard wel gewoon te ontvangen!

heel graag want ik wil die Airpods nog wel graag nogmaals bestellen!!

@Maja_ weet je misschien al meer hierover ?:thinking:


Nog geen bericht terug @Rita64, de afdeling die me hier bij kan helpen werkt niet in het weekend dus ik verwacht op z'n vroegst morgen antwoord. De actie loopt officieel tot en met vandaag, maar ik ga er voor zorgen dat je alsnog mee kunt doen hoor, jij kunt hier zelf weinig aan doen immers!


Hi @Markvw80, ik in tussentijd geen reactie van je gezien en heb dus nog geen navraag voor je kunnen doen. Doe ik nu alsnog!


@Martijnfoole en @VVV Venlo, van jullie beide zouden ze graag het volledige contract ontvangen, daar staat alle benodigde informatie op. Als jullie het volledige PDF bestand terugmailen, komt het helemaal goed :slight_smile:


@Martijnfoole en @VVV Venlo, van jullie beide zouden ze graag het volledige contract ontvangen, daar staat alle benodigde informatie op. Als jullie het volledige PDF bestand terugmailen, komt het helemaal goed :slight_smile:

Waar moet ik dat naar toe mailen en waar kan ik dat volledige contract vinden


Ik heb ook het formulier ingevuld tot nu nog geen enkele reactie 

 

*Admin: bericht toegevoegd aan algemeen topic


Yes waar kan ik deze mail naar toe sturen?

 


Jullie kunnen hem mailen naar kpn@consumercare.info. Graag met vermelding van het registratienummer, dan kunnen mijn collega’s dit snel en makkelijk in orde maken :slight_smile:

Je contract heb je als het goed is per mail ontvangen @VVV Venlo, uiterlijk een dag of 2 nadat je je bestelling hebt geplaatst. 


@Rita64 ik heb je een privébericht gestuurd met informatie over je contract!


Hi @Markvw80, ik in tussentijd geen reactie van je gezien en heb dus nog geen navraag voor je kunnen doen. Doe ik nu alsnog!

Hoi Maja,

 

inmiddels iets gevonden?

 

groet,

Mark


@SjekRecords, @NatasjaHP en @Markvw80, van jullie is de aanmelding al enige tijd geleden behandeld en er is naar jullie alle 3 een mail gestuurd met uitleg over welke gegevens nog ontbreken. Hebben jullie die mail nu ontvangen? (wellicht bij Spam of in de map met ongewenste mail?)

Alle gegevens die ze nog niet hebben staan in ieder geval op jullie contract, dus als jullie die in z'n volledigheid naar ze terugmailen, komt het helemaal goed! Jullie kunnen hem mailen naar kpn@consumercare.info. Graag met vermelding van het registratienummer, dan kunnen mijn collega’s dit snel en makkelijk in orde maken 

 

 


Oke bedankt Maja (de mail zat nu inderdaad in de spambox) ik heb nu alles weer aangevuld dus hoop dat het zo voldoende is. Naast formulier apart, ook apart gemaild naar KPN consumer care.

 

Duurt het nu weer lang voordat het in de behandeling wordt genomen?


Top! Ik vermoed van niet, bij mijn weten hebben ze de achterstand die er aan het begin van de actie was, inmiddels aardig weggewerkt :blush:


@SjekRecords@NatasjaHP en @Markvw80, van jullie is de aanmelding al enige tijd geleden behandeld en er is naar jullie alle 3 een mail gestuurd met uitleg over welke gegevens nog ontbreken. Hebben jullie die mail nu ontvangen? (wellicht bij Spam of in de map met ongewenste mail?)

Alle gegevens die ze nog niet hebben staan in ieder geval op jullie contract, dus als jullie die in z'n volledigheid naar ze terugmailen, komt het helemaal goed! Jullie kunnen hem mailen naar kpn@consumercare.info. Graag met vermelding van het registratienummer, dan kunnen mijn collega’s dit snel en makkelijk in orde maken 

 

 

Hoi Maja,

 

Ik kan de mail niet vinden, ook niet in m’n spam. Kun je ervoor zorgen dat de mail alsnog wordt verstuurd?

 

Vriendelijke groet,

Mark


Wat je ook stuurt, het helpt niets. Heb al 5 keer alles ingestuurd en steeds weer die klote mail dat het niet compleet is. Nu als laatste met print screens  erbij gestuurd dat alles wel is ingestuurd.

Dat KPN zich inlaat met zulke prutsers is zelfs KPN onwaardig!!!!!

 

Met Vriendelijke Groeten, Jan Klein Brinke


De mail ís al verstuurd, maar zal dan om de 1 of andere reden niet goed bij jou binnen komen :slight_frown:

Alle gegevens die ze nog niet hebben staan in ieder geval op jullie contract, dus als jullie die in z'n volledigheid naar ze terugmailen, komt het helemaal goed! Jullie kunnen hem mailen naar kpn@consumercare.info. Graag met vermelding van het registratienummer, dan kunnen mijn collega’s dit snel en makkelijk in orde maken 

 


Hi @Gladmitisme, ik heb je bericht verplaatst naar dit algemene topic!

Wat zuur dat het bij jou zo moeizaam gaat met deze actie :confused: Alle gegevens die ze nodig hebben om je deelname te verwerken, staan op je contract. Heb je die ook al opgestuurd?


@Rita64 ik heb je een privébericht gestuurd met informatie over je contract!

oke het invullen opnieuw op dat formulier ging niet goed omdat ik dat contract niet kon toevoegen 

steeds bleef de verkeerde bijlage/foto in beeld als ik op bevestigen wilde klikken

Maar ik heb m opnieuw ingevuld en toen lukte het wel en daarna de oude mail met contract er achteraan (kpn@consumercare.info ) gestuurd dus ik hoop dat het nu goed komt!

Voor nu bedankt alvast


De mail ís al verstuurd, maar zal dan om de 1 of andere reden niet goed bij jou binnen komen :slight_frown:

Alle gegevens die ze nog niet hebben staan in ieder geval op jullie contract, dus als jullie die in z'n volledigheid naar ze terugmailen, komt het helemaal goed! Jullie kunnen hem mailen naar kpn@consumercare.info. Graag met vermelding van het registratienummer, dan kunnen mijn collega’s dit snel en makkelijk in orde maken 

 

Hoi Maja,

 

ik heb mijn iPhone online besteld. Dit betrof een verlenging van mijn huidige contract. Ik heb alleen een mail ontvangen met de gegevens van mijn nieuwe abonnement. Wat moet ik sturen naar het genoemde adres om dit rond te maken?

 

Groet,

Mark


De mail ís al verstuurd, maar zal dan om de 1 of andere reden niet goed bij jou binnen komen :slight_frown:

Jullie kunnen hem mailen naar kpn@consumercare.info. Graag met vermelding van het registratienummer, dan kunnen mijn collega’s dit snel en makkelijk in orde maken :slight_smile:

Je contract heb je als het goed is per mail ontvangen @VVV Venlo, uiterlijk een dag of 2 nadat je je bestelling hebt geplaatst.

Alle gegevens die ze nog niet hebben staan in ieder geval op jullie contract, dus als jullie die in z'n volledigheid naar ze terugmailen, komt het helemaal goed! Jullie kunnen hem mailen naar kpn@consumercare.info. Graag met vermelding van het registratienummer, dan kunnen mijn collega’s dit snel en makkelijk in orde maken 

Ik heb het nu verstuurd maar hoelang gaat het nu nog duren voor ik een reactie krijg?


Maar ik heb m opnieuw ingevuld en toen lukte het wel en daarna de oude mail met contract er achteraan (kpn@consumercare.info ) gestuurd dus ik hoop dat het nu goed komt!

Voor nu bedankt alvast

Top, dan gaat het nu ongetwijfeld helemaal goed komen!

Ik heb het nu verstuurd maar hoelang gaat het nu nog duren voor ik een reactie krijg?

Dit zou binnen een paar dagen moeten zijn :slight_smile:


Hoi Maja,

 

ik heb mijn iPhone online besteld. Dit betrof een verlenging van mijn huidige contract. Ik heb alleen een mail ontvangen met de gegevens van mijn nieuwe abonnement. Wat moet ik sturen naar het genoemde adres om dit rond te maken?

Ik stuurt je even een privébericht met extra uitleg!


Beste community, ik vroeg mij af of iemand weet hoe lang het ongeveer duurt voordat je de airpods ontvangt bij de huidige actie die loopt? (iphone 12) En hoe lang duurt het voordat de gegevens gecontroleerd zijn?