Alles over de levering van jouw nieuwe toestel, het instellen van je mobiel en IOS en Android
Recent actief
Onze telefoon gaat slechts 3x over wanneer er wordt gebeld. In feite gaat hij 5x over maar de eerste 2x zijn voor ons als ontvanger niet te horen. Na 3x overgaan, gaat de telefoon over op voicemail. Wij missen dus heel wat gesprekken omdat we te laat zijn. De hier eerder geopperde suggestie om de voicemail uit te schakelen, zodat het belsignaal langer duurt, werkt niet. Wij hebben een draadloze panasonic KX-TGD320. Heeft iemand een suggestie hoe wij onze telefoon met een normaal durend belsignaal kunnen gebruiken? Bij voorbaat dank MG
Hallo , de bovenste speaker van mijn Iphone 8plus kraakt heel erg. Ik denk dat speaker gesprongen is. Kan dat gemaakt worden en nog tips waar en hoe? *Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
Ik heb een telefoon gevonden en ik zou hem graag naar de eigenaar terug geven. Niet alleen voor de telefoon maar ook omdat er een pasje bij zit. Ik kan niet meer in de telefoon en het simkaartje in een andere telefoon doen werkt ook niet helaas... kunnen jullie mij helpen hem terug te geven aan de eigenaar?
Hoi, ik ben rond aan het kijken voor een nieuwe smartphone. Ik vind de Samsung Galaxy A50 erg interessant maar ik vraag mij af of dit toestel 4G+ en 4G bellen ondersteund en of mensen die dit toestel al hebben of ervaring mee hebben hem aanbevelen?
Met vriendelijke groet, Arnold
Ik zou graag mijn inhoud willen verbergen van mijn Whatsapp maar wel een melding krijgen op het scherm. Ik heb hem al op inhoud verbergen staan maar je kan gewoon mijn apps lezen als ik een appje krijg. Ik heb een Samsung s8+ Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid topic
Ik heb een black shark 2 gekocht. Met geen van de kpn-simkaarten die ik heb kan ik surfen. Diezelfde kon-simkaarten werken wel in andere mobieltjes die ik heb. De black shark 2 herkent de simkaart wel. Oplossing? *Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
Mijn telefoon is kapot en valt nog te repareren onder garantie, alleen heb ik hiervoor mijn bon nodig die ik kwijt ben geraakt. Kan ik nu alsnog mijn telefoon laten maken zonder die bon of is er een alternatief voor de bon?