Skip to main content
F.A.Q.

iPhone 15 bij KPN, levertijden en specificaties

• 15 september 2023
  • 914 reacties
  • 59301 keer bekeken
iPhone 15 bij KPN, levertijden en specificaties
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

914 reacties

• Deelnemer
  • 6 reacties
  • 14 november 2023
JanE.Heite schreef:
Dough_Pleighboi schreef:

Hier ook gisteren bericht gekregen dat mijn iPhone 15 Pro NT 256GB vandaag geleverd word door PostNL.

Besteld op 19-10-23.

Ik heb de iPhone Pro Max WT 256GB besteld op 15-10, maar helaas nog geen bericht gehad...

Het is het wachten waard hoor! 😁

JanE.Heite
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • 141 reacties
  • 14 november 2023
djordyy schreef:
JanE.Heite schreef:
Dough_Pleighboi schreef:

Hier ook gisteren bericht gekregen dat mijn iPhone 15 Pro NT 256GB vandaag geleverd word door PostNL.

Besteld op 19-10-23.

Ik heb de iPhone Pro Max WT 256GB besteld op 15-10, maar helaas nog geen bericht gehad...

Het is het wachten waard hoor! 😁

Ik mag het hopen, ik wordt steeds meer ongeduldig. 😉

JanE.Heite
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • 141 reacties
  • 15 november 2023

Rond het middag uur toch maar de stoute schoenen aangetrokken en gebeld. Helaas was er niets te melden en ook niet te zeggen hoe snel ik aan de buurt zou zijn.

Nu is het wel heel toevallig dat ik zojuist nog even de status van de bestelling heb gecheckt… en

Hij zal worden verzonden… 😬

JanE.Heite schreef:

Rond het middag uur toch maar de stoute schoenen aangetrokken en gebeld. Helaas was er niets te melden en ook niet te zeggen hoe snel ik aan de buurt zou zijn.

Nu is het wel heel toevallig dat ik zojuist nog even de status van de bestelling heb gecheckt… en

Hij zal worden verzonden… 😬

fijn dat jou toestel er nu ook aan komt. Ik heb hem nu een dagje en ik je vertellen dat het het wachten zeker waard is. Nog even wachten en dan kan je er lekker van genieten. Veel plezier ermee!

JanE.Heite
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • 141 reacties
  • 15 november 2023

Het lijkt er inderdaad sterk op, dat ik morgen de iPhone 15 Pro Max WT 256GB mag ontvangen, welke ik 15 oktober heb besteld. 
Ik kijk er naar uit. 

JanE.Heite
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • 141 reacties
  • 16 november 2023

Zojuist heb ik ook mijn nieuwe iPhone in ontvangst mogen nemen. Nu aan het overzetten van mijn oude toestel.

Ik moet zeggen, hij ziet en voelt goed aan. Ik ben zeer benieuwd.

• Topper
  • 10 reacties
  • 21 november 2023

Zijn er nog meer mensen aan het wachten op hun iPhone?

Ik wacht nu al 4,5 week op de iPhone pro BT 128 gb en ik dacht dat de schaarste nu wel een beetje voorbij was. Mijn geduld is na de 4e week ook nu wel beetje aan het opraken...

JanE.Heite
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • 141 reacties
  • 21 november 2023
RubenH schreef:

Zijn er nog meer mensen aan het wachten op hun iPhone?

Ik wacht nu al 4,5 week op de iPhone pro BT 128 gb en ik dacht dat de schaarste nu wel een beetje voorbij was. Mijn geduld is na de 4e week ook nu wel beetje aan het opraken...

Hallo Ruben, ik heb ook ongeveer 4,5 week gewacht op mijn 15 Pro Max WT 256GB. Ik had hem 15-10 besteld en 16-11 (afgelopen donderdag) eindelijk mogen ontvangen.

Ik had hiervoor een 13 Pro Max en moet zeggen dat het toch zeker weer een stap is.

Nog even volhouden!! 😉 Hij zou er zo maar op korte termijn kunnen zijn.

MartijnS.
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 29 november 2023

Hallo KPN,

26 oktober een Iphone 15 pro 128 gb Black Titanium besteld. Ik zie inmiddels meerdere winkels met voorraad echter kunnen jullie weer niet leveren. Jullie geven aan dat jullie er alles aan doen maar volgens mij valt dat toch wat tegen als ik hem vandaag bij meerdere winkels op kan halen. Dat zouden jullie ook voor mij kunnen doen lijkt me en hem dan versturen

Kunnen jullie aangeven hoe lang het nog duurt? 

Met vriendelijke groet,

Martijn

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23397 reacties
  • 29 november 2023
MartijnS. schreef:

Hallo KPN,

26 oktober een Iphone 15 pro 128 gb Black Titanium besteld. Ik zie inmiddels meerdere winkels met voorraad echter kunnen jullie weer niet leveren. Jullie geven aan dat jullie er alles aan doen maar volgens mij valt dat toch wat tegen als ik hem vandaag bij meerdere winkels op kan halen. Dat zouden jullie ook voor mij kunnen doen lijkt me en hem dan versturen

Kunnen jullie aangeven hoe lang het nog duurt? 

Hi Martijn, als de verwachte leverdatum bekend is kun je deze vinden in de besteltool. Een kleine indicatie voor dit model is circa 2 weken, maar ik kan dit niet garanderen. We zijn hierin helaas afhankelijk van Apple.

Ruben de Vogel
Nieuwkomer

Ik heb onlangs een bestelling geplaatst voor de iPhone 15 Pro, maar zie dat deze momenteel niet op voorraad is. Kunnen jullie mij laten weten wanneer de iPhone 15 Pro weer beschikbaar zal zijn?

Admin: reactie verplaatst naar lopend topic over dit onderwerp

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12863 reacties
  • 15 december 2023

@Ruben de Vogel dit is een beetje afhankelijk van welke kleur en hoeveelheid opslag. Maar ik verwacht dat ze ergens volgende week weer binnen komen. Hou je bestelstatus in de gaten.

Beste,

ik ben geinteresseerd in de iphone 15 pro, wanneer ik dit toestel koop wil ik meteen naar kpn overstappen. Gezien ik nog wat twijfels had heb ik nog met de aankoop gewacht. Echter zie ik dat ik iedere dag meer moet betalen. Terwijl de deal hetzelfde blijft. Klopt dit? Is er mogelijk op korte termijn nog een aantrekkelijkere deal? Of kunnen jullie iets aanbieden?

groetjes Sandra

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30

Beste @Sandra Aspers, welkom! Via het forum kunnen we je niet verder helpen met een aanbod. Je kunt dan toch het beste kijken op onze website óf even bellen met 0800-0402, zodat mijn collega's met je mee kunnen kijken. Ik kan me niet voorstellen dat je iedere dag meer moet betalen: de huidige aanbiedingen blijven doorgaans een poosje staan voordat we ze met nieuwe vervangen. Of er op korte termijn nog een andere deal komt, weet ik niet zeker. We wisselen regelmatig, dus wat dat betreft kan je het zeker nog een paar weken in de gaten houden!