Skip to main content

Hallo KPN,

 

Heb 2 keer een bestelling gedaan in 2 dagen. 2 keer helaas geen bevestiging gehad of iets gehoord. 
Nu blijkt dat de iPhone 11 niet leverbaar is door het coronavirus!!! 
En dus de bestelling automatisch geannuleerd word!! 
 

Sorry!! Maar is het geen idee om dat de klanten dat even te laten weten als ze wat bestellen. En het niet zomaar zonder iets te annuleren. 
En dan ook nog te zeggen om 24 uur te wachten voor je een bevestigingsbrief mail krijgt😢

Sorry maar dit is al de zoveelste domper in 4 maanden. 
begin toch te twijfelen of ik niet eens ga overstappen. 

Erg vervelend zeg!

net zelf ook een bestelling geannuleerd. Alles leek in kannen en kruiken totdat ik op het forum ging zoeken. Bleek er dat de telefoons vanwege het virus niet geleverd kunnen worden (prima), maar geef dat tijdens het bestel proces aan. Ik ga uiteraard niet een onbepaalde tijd wachten op een telefoon zonder zekerheid of deze op korte termijn beschikbaar is. 



Juist! Geef het gelijk aan! Heb eerst een tijd telefoons vergeleken. 

Ben je er eindelijk uit, bestel je hem. Hoor je niks van kpn. 
Vind dit erg slecht. En jammer. 


Goedemorgen @Jurgen81 en ook @Roy12234 ! Bedankt voor jullie berichten.

Ik begrijp de frustratie heel goed, alleen om zoiets te implementeren voor (hopelijk!) een tijdig probleem is helaas niet zo simpel. We streven ernaar om wel binnen een dag de bevestiging te sturen mét hierin de betreffende mededeling. Je hebt dan alsnog genoeg tijd om je bestelling te annuleren (of hij is al geannuleerd) en eventueel voor een ander toestel te gaan of hem ergens aan te schaffen waar hij wel op voorraad is. Echter zijn wij niet de enige die met dit probleem te maken hebben, helaas. Dit betreft meerdere bedrijven, en ook in dit geval alle varianten van de iPhone. Andere merken zijn, vooralsnog, wel leverbaar vanuit andere distributies. Laten we hopen, ook voor de getroffen mensen, dat het virus zo snel mogelijk onder controle is en verdwijnt!


Reageer