Skip to main content

Goedemorgen,
Afgelopen vrijdag de Iphone 12 telefonisch besteld. Helaas niet direct de Airpods met € 100,00 korting meebesteld. Medewerker heeft tijdens het gesprek niet aangegeven dat deze actie actief was. Achteraf op de site de actie gezien, maar ik kon mijn bestelling niet wijzigen.

Kan dit alsnog achteraf? alvast bedankt voor jullie reactie terug.

Mvg,

Anoop

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid​​

26-11 heb ik het formulier ingevuld en verstuurd. Tot op heden niks vernomen, geen (ontvangts)bevestiging, geen goedkeuring o.i.d., helemaal niets! Kunnen jullie mij aangeven hoe dit proces verloopt? Bij de bestelling van mijn Iphone 12 incl abonnement ging als super soepel, maar bij deze actie is het wel ineens erg stil.

Hmm, als je geen bevestiging hebt ontvangen, lijkt het er op dat je aanmelding niet goed door is gekomen :slight_frown: Ik ben bang dat ik je moet vragen om het formulier nogmaals in te vullen, met daarbij direct de tip om als document je volledige contract mee te sturen, daar staat direct alle informatie op die ze nodig hebben om je aanvraag te verwerken :slight_smile:


Een uurtje geleden heb ik de airpods besteld via de actiepagina. Terecht gekomen op de pagina “bedankt voor je deelname”. Ik kon alleen de bevestiging niet downloaden op deze pagina en heb ook geen bevestigingsmail ontvangen. Wanneer zou ik deze moeten krijgen?

Ik zie dat je een mailadres gebruikt dat via een hostingpartij verloopt, we horen meer signalen dat de mails over deze actie bij dat soort mailadressen in de map met ongewenste mail of bij de spam terecht komen. Zou je daar eens kunnen kijken? En heb je wellicht een alternatief mailadres (hotmail/gmail of iets dergelijks) dat voor verdere communicatie gebruikt kan worden? Zo ja, zou je die dan in het opmerkingsveld van je profiel willen noteren en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Via MijnKPN kan ik geen pdf downloaden van mijn 2 jarig Hussel abonnement

Jammer dat dit zo veel frustratie oplevert @Elzen :slight_frown: Gelukkig kan je het contract via de volg mijn bestelling- pagina wél downloaden, zou je eens kunnen kijken of je hem daar kunt vinden? :slight_smile:


Thanks! Je registratie is op de 29e goed binnengekomen, maar verder nog niet opgepakt. Dit kan nu elk moment gebeuren! Mocht je maandag nog geen mail hebben ontvangen over de goedkeuring of voorlopige afkeuring van je aanvraag, trek je dan weer even bij me aan de bel?


Hey Maja, ik zou nog even berichten als ik geen mail heb gehad. Tot nu toe nog niks binnen. Zou jij hier nog is naar kunnen kijken of ik hem wel krijg. 


@Maja_  ?


Thanks! Je registratie is op de 29e goed binnengekomen, maar verder nog niet opgepakt. Dit kan nu elk moment gebeuren! Mocht je maandag nog geen mail hebben ontvangen over de goedkeuring of voorlopige afkeuring van je aanvraag, trek je dan weer even bij me aan de bel?


Hey Maja, ik zou nog even berichten als ik geen mail heb gehad. Tot nu toe nog niks binnen. Zou jij hier nog is naar kunnen kijken of ik hem wel krijg. 

Helaas nog steeds geen mail😞


Hee @RickW050, wat flauw! Ik zie dat ze nog niet alle gegevens compleet hebben maar daar hoor je een mail over te ontvangen, anders kan je daar verder weinig mee doen natuurlijk. Zou je jouw volledige contract willen mailen naar kpn@consumercare.info? Daar staat alle informatie op die ze nodig hebben!


Hee @RickW050, wat flauw! Ik zie dat ze nog niet alle gegevens compleet hebben maar daar hoor je een mail over te ontvangen, anders kan je daar verder weinig mee doen natuurlijk. Zou je jouw volledige contract willen mailen naar kpn@consumercare.info? Daar staat alle informatie op die ze nodig hebben!


Dit is wel vreemd wat ik heb alles verstuurd met contract en al. Maar ik zal het versturen. Neem aan het nieuw contract toch?


@Maja_ ik heb gister de mail gestuurd. Helaas nog geen reactie. Het duurt allemaal wel erg lang voor dat ik word geholpen. Voor dat ik een betaallink krijg en de airpods binnen heb.😖


@Maja_ ik heb de goedkeuring en betaal linkje gekregen met👍🏻. Bedankt 


Top! Alvast veel plezier met je AirPods @RickW050 :blush:


Hoi Maja,

Ik heb nog geen betaallink ontvangen.

Groet,

Mark


Beste, 

 

Ik heb op 14-11 deelgenomen aan de Airpod actie, ik heb een bevestiging ontvangen. Echter tot op heden heb ik geen enkele reactie meer ontvangen. Wat is de doorlooptijd van deze actie en wanneer kan ik de Airpods ontvangen?


Ik heb op 4 december de Apple airpods betaald via de betaallink die ik ontvangen had in de mail, hierna heb ik niks meer gehoord, zelfs geen bevestiging? Ik zou graag willen weten of mijn bestelling goed is doorgekomen, en wanneer ik de airpods kan verwachten.

 

Met vriendelijke groet,

Pien van der Sommen


Ik heb 4 december het formulier ingestuurd maar na de ontvangstbevestiging niks meer gehoord? Wanneer kan ik een betaallink verwachten? Groet, Wendy


Ik heb nog geen betaallink ontvangen.

Dat zou inmiddels toch wel moeten :thinking: Ik heb navraag voor je gedaan, als ik meer weet kom ik bij je terug!


@Pien van der Sommen en @Wendy9876 ik kijk het graag voor jullie na! Zouden jullie het mailadres dat je hebt gebruikt voor deelname aan deze actie, in het opmerkingsveld van je profiel willen noteren en hier een seintje willen geven als je dat hebt gedaan? 


Ik heb gisteren alsnog de link ontvangen dus mijn vraag is niet meer relevant. Bedankt!


@Pien van der Sommen en @Wendy9876 ik kijk het graag voor jullie na! Zouden jullie het mailadres dat je hebt gebruikt voor deelname aan deze actie, in het opmerkingsveld van je profiel willen noteren en hier een seintje willen geven als je dat hebt gedaan? 

@Maja_  als het goed is, is het gelukt :)


Ik heb gisteren alsnog de link ontvangen dus mijn vraag is niet meer relevant. Bedankt!

Top! Dan rest me niks anders dan je alvast veel plezier te wensen met je AirPods :blush:


@Pien van der Sommen en @Wendy9876 ik kijk het graag voor jullie na! Zouden jullie het mailadres dat je hebt gebruikt voor deelname aan deze actie, in het opmerkingsveld van je profiel willen noteren en hier een seintje willen geven als je dat hebt gedaan? 

@Maja_  als het goed is, is het gelukt :)

We zien dat je betaling goed binnen is gekomen op de 4e en je aanvraag is goedgekeurd maar het is even wachten tot de AirPods weer op voorraad zijn. Ik heb nagevraagd hoe lang dat ongeveer nog zal gaan duren, zodra ik meer weet hoor je weer van me!


Er is gisteren nieuwe voorraad binnengekomen @Pien van der Sommen en ze zijn nu druk bezig om alles te verzenden. Ik denk dat je op redelijk korte termijn bericht zult ontvangen dat ze naar je onderweg zijn :blush:


Hoi,

 

Met welke actie heeft u meegedaan? De iPhone 12 heeft geen lopende actie op 14/11.

 

  1. Alle klanten die tussen 16 oktober en 8 november 2020 een iPhone 12 of een iPhone 12 pro aanschaffen in combinatie met een nieuw 1 of 2-jarig KPN Hussel Mobiel abonnement kunnen €100,- korting krijgen op Apple Airpods. Je kunt je hiervoor aanmelden via https://promo.deskservices.nl/nl-nl/20-0492 
  2. Alle klanten die tussen 6 november en 22 november 2020 een iPhone 12 Mini of een iPhone 12 Pro Max aanschaffen in combinatie met een nieuw 1 of 2-jarig KPN Hussel Mobiel abonnement kunnen €100,- korting krijgen op Apple Airpods.  Je kunt je hiervoor aanmelden via https://promo.deskservices.nl/nl-nl/20-0513
  3. Alle klanten die tussen 23 november en 30 november 2020 een iPhone 12 Mini, iPhone 12, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max of iPhone SE aanschaffen in combinatie met een nieuw 1 of 2-jarig KPN Hussel Mobiel abonnement, kunnen €100,- korting krijgen op Apple Airpods. Je kunt je hiervoor aanmelden via https://promo.deskservices.nl/nl-nl/20-0525

 

Overigens heb ik op 17/11 een aanschaf gedaan, op 4 december ontvangen en direct aangemeld en heb vandaag pas een reactie gekregen aangezien de 14 dagen kijkgarantie nu voorbij is.


Bedankt voor je reactie. Ik heb op 14/11 reactie gehad dat de aanvraag was ontvangen. Ik heb met actie 1. meegedaan, de airpods met korting.


Er is gisteren nieuwe voorraad binnengekomen @Pien van der Sommen en ze zijn nu druk bezig om alles te verzenden. Ik denk dat je op redelijk korte termijn bericht zult ontvangen dat ze naar je onderweg zijn :blush:

ik heb ook op 4 december de Apple airpods betaald via de betaallink maar gisteren kreeg ik nog te horen dat ze aan het wachten zijn op voorraad, dus ik hoop dat Maja gelijk heeft en @Pien van der Sommen en ik voor de kerst de airpods binnen krijgen.