Skip to main content
Antwoord

iPhone 11: ondelijk wat de status is van mijn klacht

• December 27, 2024
  • 7 reacties
  • 67 keer bekeken

Ja waar zal ik eens beginnen; vanaf mei al problemen met kpn en de iPhone 11. Geen internet niet kunnen bellen of gebeld kunnen worden. En nu sinds vorige week kan ik niks meer, geen internet niet bellen of gebeld kunnen worden. Andere toestel geleend van een kennis. En kan alles weer behalve dat ik nog steeds niet kan bellen. Meedere malen gebeld met kpn ,Klacht ingediend maar van kpn geen gehoor! Ronduit schandalig! 

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@Ldijk . Welkom bij de KPN Community.

Wat ontzettend balen om te lezen dat je al sinds mei zoveel problemen hebt, en nu zelfs helemaal niks meer kunt doen met je telefoon. Ik snap heel goed dat dit enorm frustrerend is, zeker als je al meerdere keren contact hebt opgenomen en er nog geen oplossing lijkt te zijn.  Wanneer heb je de klacht ingediend en hoe als ik vragen mag?

Als er namelijk een klacht is ingediend wordt er hoe dan ook contact gezocht. Het kan alleen wel een tijdje duren. Daarom wil ik graag weten wanneer je deze klacht hebt laten registreren. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 30, 2024

Hoi ​@Ldijk . Welkom bij de KPN Community.

Wat ontzettend balen om te lezen dat je al sinds mei zoveel problemen hebt, en nu zelfs helemaal niks meer kunt doen met je telefoon. Ik snap heel goed dat dit enorm frustrerend is, zeker als je al meerdere keren contact hebt opgenomen en er nog geen oplossing lijkt te zijn.  Wanneer heb je de klacht ingediend en hoe als ik vragen mag?

Als er namelijk een klacht is ingediend wordt er hoe dan ook contact gezocht. Het kan alleen wel een tijdje duren. Daarom wil ik graag weten wanneer je deze klacht hebt laten registreren. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 3, 2025

In mei al een klacht ingediend en nu 2 weken geleden weer 

Erwin van KPN
Moderator

In mei al een klacht ingediend en nu 2 weken geleden weer 

Heb je die samen met een medewerker ingediend of schriftelijk?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 3, 2025

Met een medewerker vandaag 90 min aan de telefoon gezeten en met antwoord ja u krijgt de iPhone 13 maar de desbetreffende afdeling moet eerst met u contact opnemen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 3, 2025

Hoe kan ik het zelf schriftelijk indienen waar kan ik dit naartoe sturen ? 

Erwin van KPN
Moderator

​@Ldijk . Dat kan via dit formulier: https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier

Maar heeft de medewerker ook uitgelegd dat het een aantal weken kan duren voor er contact gezocht wordt?  Als er een actieve melding van jou in ons systeem staat, wordt je uiteindelijk benaderd. Dan heeft een klacht er bovenop niet zoveel zin. 

• Deelnemer
  • January 13, 2025

​@Ldijk,

is het probleem inmiddels verholpen cq is er een alternatief geboden?

ik wacht ook al maanden op een oplossing.