Skip to main content
Vraag

In jouw land geen mobiele abonnementen beschikbaar voor horloges melding op horloge

• March 15, 2026
  • 3 reacties
  • 22 keer bekeken

Ik wil een abonnement zodat ik ook kan bellen met mijn horloge zonder de telefoon bij te hebben, maar krijg steeds de volgende tekst in beeld " Er zijn in jouw land of regio geen mobiele abonnementen beschikbaar voor horloges. Neem contact op met de klantenservice van Samsung voor meer informatie." Samsung verwees me door naar de provider en die konden ook niks vinden. Mijn horloge besteld bij samsung , alles staat op nederland. Wie o wie heeft nog tips. Het is de watch5 lte

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 15, 2026

Hallo ​@Yvonne2307 ,

Multisim voor de Samsung Galaxy Watch series werkt het beste in combinatie met een Samsung telefoon met Android 8.0 en ten minste 1,5 GB RAM. Het gebruik van Multisim voor een Samsung Galaxy Watch in combinatie met andere Android toestellen wordt niet actief ondersteund. KPN kan dan ook niet garanderen dat dit werkt.

bron: 

Voor de volledigheid, dit is de procedure: 

Hoe activeer ik KPN Multisim op de Samsung Galaxy Watch?

1. Open de Galaxy Wearable app op je telefoon.
  2. Tik op Instellingen horloge en ga naar Mobiele abonnementen.
  3. Tik bij Een mobiel abonnement instellen' op Volgende.
  4. Log in met je KPN ID.
  5. Tik op Aanzetten Multisim.
  6. Tik op Ja, ik ga akkoord en op Doorgaan.
  7. Tik bij het scherm 'Geregeld!' op Sluiten.
  8. Tik vervolgens bij Een mobiel abonnement instellen op Abonnement gebruiken.
  9. Multisim wordt geactiveerd op je Galaxy Watch LTE. Wacht totdat dit is afgerond, dit kan soms wat langer duren.

Heb je een Galaxy Watch met Multisim bij KPN besteld? Volg dan stap 1 t/m 4 en wacht tot de activatie is afgerond. Gebruik onze toestelhulp voor de uitleg per smartwatch.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 15, 2026

Dat heb ik allemaal gedaan, en alles klopt. Heb de nieuwste software. Hij blijft dit aangeven, heb de Samsung 26ultra en samsung watch5 lte

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 15, 2026

Ik adviseer jou dan om met jouw telefoon en met de smartwatch een bezoekje te brengen aan een KPN-winkel. Daar kun je er mee geholpen worden.Â