Afd: KPN klantenservice
Onderwerp: klacht afhandeling Storing verbinding Iphone 11 bij KPN
Klacht: over de afhandeling gemelde klacht
Via deze weg wil ik toch mijn klacht hier nogmaals onder de aandacht brengen.
*Vanaf begin mei 2024 steeds klachten gehad met mijn Iphone 11.
*Wegvallen van de verbinding, tijdens gesprek wordt de verbinding verbroken. Soms 3 a 4 x tijdens gesprek.
*Ik kan niet bellen of gebeld worden.
*Geen internetverbinding mogelijk. Geen bereik dus.
*Oranje bal met E symbool rechts boven.
*Als ik verbinding heb kan ik de mensen heel slecht verstaan, Hol geluid of iemand in een tunnel zit.
*Kan de mensen dus ook heel heel slecht verstaan. En dan ben je dus ook nog afhankelijk van je mobiel en je bereik i.v.m. je werk.
Deze klacht heb ik al ruim 2 maanden geleden gemeld bij de klantenservice en zij herkende het probleem ! ( okt 2024)
Reactie van de medewerker klantenservice erkende het probleem en bevestigde dat er meerdere klachten waren met het zelfde probleem met de IPhone 11.
ER werd een ticket formulier van de klacht gemaakt en de toezegging was dat het even kon duren ongeveer 3 weken . Ik zou gebeld worden door de speciale afdelingen van KPN die hier over zou gaan en ik een telefoontje moest afwachten van deze afd.
Ik heb verschillende malen gebeld om te vragen hoe het er voor stond?
Het Resultaat was dat de medewerker van KPN een nieuwe ticket aan maakte met het resultaat dat ik weer onder aan de lijst kwam te staan van contact opnemen. Ik heb duidelijk gezegd geen ticket aan te maken, ik wilde alleen weten wanneer ik opgebeld zou worden. (ze moesten alleen even kijken in de backoffice systeem hoever ik stond in de lijst)
Op 30 december heb ik nogmaals gebeld met de vraag wanneer er nu eens contact met mij wordt opgenomen. De toezegging was dat ik uiterlijk 9 januari met SPOED gebeld zou worden.
Inmiddels is het 17 januari zijn we al 2 maanden verder en nog steeds niet opgebeld !!!
Ik moet wel concluderen dat ik het een hele slechte zaak vind dat toezeggingen niet nagekomen worden, En dat je alleen kan communiceren via de klantenservice lijn of een bericht op de forum community van KPN kan plaatsen.
Zo ga je toch niet met je klanten om.
Graag wil ik via deze weg een oplossing en duidelijkheid wanneer ik gebeld wordt en het probleem met de Iphone 11 wordt opgelost.