Skip to main content

Goedemorgen,
Afgelopen vrijdag de Iphone 12 telefonisch besteld. Helaas niet direct de Airpods met € 100,00 korting meebesteld. Medewerker heeft tijdens het gesprek niet aangegeven dat deze actie actief was. Achteraf op de site de actie gezien, maar ik kon mijn bestelling niet wijzigen.

Kan dit alsnog achteraf? alvast bedankt voor jullie reactie terug.

Mvg,

Anoop

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid​​

Als we zoeken op het mailadres dat je hebt gebruikt voor je forumaccount, zien we dat jouw AirPods ook bij de levering van gisteren zaten @vdv94, voor jou geldt dus hetzelfde :blush:


  1. Alle klanten die tussen 16 oktober en 8 november 2020 een iPhone 12 of een iPhone 12 pro aanschaffen in combinatie met een nieuw 1 of 2-jarig KPN Hussel Mobiel abonnement kunnen €100,- korting krijgen op Apple Airpods. Je kunt je hiervoor aanmelden via https://promo.deskservices.nl/nl-nl/20-0492 
  2. Alle klanten die tussen 6 november en 22 november 2020 een iPhone 12 Mini of een iPhone 12 Pro Max aanschaffen in combinatie met een nieuw 1 of 2-jarig KPN Hussel Mobiel abonnement kunnen €100,- korting krijgen op Apple Airpods.  Je kunt je hiervoor aanmelden via https://promo.deskservices.nl/nl-nl/20-0513
  3. Alle klanten die tussen 23 november en 30 november 2020 een iPhone 12 Mini, iPhone 12, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max of iPhone SE aanschaffen in combinatie met een nieuw 1 of 2-jarig KPN Hussel Mobiel abonnement, kunnen €100,- korting krijgen op Apple Airpods. Je kunt je hiervoor aanmelden via https://promo.deskservices.nl/nl-nl/20-0525

Van actie 1 en 2 is de aanmeldtermijn tot 20 december, van actie 3 loop de aanmeldtermijn tot 10 januari.

Hoezo de aanmeldtermijn tot 20 december? Ik heb de iPhone 12 pro nog niet ontvangen. Hoe kan ik aanmelden zonder de telefoon?

 


Als we zoeken op het mailadres dat je hebt gebruikt voor je forumaccount, zien we dat jouw AirPods ook bij de levering van gisteren zaten @vdv94, voor jou geldt dus hetzelfde :blush:

Ze zijn binnen!


Ze zijn binnen!

Jeuh :smiley: 🥳 Veel plezier er mee!


Hi @Atws, alle 3 de acties hebben nu een verlangde aanmelddatum tot 10 januari, ik zie nu dat dit niet in alle formulieren goed verwerkt is en ga daar even werk van maken!


Bedankt voor je reactie. Ik heb op 14/11 reactie gehad dat de aanvraag was ontvangen. Ik heb met actie 1. meegedaan, de airpods met korting.

Hi @The Ceo, ik heb je berichten even verplaatst naar het algemene topic over deze actie. Aangezien je een bevestiging hebt ontvangen van je deelname aan de actie, zal je aanmelding goed binnen zijn gekomen. Dat je aanvraag nog niet goed is gebeurd, zal dan ook komen doordat ze nog bepaalde gegevens missen. Doorgaans ontvang je daar vrijwel direct een mail over, het komt helaas voor dat die mail bij de spam terecht komt en dat je hem daarom hebt gemist. 

Zou je jouw volledige contract willen mailen naar kpn@consumercare.info? Daar staat alle informatie op die ze nodig hebben om je aanvraag alsnog te verwerken :slight_smile:


Hi Maja,

 

inmiddels bestel link ontvangen, bedankt!


Ah, helemaal top @The Ceo :blush:  Dan rest me weinig anders dan je alvast veel plezier te wensen met je Airpods!


Beste,

 

Naar aanleiding van mijn eerdere reacties m.b.t. het afwijzen van mijn aanvraag op verkeerde voorwaarden heb ik tot op heden op mijn e-mails naar kpn@consumercare.info van zowel donderdag 17-12-2020 15:21 alsmede vrijdag 18-12-2020 13:43 geen reactie mogen ontvangen.


Ik heb op 23 oktober een iPhone 12 pro met abbonnement besteld. Deze is op 5 december eindelijk eens een keer geleverd. Daarna heb ik meteen het formulier ingevuld om airpods voor €80 te krijgen. Ik heb daarna alleen een bevestiging ontvangen. That’s it. Nu inmiddels 2 weken en 2 dagen verder en he le maal niks meer ervan gehoord, dit is echt belachelijk. Wanneer krijg ik een betaallink en Mijn airpods waar ik recht op heb opgestuurd?

 


Hi @Maurice85, ze hebben een doorlooptijd van 3 werkdagen bij het beantwoorden van binnengekomen mails, ik verwacht dus dat ze je vandaag verder gaan helpen :slight_smile:


Hi @Eline2700 , wat jammer dat dit niet helemaal soepel verloopt :slight_frown: Als we zoeken op het mailadres dat je ook hebt gebruikt voor je forum account, zien we dat jouw aanvraag nog niet verwerkt kan worden omdat er nog gegevens missen. Hier is op de 8e een email over verstuurd maar uit je bericht maak ik op dat je die niet hebt ontvangen. Zou je voor de zekerheid in de map met ongewenste email en bij de spam willen kijken of hij niet daar terecht is gekomen? 

Via de volg mijn bestelling- pagina kan je je contract downloaden (mocht je die niet meer in de mail hebben), zou je die willen mailen naar kpn@consumercare.info? Daar staat alle informatie op die ze nodig hebben om je aanvraag alsnog te verwerken :slight_smile:


Hi @Maurice85, ze hebben een doorlooptijd van 3 werkdagen bij het beantwoorden van binnengekomen mails, ik verwacht dus dat ze je vandaag verder gaan helpen :slight_smile:

Helder, dan zal ik nog 24h geduldig zijn :wink:


Ik heb direct 24 oktober na ontvangst van mijn iPhone 12 het formulier ingevuld en verzonden met alle bijbehorende bijlagen , maar ik heb al 10 dagen niets gehoord.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Zou het niet zijn dat u bericht krijgt na 14 dagen, aangezien u het toestel tot die tijd kunt retourneren en u daarmee dan geen aanspraak meer kunt maken op de actie?

Heeft u na het invullen wel een bevestiging ontvangen?


Beste kpn@consumercare.info,

 

Ik begin nu toch wel behoorlijk geïrriteerd te raken. In de eerste plaats omdat mijn aanvraag voor de AirPods actie wordt afgewezen op voorwaarden van een andere actie maar nog meer omdat ik hier 7 dagen geleden direct via mail op gereageerd heb en er tot op heden nog niet eens een reactie terug is gekomen.

 

Jullie hebben een fout gemaakt, los het op. 
 

Ik post het maar hier want op mail wordt niet gereageerd.


Jammer dat je nog steeds niks hebt gehoord @Maurice85, niet zo netjes :frowning2: Ik ga er nu even achteraan bij mijn contactpersoon binnen deze partij!


Jammer dat je nog steeds niks hebt gehoord @Maurice85, niet zo netjes :frowning2: Ik ga er nu even achteraan bij mijn contactpersoon binnen deze partij!

Bedankt 🙏🏾 


Hi @Maurice85, ze hebben heel erg goed gezocht maar kunnen geen enkele mail vinden die is verstuurd vanuit het zelfde mailadres als gebruikt is voor jouw deelname aan deze actie. Heb je wellicht een ander mailadres gebruikt voor alle andere mails? Zo ja, zou je dan dat mailadres nog in je profiel willen zetten zodat ik kan vragen of ze daar op willen zoeken? En nog even extra ter controle; je hebt gemaild naar kpn@consumercare.info of heb je de mails ergens anders heen gestuurd?


Hi @Maurice85, ze hebben heel erg goed gezocht maar kunnen geen enkele mail vinden die is verstuurd vanuit het zelfde mailadres als gebruikt is voor jouw deelname aan deze actie. Heb je wellicht een ander mailadres gebruikt voor alle andere mails? Zo ja, zou je dan dat mailadres nog in je profiel willen zetten zodat ik kan vragen of ze daar op willen zoeken? En nog even extra ter controle; je hebt gemaild naar kpn@consumercare.info of heb je de mails ergens anders heen gestuurd?

Is toch echt met mijn geregistreerd mailadres naar dat mailadres gestuurd.


Heel raar dit :thinking:

Weet je wat ik doe? Ik zal nu zélf jouw bestelbevestiging maar opsturen, rechtstreeks naar mijn contactpersoon. Kan ze hem via die weg aan je aanvraag koppelen en dan komt het alsnog goed :slight_smile:



Zie hier de eerste mail die ik verstuurd heb. Is een rechtstreekse beantwoording op de afwijzing van de actie.

 

 


Dit is echt heel raar. Er moeten 4 mails van mij bij hun zijn binnengekomen in de afgelopen 8 dagen. 


Heel raar dit :thinking:

Weet je wat ik doe? Ik zal nu zélf jouw bestelbevestiging maar opsturen, rechtstreeks naar mijn contactpersoon. Kan ze hem via die weg aan je aanvraag koppelen en dan komt het alsnog goed :slight_smile:

Dank je wel 😊 


Het wordt nog raarder helaas :rolling_eyes::grimacing:

Waar ik ook zoek, ik vind nergens de bevestiging van je bestelling terug. Die hoort automatisch te worden aangemaakt en verzonden nadat een bestelling is geplaatst maar in de gebruikelijke systemen is hij niet terug te vinden. Je hebt hem zelf wel ontvangen op de 17e? 


Ja ik heb de bevestiging op de 17e ontvangen.