Skip to main content
Vraag

Contact over iPhone 11 laat veel te lang op zich wachten

• 17 January 2025
  • 8 reacties
  • 70 keer bekeken

Afd: KPN klantenservice

Onderwerp: klacht afhandeling Storing verbinding Iphone  11 bij KPN

Klacht: over de afhandeling gemelde klacht

Via deze weg wil ik toch mijn klacht  hier nogmaals onder de aandacht brengen.

*Vanaf begin mei 2024 steeds klachten gehad  met mijn Iphone 11.

*Wegvallen van de verbinding, tijdens gesprek wordt de verbinding verbroken. Soms 3 a 4 x tijdens gesprek.

*Ik kan niet bellen of gebeld worden.

*Geen internetverbinding mogelijk. Geen bereik dus.

*Oranje bal met E symbool rechts boven.

*Als ik verbinding heb kan ik de mensen heel slecht verstaan, Hol geluid of iemand in een tunnel zit.

*Kan de mensen dus ook heel heel slecht verstaan. En dan ben je dus ook nog afhankelijk van je mobiel en je bereik i.v.m. je werk.

Deze klacht heb ik al ruim 2 maanden geleden gemeld bij de klantenservice en zij herkende het probleem ! (  okt 2024)

Reactie van de medewerker klantenservice erkende het probleem en bevestigde dat er meerdere klachten waren met het zelfde probleem met de IPhone 11.

ER werd een ticket formulier van de klacht gemaakt en de toezegging was dat het even kon duren ongeveer 3 weken . Ik zou gebeld  worden door de speciale afdelingen van KPN die hier over zou gaan en ik een telefoontje moest afwachten van deze afd.

Ik heb verschillende malen gebeld om te vragen hoe het er voor stond?

Het Resultaat was dat de  medewerker van KPN een nieuwe ticket aan maakte met het resultaat dat ik weer onder aan de lijst kwam te staan van contact opnemen. Ik heb duidelijk gezegd geen ticket aan te maken, ik wilde alleen weten wanneer ik opgebeld zou worden. (ze moesten alleen even kijken in de backoffice systeem hoever ik stond in de lijst)

Op 30 december heb ik nogmaals gebeld met de vraag wanneer er nu eens contact met mij wordt opgenomen. De toezegging was dat ik uiterlijk 9 januari met SPOED gebeld zou worden.

Inmiddels is het 17 januari zijn we al 2 maanden verder en nog steeds niet opgebeld !!!

Ik moet wel concluderen dat ik het een hele slechte zaak vind dat toezeggingen niet nagekomen worden, En dat je alleen kan communiceren via de klantenservice lijn of  een bericht op de forum community van KPN kan plaatsen.

Zo ga je toch niet met je klanten om.

Graag wil ik via deze weg een oplossing en duidelijkheid wanneer ik gebeld wordt en het probleem met de Iphone 11 wordt opgelost.

8 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 479 reacties
  • 20 januari 2025

Hoi ​@Desi17. Begrijpelijk dat je je nu hier meldt, als het andere contact steeds op niets uitloopt wat betreft je iPhone 11 klacht. 

Ik kijk graag voor je na wat er met de ticket in oktober is gebeurd of wat er nu precies voor je loopt. Zou je daarvoor je profiel willen invullen met je persoonlijk gegevens? En zou je ook bij persoonlijke opmerkingen het imeinummer van je iPhone 11 erbij willen zetten? Dan kom ik er zo snel mogelijk op terug. 

Het is trouwens gelukkig zo dat bij een nieuwe ticket niet automatisch de oude ticket gesloten wordt. Dus als er wel een nieuwe ticket is aangemaakt, dan heeft dat geen effect op de oppaktijd van de oude ticket. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 21 januari 2025

REACTIE op bovenstaande bericht Afd: KPN klantenservice,

U reactie op bovenstaande :

Het is trouwens gelukkig zo dat bij een nieuwe ticket niet automatisch de oude ticket gesloten wordt. Dus als er wel een nieuwe ticket is aangemaakt, dan heeft dat geen effect op de oppaktijd van de oude ticket. 

Zo is mij dit niet uitgelegd aan de telefoon ! Er werd mij medegedeeld dat de oude melding gesloten was en dat er een nieuwe aangemaakt was?

Ik zal de gevraagde gegevens  doorsturen en hoop spoedig iets van u of u afdeling iet te vernemen.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 479 reacties
  • 21 januari 2025

Dank je voor het aanvullen van je profiel en de gevraagde gegevens. Ik zie dat er een ticket is aangemaakt op 15 november 2024. Er is ook geconstateerd op het netwerk dat je met je iPhone last hebt van een wegvallende verbinding. Jij valt in de regeling dat je niet opgebeld wordt, maar dat je een e-mail en een SMS behoort te krijgen om je iPhone 11 om te ruilen. In je communicatie kan ik deze e-mail of SMS niet terugvinden, dus ik ga navraag voor je doen bij de contactpersoon van deze regeling. Je hoort weer van mij zodra ik meer weet :) 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 21 januari 2025

Dat klopt dat ik geen SMS HEB ONTVANGEN of E-mail omdat ik verkeerd door klantenservice  ben geïnformeerd . Die gaven  aan mij door dat ik opgebeld zou worden.

Fijn dat ik eindelijk lees en bevestigd wordt dat het aan de wegvallende verbinding ligt met M’n IPhone 11. En in aanmerking kom voor het omruilen van m’n toestel.

Wachtend op u reactie,

D B

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 479 reacties
  • 23 januari 2025

Er is nog een laatste groep klanten die nog wachten op een e-mail en SMS om hun toestel om te kunnen ruilen. En jij behoort tot deze groep. De verwachting is dat deze maand nog de communicatie verzonden wordt, maar ik houd nog een kleine slag om de arm. Je krijgt in ieder geval op korte termijn een bericht, zodat jij je toestel kunt omruilen :) Excuus dat het zo lang heeft geduurd. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 24 januari 2025

reactie op u laatste bovenstaande berichtgeving.  van 23 jan 2025. 

Helaas lees ik in u bericht dat er geen datum gegeven kan worden wanneer ik een email of SMS kan ontvangen wanneer ik het toestel kan omruilen.

U berichtgeving op 21 jan 2025 schrijft u :

Er is ook geconstateerd op het netwerk dat je met je iPhone last hebt van een wegvallende verbinding. Jij valt in de regeling dat je niet opgebeld wordt, maar dat je een e-mail en een SMS behoort te krijgen om je iPhone 11 om te ruilen.

IK heb nu vanaf 15 november verschillende meldingen gemaakt via klantenservice en nu via deze berichten site van KPN.

De tijd van bellen en communiceren via deze Site en er geen andere manier is om contact te maken met KPN om het probleem met de iphone 11 op te lossen.

Wat u schrijft op 23 jan 2025 dat er geen duidelijke datum afspraak gemaakt kan worden over de datum wanneer er actie wordt ondernomen door KPN naar mij toe om de Phone 11 om te kunnen ruilen.

Een simpele sms of email schijnt dus van KPN met duidelijke afspraken een probleem te zijn.

Ik bied u met een vriendelijk verzoek  en een laatste poging het ondeugdelijk product om te ruilen op een zeer korte termijn. 

De communicatie heeft nu lang genoeg geduurd.

Mijn gegevens zijn bij u bekend en zijn al reeds gestuurd naar u.

1. B.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 479 reacties
  • 27 januari 2025

Deze laatste groep klanten, waar jij ook toe behoort, krijgen allemaal gelijktijdig een e-mail en SMS. Mij is helaas niet een concrete datum gecommuniceerd, maar wel dat het op korte termijn gaat gebeuren. Ik begrijp echt goed dat wanneer je hier vanaf november mee bezig bent, dat je er wel een beetje klaar mee bent en gewoon een nieuw toestel wilt. Ik kan je in ieder geval verzekeren dat je echt door ons geholpen gaat worden en dat dit de laatste loodjes zijn. Alleen ik moet je toch nog even vragen om een heel klein beetje geduld ​@Desi17

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 27 januari 2025

Beste Arjan,

zoals je zelf beschijft wordt m’n geduld inderdaad  ook behoorlijk op de proef gesteld.

bedankt voor je uitleg en ik ga er vanuit dat ik spoedig iets hoor! Per sms of e-mail.

op korte termijn. 
D.B.

Reageer