Skip to main content

Ik heb zojuist de Iphone 12 mini besteld (pre-order) op 6 november en ontvang een mail van KPN dat ik gebruik kan maken van de earpods actie (van E179 voor E79). Als ik vervolgens daar op klik moet ik IMEI nrs ed ingeven terwijl ik de telefoon nog niet binnen heb. De actie verloopt op 8 november, maar ik zou er graag gebruik van maken. Als het niet mogelijk is om bij de aankoop van de Iphone 12 mini hier gebruik van te maken dan moet KPN ook niet een mail sturen waarin ze dit aanbieden. KPN ik hoop dat jullie hier contact over opnemen, ik zie nergens een service mailadres of telefoon nummer op de website.

Hallo @sjd 

Je hebt nog t/m 6 december 2020 om te registreren voor de actie. Zie de Actievoorwaarden op de promotie pagina. De actie geldt pas als een klant aantoont dat hij of zij echt een deelnemende iPhone 12 met Hussel abonnement heeft gekocht.


Hi @sjd, de iPhone 12 mini heeft een ander formulier dan @RBxx hier boven vermeldt, dat formulier is voor de actie van de iPhone 12 en 12 Pro. 

Jij kunt als je je toestel ontvangen hebt gebruik maken van de iPhone 12 mini Airpods actie :slight_smile: