Skip to main content

Goedemorgen,
Afgelopen vrijdag de Iphone 12 telefonisch besteld. Helaas niet direct de Airpods met € 100,00 korting meebesteld. Medewerker heeft tijdens het gesprek niet aangegeven dat deze actie actief was. Achteraf op de site de actie gezien, maar ik kon mijn bestelling niet wijzigen.

Kan dit alsnog achteraf? alvast bedankt voor jullie reactie terug.

Mvg,

Anoop

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid​​

 

@jrsnijders, heb je wel een bevestiging ontvangen na het aanmelden of dat ook niet? 

Bedankt voor je reactie.

Al drie maal. Ik heb namelijk ook al drie keer mijn 06 opnieuw moeten invullen in het formulier...

En we zijn al weer ruim 2 week verder.

Geen enkel bericht meer ontvangen.

24 oktober alles ingediend, het is inmiddels 26 november.

Het is toch niet zo dat ik mij heel erg ongeduldig  gedraag ofzo… 😐


Het is toch niet zo dat ik mij heel erg ongeduldig  gedraag ofzo… 😐

Absoluut niet :grimacing:  Ik ga navraag voor je doen, dit zou niet zo lang meer moeten duren! Zou je het mailadres dat je hebt gebruikt voor deelname aan de actie in het opmerkingsveld van je profiel willen zetten en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


@Markvw80 privébericht in goede orde ontvangen, ik vraag het voor je na!


Het is toch niet zo dat ik mij heel erg ongeduldig  gedraag ofzo… 😐

Absoluut niet :grimacing:  Ik ga navraag voor je doen, dit zou niet zo lang meer moeten duren! Zou je het mailadres dat je hebt gebruikt voor deelname aan de actie in het opmerkingsveld van je profiel willen zetten en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?

Done 👍🏻


Maar ik heb m opnieuw ingevuld en toen lukte het wel en daarna de oude mail met contract er achteraan (kpn@consumercare.info ) gestuurd dus ik hoop dat het nu goed komt!

Voor nu bedankt alvast

Top, dan gaat het nu ongetwijfeld helemaal goed komen!

Ik heb het nu verstuurd maar hoelang gaat het nu nog duren voor ik een reactie krijg?

Dit zou binnen een paar dagen moeten zijn :slight_smile:

Ik heb het maandag verstuurd en heb nog geen reactie, Klopt dit?


Beste community, ik vroeg mij af of iemand weet hoe lang het ongeveer duurt voordat je de airpods ontvangt bij de huidige actie die loopt? (iphone 12) En hoe lang duurt het voordat de gegevens gecontroleerd zijn?

Hi @Tycho1999, ik heb je bericht verplaatst naar dit algemene topic! Als je een bevestiging van deelname hebt ontvangen, zal je aanvraag in goede orde binnen zijn gekomen. Het kan dan nog een aantal dagen duren voordat je bericht krijgt of je aanvraag direct goed is gekeurd, of dat ze nog gegevens missen. Als ze iets missen, is het altijd verstandig om je contract op te sturen, daar staan alle gegevens in die ze nodig hebben om je aanvraag alsnog te verwerken :slight_smile:


@jrsnijders zou je je contract naar ze willen mailen? Ze geven aan dat ze je gegevens nog niet hebben kunnen verwerken omdat ze niet alles compleet hebben. Als je je contract opstuurt, kunnen ze de aanvraag voor je verwerken!

@Markvw80 ik heb een reactie terug dat ze nog steeds je contract niet hebben, maar enkel je bestelbevestiging. Dat is een beetje vreemd natuurlijk, zou je het nogmaals willen proberen?

@VVV Venlo kan kloppen, de kans is aanwezig dat je er vandaag meer over hoort! Mocht je maandag toch nog geen reactie hebben, trek je dan weer aan de bel hier?


Ik heb ze inmiddels binnen… Maja bedankt voor je hulp!


@jrsnijders zou je je contract naar ze willen mailen? Ze geven aan dat ze je gegevens nog niet hebben kunnen verwerken omdat ze niet alles compleet hebben. Als je je contract opstuurt, kunnen ze de aanvraag voor je verwerken!

 

Contract naar kpn@consumercare.info verstuurd.


Ik heb ze inmiddels binnen… Maja bedankt voor je hulp!

Top! Graag gedaan en veel plezier er mee :slight_smile:


Contract naar kpn@consumercare.info verstuurd.

Dan komt het nu vast helemaal goed!


Wat mij betreft de slechtste actie waar ik ooit aan mee heb gedaan. Inmiddels de Iphone12 een maand in huis en talloze telefoontjes en mails verder weet ik nog steeds niets.

Los daarvan is de aanmelding al waardeloos want je moet zelfs je contract meesturen naar KPN, terwijl ik er al >25 jaar zit als klant. En een foto meesturen van de code op de doos die ze net een paar dagen daarvoor naar je toe hebben gestuurd. 
 

Een actie die zo’n grote organisatie onwaardig is !!!

 

*Admin: bericht toegevoegd aan algemeen topic


10-11 het formulier ingevuld en doorgestuurd. Niets vernomen. Erg matig jongens. Julie lopen met kortingen te strooien die jullie vervolgens niet geven. Zoals al eerder geschreven: KPN onwaardig.

 

*Admin: bericht toegevoegd aan algemeen topic


Goedemiddag, 

 

Ik heb 27 november bij jullie mijn abonnement verlengt en heb hierbij de iPhone 12 gekozen, ik heb ook gelijk jullie actie Apple Airpods actie ingevuld en ook bevestiging mail gekregen. Ik heb helaas nog geen reactie gekregen of een betaal linkje.

Kunnen jullie mij verder helpen? 


Contract naar kpn@consumercare.info verstuurd.

Dan komt het nu vast helemaal goed!

Mail met betaallink ontvangen en betaald.

Volgens de mail moet ik nu binnen 4 weken de Airpods ontvangen.

Tikkeltje omslachtig en stroperig verhaal allemaal, maar over 4 weken eind goed al goed. Hoop ik...


Goedemiddag, 

 

Ik heb 27 november bij jullie mijn abonnement verlengt en heb hierbij de iPhone 12 gekozen, ik heb ook gelijk jullie actie Apple Airpods actie ingevuld en ook bevestiging mail gekregen. Ik heb helaas nog geen reactie gekregen of een betaal linkje.

Kunnen jullie mij verder helpen? 

Hi @RickW050, zou je het mailadres dat je hebt gebruikt voor de aanmelding, in het opmerkingsveld van je profiel willen noteren en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan gaan we op onderzoek uit!


Mail met betaallink ontvangen en betaald.

Volgens de mail moet ik nu binnen 4 weken de Airpods ontvangen.

Tikkeltje omslachtig en stroperig verhaal allemaal, maar over 4 weken eind goed al goed. Hoop ik...

Heel fijn dat het nu in ieder geval allemaal goed is gegaan met de aanvraag! Ondanks het lange wachten, wel alvast veel plezier gewenst met je AirPods :slight_smile:


@Maja_  mijn e-mail staat er nu tussen.


Thanks! Je registratie is op de 29e goed binnengekomen, maar verder nog niet opgepakt. Dit kan nu elk moment gebeuren! Mocht je maandag nog geen mail hebben ontvangen over de goedkeuring of voorlopige afkeuring van je aanvraag, trek je dan weer even bij me aan de bel?


Thanks! Je registratie is op de 29e goed binnengekomen, maar verder nog niet opgepakt. Dit kan nu elk moment gebeuren! Mocht je maandag nog geen mail hebben ontvangen over de goedkeuring of voorlopige afkeuring van je aanvraag, trek je dan weer even bij me aan de bel?

Dankjewel. Zal ik doen👍🏻


Hi @ArjanofAmsterdam en @NandaJansen, ik heb jullie vragen naar dit algemene topic verplaatst :slight_smile:

Bij dit soort acties is het gebruikelijk dat je je hier achteraf voor aanmeldt aangezien je het IMEI nummer door moet geven. Je kunt je aanmelden via het Apple AirPods iPhone 12 actie formulier, nadat je je toestel ontvangen hebt :blush: Dit kan tot en met 6 december en mocht het zo zijn dat dan nog niet iedereen zijn of haar toestel ontvangen heeft, dan hebben we de optie om die datum te veranderen. 

Beste Maja,

Vandaag heb ik eindelijk mijn iPhone 12Pro ontvangen. Ik heb zojuist getracht de airpods aan te vragen middels het actieformulier, maar als ik het imei-nummer ingeef krijg ik de foutmelding dat dat niet het nummer is van een actieproduct. Ik heb de iPhone op 6 november gekocht! Dit is het nr. wat ik heb ingegeven: 2356695112055493.

Ik hoor graag hoe dit kan worden opgelost, het is bijna 6 december. Bij voorbaat dank!


26-11 heb ik het formulier ingevuld en verstuurd. Tot op heden niks vernomen, geen (ontvangts)bevestiging, geen goedkeuring o.i.d., helemaal niets! Kunnen jullie mij aangeven hoe dit proces verloopt? Bij de bestelling van mijn Iphone 12 incl abonnement ging als super soepel, maar bij deze actie is het wel ineens erg stil.

 

*Admin: bericht toegevoegd aan algemeen topic


Een uurtje geleden heb ik de airpods besteld via de actiepagina. Terecht gekomen op de pagina “bedankt voor je deelname”. Ik kon alleen de bevestiging niet downloaden op deze pagina en heb ook geen bevestigingsmail ontvangen. Wanneer zou ik deze moeten krijgen?


Beste KPN,

Heb nu al 2x geprobeerd de Airpods actie via formulier aan te vragen, maar lever schijnbaar telkens niet goed in (respectievelijk geprobeerd met de bestanden: bevestiging van Iphone pro aankoop 17/10/20, IMEI nummer en screenshot van abonnement).

Via MijnKPN kan ik geen pdf downloaden van mijn 2 jarig Hussel abonnement

Graag jullie advies/hulp hierbij! Geduld wordt hier wel beproefd….

Vriendelijke groet,

Annette van den Elzen

 


Vandaag heb ik eindelijk mijn iPhone 12Pro ontvangen. Ik heb zojuist getracht de airpods aan te vragen middels het actieformulier, maar als ik het imei-nummer ingeef krijg ik de foutmelding dat dat niet het nummer is van een actieproduct. Ik heb de iPhone op 6 november gekocht! Dit is het nr. wat ik heb ingegeven: 2356695112055493.

Ik hoor graag hoe dit kan worden opgelost, het is bijna 6 december. Bij voorbaat dank!

Top dat je hem ontvangen hebt! Wel flauw dat het nu niet in 1 keer goed gaat :slight_frown: Hoe het zit met het IMEI nummer, dat kan ik zelf niet voor je nagaan. Zou je een mail willen sturen naar kpn@consumercare.info met daarin je uitleg dat je het toestel nu pas ontvangen hebt, met als bijlage zowel je volledige contract (daar staat je IMEI ook op) en je bestelbevestiging zodat de datum waarop je het toestel gekocht hebt inzichtelijk voor je is?