Skip to main content

Geachte heer/mevrouw,

 

Relatief kort geleden heb ik een Iphone 14 pro max aangeschaft bij KPN in combinatie van een abonnement. Ik betaal maandelijks mijn telefoon af ter waarde van E 1.400,-

Ik beschik over garantie op mijn telefoon.
Nu werkt één van mijn camera’s opeens niet meer, terwijl er niets gebeurd is met de telefoon.

Ik ben gisteren langs de Apple Store gegaan in Haarlem en door de medewerker van de Apple Store is aangegeven dat één van de camera’s kapot is en dat het toestel verder geen beschadigingen heeft. Het is dus niet mijn fout dat één van mijn camera’s nu kapot is.

 

Ik heb een toestel gekocht van E 1.400,- en dan mag ik ook verwachten dat het toestel goed is. Het toestel voldoet niet aan de verwachtingen die aan het toestel gesteld mogen worden. Ik verzoek u dan ook om mij een nieuw toestel te verschaffen. Ik wil geen gerepareerde Iphone. De redenen hiervoor is dat een gerepareerde Iphone veel minder waard is dan een goed, niet gerepareerd toestel. Het toestel zal bij reparatie open worden gemaakt en er bestaat een groot risico dat ook andere onderdelen sneller beschadigd geraakt zullen worden, terwijl dan wellicht de garantie al voorbij is.

Subsidiair verzoek ik u om mij minder te laten betalen per maand vanwege dit ongemak.

 

Ik ben vaste klant bij KPN en heb een mobiel abonnement en een thuis-abonnement.

 

Hieronder treft u mijn gegevens aan:

 

 

Mochten wij hier niet uitkomen, zal ik juridische stappen overwegen.

 

Met vriendelijke groet,

Farshad Beiranvand

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt + privégegevens verwijderd

Hi @Farshad Beiranvand! Vervelend dat je mobiele toestel kapot is. Vooral als het om zo'n mooi (en duur) toestel gaat. 

Op onze website over garantie voor mobiel en in de algemene voorwaarden voor mobiel lees je alles over het verloop van de garantie. Wat je rechten zijn hierin. En wat je van ons mag verwachten. 🙂