Het lukt mij niet om mijn mobiel door te schakelen naar voicemail wanneer ik in gesprek ben? Ik krijg steeds een foutmelding: 'Onverwachte reactie van netwerk'
Wat doe ik niet goed?
Het lukt mij niet om mijn mobiel door te schakelen naar voicemail wanneer ik in gesprek ben? Ik krijg steeds een foutmelding: 'Onverwachte reactie van netwerk'
Wat doe ik niet goed?
Hallo
Je kunt de voicemail inschakelen of uitschakelen. Maar als je de voicemail inschakelt is het altijd van toepassing als je niet opneemt, niet alleen als je in gesprek bent.
Hoe werkt voicemail op je mobiele telefoon? Wanneer je je telefoon niet opneemt, wordt de beller na 20 seconden automatisch doorgeschakeld naar je voicemail.
Hallo
**67*1233#(groene beltoets)
of
*67*1233(groen beltoets)
e.e.a. afhankelijk type telefoon
alle doorschakelingen verwijderen:
##002#(groen beltoets)
Ik hen een Huawei P20 met Android 9.1.0
Ik hen een Huawei P20 met Android 9.1.0
Hallo
'Dit nummer is niet in gebruik' krijg ik te horen.....
Heb je dit al geprobeerd?
Hoe werkt voicemail op je mobiele telefoon? Wanneer je je telefoon niet opneemt, wordt de beller na 20 seconden automatisch doorgeschakeld naar je voicemail.
Hallo
Bij veel mobiele telefoons is daar een menu voor waar het bij werkt en bij veel telefoons is daar hetzelfde menu voor en dan werkt het niet en dan moet je het op de ‘ouderwetse’ manier doen zoals ik eerder in dit topic beschreef en dan werkt het wèl.
Ok, maar het is toch het beste om beide manieren te proberen?
Ok, maar het is toch het beste om beide manieren te proberen?
Hallo
Prima, dan snap ik de vraag niet goed. Handel jij het maar verder af.
Hallo
Dan heb je mij echt verkeerd begrepen, ik ben zeker niet gepikeerd. Ik zit hier heerlijk bij 23 graden in de tuin en jij hebt hier meer verstand van.
Geen probleem dus!
Hallo
Ik denk dat het probleem bij KPN ligt……….
Hallo
Je moet die codes ingeven op dezelfde manier zoals je een telefoonnummer ingeeft.
Succes.
Dat heb ik ook al gedaan, met het volgende resultaat :
'Dit nummer is niet in gebruik' krijg ik te horen.....
Hallo
https://www.kpn.com/service/mobiel/instellen/doorschakelen.htm
Hoi
Je hebt je profiel deels ingevuld. Kun je in je profiel ook het mobiele nummer zetten waar het over gaat, dan kan ik gericht onderzoek (laten) doen.
Als je je profiel hebt ge-update, zou je dan hier een comment kunnen plaatsen?
Volgens mij staat mijn mobiele nummer gewoon in mijn profiel…...
Ik zie alleen postcode + huisnummer en je woonplaats
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je momenteel voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.
Admin: Voor meer informatie over voicemail op je mobiel kan je terecht in dit topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.