Eindelijk is er door Youfone en KPN met een oplossing gekomen voor de 4G problemen, namelijk de Iphone 11 naar Iphone 13 omruilactie. Nu was ik echter bezig met het invullen van het IMEI nummer, maar krijg ik telkens een foutmelding omdat dit nummer niet klopt. Ik heb zowel IMEI als IMEI2 geprobeerd meerdere keren, maar beide krijgen dezelfde foutmelding. Weet iemand wat ik nu kan doen hieraan? Dan wordt er eindelijk met een oplossing gekomen en dan is daarmee weer gezeik en moet ik er weer achter aan. Is er een KPN medewerker die mij hiermee verder kan helpen?Â
Ha ​
Wat nodig is, is het IMEI nummer van het toestel waarmee je problemen ervaart. Een iPhone 11 heeft 2 IMEI nummers: voor eventuele meelezers:Â Met *#06# kan je de IMEI-nummers van je toestel makkelijk opvragen.
Bij het invullen van het formulier is het van belang dat je het nummer handmatig invult (en niet copy paste) en geen spaties gebruikt.
Nog steeds een foutmelding, dan zal er achter de schermen het één en ander gecheckt moeten worden. Begrijp ik nu goed dat je klant bent bij Youfone? Dan mag je met hen contact opnemen, aangezien zij jouw provider zijn en zij toegang hebben tot jouw klantgegevens. Dat hebben wij, KPN, niet, anders hadden wij jou graag verder geholpen!
Â
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.