Skip to main content

Op 26 mei mijn abbo verlengt met een nieuw toestel...de samsung A50..bevestiging gekregen, ik kon kiezen wanneer het toestel bezorgd werd....mocht zelfs op 27 mei. Maar ach, 29 mei was ik vrij, dus dan maar. Prachtig toch? Hoesje en scherm besteld voor de A50.

2 uur later op 26 mei een sms...niet leverbaar

2 juni sms niet leverbaar

9 juni mail, niet leverbaar.

Fijn...was een verjaarskado voor mijn man op 15 juni...en ja hoor...zijn oudje telefoon is gisteren echt dood gegaan. 

Waarom staat er niet bij het bestellen dat deze telefoon er niet is, dan had ik een andere uitgezocht. 

Na facebook contact wordt mij verteld dat ik zodra de telefoon binnen is nog een x mag berichten, dan krijg ik 5g er extra bij die maand....hmmm schiet ik niks mee op...ik verbruik amper 1g.…

 

Dus wanneer kan ik de telefoon verwachten kpn??? En anders een andere kleur??? Kom eens met een oplossing

 

 

Goedemorgen @lecoq, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Soms kan het gebeuren dat een toestel net niet op voorraad blijkt te zijn, de website kan dit niet real-time bijhouden al die bestellingen. Maar je zou langzamerhand wel wat meer informatie moeten krijgen hierover, daar ben ik het mee eens. En het maakt het extra rot omdat het een cadeautje blijkt te zijn.. Als ik kijk in de beschikbaarheidslijst zie ik dat zowel de blauwe als de witte Samsung A50 dual sim worden uitgefaseerd. Openstaande orders en bestellingen met deze toestellen moeten we annuleren, omdat we het niet meer kunnen leveren. Ik ben bang dat jouw aangevraagde toestel hier ook bij zit. Honderd procent zeker weten doe ik niet, omdat ik verder geen gegevens van je heb. Wil je dit zeker weten? Vul dan jouw Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer.

Maar ik denk dat het verstandig is om je bestelling te annuleren (via 0800-0402) en voor een ander toestel te kiezen. Wil je er zeker van zijn dat jouw gekozen toestel op voorraad is? Ga dan even langs een KPN winkel in de buurt. Dan krijg je hem direct mee!


Reageer