Skip to main content

Zaterdag een nieuwe IPhone SE aangeschaft. Nu zit er een flinke ruis in het geluid van opnames, zowel op film als in Whatsappspraakberichten. Net met de klantenservice gebeld. De medewerkster gaf aan mijn vraag hier te stellen, zodat er een ticket aangemaakt kan worden en de telefoon verstuurd kan worden. Ze gaf ook aan dat dit probleem niet op afstand opgelost kan worden.

Hoi @Mariekevanelk, welkom op het forum! 

Wat vervelend dat je nieuwe telefoon gelijk al problemen heeft in het geluid van opnames. Het klinkt alsof er iets mis is met de microfoon in het toestel! :disappointed_relieved:

Je hebt hierover al contact gehad begrijp ik, en er zijn vervolgstappen genomen. Heb je hier inmiddels al wat meer over gehoord? Als dat niet het geval is, dan kun je hier het beste met ons over bellen of chatten zodat er gekeken kan worden naar een oplossing. Misschien kan de telefoon ter reparatie aangeboden worden of kan er nog wat anders geregeld worden.

Je kunt ons elke dag gratis bellen op het nummer 0800 0402. Je kan ook een chat starten via onze site. Je doet dit door op onze servicepagina te klikken op de tegel ‘Mobiel’, als je daar vervolgens een stukje naar beneden scrolt, klik je op ‘Ik heb een andere vraag of wil graag contact’. Op die pagina heb je de optie om een chat te starten.