Skip to main content

Goedenavond,

2 weken geleden contact gehad met enkele medewerkers van kpn. Er werd een ticket aangemaakt, ik zou binnen 3 werkdagen teruggebeld worden. Nu nog steeds niet gebeld. Ik hoor graag een keer wanneer kpn met een oplossing komt voor mijn iPhone 11 problemen. Na meerdere bezoeken afgelopen maanden aan de winkels waar werd ontkend dat er problemen zijn, en dat kpn zelf beloofde contact op te nemen met de gedupeerden ben ik het na een half jaar wel een keer zat steeds te moeten wachten op valse beloftes.  

Hallo @Marvin K, ik kan me goed voorstellen dat je het zat begint te raken. Zou je jouw profiel in willen vullen? Dan ga ik kijken wat voor jou de exacte status is. 


Hey Jeroen, ik heb een deel van m’n gegevens ingevuld. Ik wacht graag jouw reactie op m’n status af


Hoi @Marvin K .  Op 9-12 is de zaak doorgezet naar de afdeling die over omruil etc. gaat. 

Drie dagen is helaas niet realistisch en ik betreur dat dat gecommuniceerd is.  En zal contact gezocht worden. Mocht jij eind volgende week nog niks gehoord hebben, laat het hier even weten.