Skip to main content

Ik heb een  probleem met mijn Samsung a51. Ik heb na de laatste software  update elke keer meldingen dat ik mijn telefoon opnieuw moet opstarten omdat de  sdkaart kaart onveilig verwijderd zou zijn. Ik heb al meerdere malen opnieuw gestart. Heb al x de kaart eruit gehaald opnieuw gestart zonder kaart en weer afgesloten en kaart er weer in gedaan. En ook al 2x harde reset gedaan. Sdkaart is wel gewoon beschikbaar en doet het in andere apparaten ook gewoon. Hij blijft maar deze melding geven,  ik weet niet wat ik nog kan doen. Kunnen jullie helpen?

*Admin: titel aangevuld voor een betere vindbaarheid + verplaatst naar juiste board

Hoi @Helma78, welkom op het forum! Ik heb dit probleem nog niet eerder voorbij zien komen. Ik denk dat een fabrieksreset dit wel op zou lossen maar misschien is er een makkelijkere minder ingrijpende oplossing.
Heb je hierover ook al contact gehad met Samsung? Ik denk dat zij je daar het beste mee kunnen helpen.

op kun je hun contactgegevens vinden maar je kunt ze ook gewoon bellen op: 088-9090100
of je vraag op hun forum stellen: https://eu.community.samsung.com/t5/nederlands/ct-p/nl


Ik had al 2x de telefoon teruggezet naar fabrieksinstellingen. Dit hielp helaas niet. Ik ben gister naar de KPN store geweest en hij wordt vandaag opgehaald want zij wisten het ook niet. Samsung gaat zich er verder over buigen. Tnx voor het meedenken lig.