Skip to main content
Antwoord

LED notificatie op Samsung Galaxy S20+ 5G

• October 21, 2020
  • 1 reactie
  • 1499 keer bekeken

richardaarts
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Ik had begrepen dat er geen LEDS meer zitten op de 20+ ?  Maar hoe maak ik mijn notificaties zichtbaar voor bijvoorbeeld: gemist gesprek, Facebook (Messenger), Whatsapp en bijvoorbeeld mail ?

Op de Galaxy S9 was dit wel gewoon zichtbaar.

Beste antwoord door RBxx

Hallo @richardaarts , die notificaties (icoontjes) staan in de bovenbalk op het scherm. 

De nieuwere Samsung’s hebben ‘Edge lighting’. Daarmee worden notificaties begeleid door lichteffecten op het scherm. Je vindt dit in Instellingen → Display → Edge screen.

Ook kan je “Always on display” aanzetten (Instellingen → Vergrendelscherm), dan zijn notificaties in lage intensiteit zichtbaar.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • October 23, 2020

Hallo @richardaarts , die notificaties (icoontjes) staan in de bovenbalk op het scherm. 

De nieuwere Samsung’s hebben ‘Edge lighting’. Daarmee worden notificaties begeleid door lichteffecten op het scherm. Je vindt dit in Instellingen → Display → Edge screen.

Ook kan je “Always on display” aanzetten (Instellingen → Vergrendelscherm), dan zijn notificaties in lage intensiteit zichtbaar.