Skip to main content
Antwoord

Google Pixel 9 Pro niet leverbaar, op welke termijn kan ik 'm verwachten?

• August 27, 2025
  • 1 reactie
  • 47 keer bekeken

Hoi,

Op 14 augustus heb ik mijn abonnement verlengd en gekozen voor een telefoon, Google Pixel 9 Pro. Op de 17e kreeg ik een melding dat de telefoon niet leverbaar is en dat ik moet wachten. We zijn ondertussen twee weken verder sinds m'n bestelling en ik heb nog steeds geen telefoon. Kijk ik online, dan kan ik kiezen voor deze telefoon en wordt een levertijd van 1 a 2 weken beloofd. Als de telefoon nog steeds aangeboden wordt én deze levertijd erbij ‘beloofd’, waarom heb ik dan nog steeds niets? 

Hoelang moet ik nog wachten en moet ik nog steeds dezelfde prijs betalen, aangezien de telefoon nu zelfs voordeliger aangeboden wordt?!?!?

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@MaiSm en welkom bij de KPN Community. Goed dat je je vraag hier stelt en begrijpelijk dat je wilt weten wanneer je het toestel binnenkrijgt. Zeker als je al 2 weken wacht. 

Ik weet niet voor welke kleur en hoeveel geheugen je bent gegaan, maar als ik op de website kijk dan zie ik dat de Obsidian 256 GB 1 - 2 weken levertijd heeft. Dat zou dus overeenkomen met jouw wachttijd. 
Als jij dat model hebt besteld zou je vandaag meer informatie moeten hebben gekregen gezien de 2 weken nu om zijn. 

Mocht je nog niks hebben gehoord, of mocht het om een ander model gaan, dan raad ik je aan om een belafspraak met ons te maken. Mijn collega kan dan zien hoe het ervoor staat en hopelijk is er dan ook een datum bekend waarop je je toestel mag verwachten.
Ook kun je dan navraag doen wat de prijs betreft.
Ik hoop dat het niet lang meer duurt en wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel! 

1 reactie

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 28, 2025

Hi ​@MaiSm en welkom bij de KPN Community. Goed dat je je vraag hier stelt en begrijpelijk dat je wilt weten wanneer je het toestel binnenkrijgt. Zeker als je al 2 weken wacht. 

Ik weet niet voor welke kleur en hoeveel geheugen je bent gegaan, maar als ik op de website kijk dan zie ik dat de Obsidian 256 GB 1 - 2 weken levertijd heeft. Dat zou dus overeenkomen met jouw wachttijd. 
Als jij dat model hebt besteld zou je vandaag meer informatie moeten hebben gekregen gezien de 2 weken nu om zijn. 

Mocht je nog niks hebben gehoord, of mocht het om een ander model gaan, dan raad ik je aan om een belafspraak met ons te maken. Mijn collega kan dan zien hoe het ervoor staat en hopelijk is er dan ook een datum bekend waarop je je toestel mag verwachten.
Ook kun je dan navraag doen wat de prijs betreft.
Ik hoop dat het niet lang meer duurt en wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel!Â