Skip to main content
Antwoord

Krijg GPS niet werkend op smartwatch

• August 1, 2025
  • 2 reacties
  • 43 keer bekeken

Dit is mijn instelling bij kpn kids abonnement. Bellen lukt wel maar gps werkt niet! Oplossing???

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Neville

@Kees Kroon 

Als je GPS bedoelt als locatie dan denk ik niet dat je dit bij deze instellingen gaat vinden. Dit zijn namelijk apn instellingen. Ik kan je niet vertellen hoe in dit toestel GPS aanzet.

Als je zegt dat internet niet werkt dan moet je bij apn instellingen zijn. Wat mij opvalt is dat er MMSC/MMS instellingen zijn ingesteld. Deze zou ik verwijderen, leeg laten. MMS bestaat in Nederland al jaren niet meer. Dit zou het probleem kunnen zijn...

Zo te zien is het horloge een Android toestel. Om die reden deel ik mijn Samsung apn internet instellingen met je. Mijn Samsung is ook Android. Zorg dat je mij instellingen juist overneem.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • Antwoord
  • August 1, 2025

@Kees Kroon 

Als je GPS bedoelt als locatie dan denk ik niet dat je dit bij deze instellingen gaat vinden. Dit zijn namelijk apn instellingen. Ik kan je niet vertellen hoe in dit toestel GPS aanzet.

Als je zegt dat internet niet werkt dan moet je bij apn instellingen zijn. Wat mij opvalt is dat er MMSC/MMS instellingen zijn ingesteld. Deze zou ik verwijderen, leeg laten. MMS bestaat in Nederland al jaren niet meer. Dit zou het probleem kunnen zijn...

Zo te zien is het horloge een Android toestel. Om die reden deel ik mijn Samsung apn internet instellingen met je. Mijn Samsung is ook Android. Zorg dat je mij instellingen juist overneem.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Kees Kroon, welkom op onze community! Ik zie dat ​@Neville al een goede observatie maakt en goede tips geeft. Heb je t ondertussen nog werkend gekregen?